لیزر موهای زائد چقدر موثر است

لیزر موهای زائد چقدر موثر است

لیزر موهای زائد چقدر موثر است

هیچ چیز به اندازه ی موهایی که به تازگی از پوست بیرون آمده اند آزار دهنده و ناخوشایند نیست! واقعیت این جاست که خیلی از ما، بخشی از تایم روزانه ی خود را صرف شیو یا اصلاح موهای خود می کنیم! اما سوال این جاست که تا کی؟

هر زنی به طور متوسط هر 4 روز یک بار باید موهای زائد بدن خود را شیو کند. برای مردان این قضیه به شکل اصلاح روزانه موهای صورت خلاصه می شود. اجازه بدهید که بررسی کوتاهی داشته باشیم که چرا اصلاح هر روزه به هیچ وجه به صرفه نیست:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اول از همه، روزانه وقت ما تا حد خیلی زیادی برای این مسئله صرف می شود.

هزینه ی خیلی زیادی برای وسایل شیو و اصلاح، مثل کرم موبر، تیغ و ژیلت و …پرداخت می کنیم.

نتیجه ی جالبی نخواهیم گرفت و هر روز موهای زائد بدن ما ضخیم تر و قوی تر می شوند.

با تمام این تفاصیل به نظر می آید که بهترین راهکاری که ما برای مقابله با موهای زائد در اختیار داریم، لیزر موهای زائد است که در حال حاضر یکی از موثرترین روش های موجود در دنیاست.

اما یکی از سوالات اصلی خیلی از دوستانی که هنوز با این پروسیجر آشنایی ندارند این است که لیزر موهای زائد چقدر موثر است ؟ خب جواب خلاصه ای که می توانیم به این سوال بدهیم این است:

خیلی بیشتر از هرگونه روش رفع موهای زائد دیگری!

اما اگر به دنبال جواب قانع کننده تری هستید ادامه ی مطلب را دنبال کنید.

لیزر موهای زائد چقدر موثر است

آیا می دانید دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون مونولیت تنها لیزر کاملا بدون درد در جهان و ایران است؟!!!
آیا می دانید با مدیواستار هر جلسه لیزر شما فقط چند دقیقه کوتاه زمان می برد؛ (لیزر های سابق تا دو ساعت وقت شما را می گیرند!)
آیا می دانستید مدیواستار علاوه بر حذف موهای زائد، به کمک یک طول موج منحصر به فرد و متفاوت با لیزرهای دیگر، ریشه آنها را از بیخ و بن می سوزاند و امکان رشد مجدد را از آنها می گیرد؟

تهران اسکین

لیزر موهای زائد عوارض ندارد

اول از همه این که مهم ترین نکته در مورد لیزر موهای زائد این است که عوارض ندارد. اگر اپراتور و دستگاه لیزر را به درستی انتخاب کنید، هیچ گونه عارضه ای شما را تهدید نمی کند. البته ممکن است بلافاصله بعد از اتمام درمان با لیزر اندکی دچار قرمزی و التهاب شوید. اما باید بگوییم که این عارضه ها اصلا جدی نیستند و به زودی از بین خواهند رفت.

لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را دارد

در میان تمام روش هایی که برای رفع موهای زائد وجود دارد، لیزر به خاطر مکانیزم عمل خود از همه موثرتر است. دستگاه لیزر فولیکول های مو که در لایه ای از پوست هستند را هدف قرار می دهد و ریشه ی آن ها را می سوزاند. به این ترتیب اساسا، لیزر موهای زائد نوعی درمان پیشگیرانه است. چرا که با تضعیف ریشه ی مو اجازه ی رشد مجدد به آن نمی دهد که بخواهید آن را رفع کنید.

عوارض لیزر فقط در بدترین مراکز لیزر اتفاق می افتد!

عوارض وحشتناک لیزر در مراکز نامعتبر و دستگاه نامرغوب

لیزر موهای زائد چقدر موثر است

لیزر موهای زائد دائمی است

در میان تمام روش هایی که برای اصلاح و رفع موهای زائد وجود دارد هیچ یک به اندازه ی لیزر بدن دائمی نیست! البته این گزاره که بگوییم موهایتان دیگر هرگز رشد نخواهند کرد، کاملا دروغ است. واقعیت این جاست که هنوز هیچ درمان دائمی ای برای رفع موهای زائد پیدا نشده است اما لیزر موهای زائد به عنوان درمانی شناخته می شود که طولانی ترین اثرگذاری دارد. شما با تکمیل جلسات لیزر موهای زائد، تا حدی آسوده خاطر خواهید بود که تا مدت های طولانی خبری از رشد موها نخواهد بود.

اما بیایید این نکته را قبول کنیم که به هرحال موها، از ترشح هورمون های ما تغذیه می شوند. بنابراین تا زمانی که بدن ما هورمون ترشح می کند، موهای زائد نیز رشد خواهند کرد. اما لیزر موهای زائد باعث تضعیف ریشه و کاهش شدید سرعت رشد آن ها می شود و به همین خاطر موثرترین روش رفع موهای زائد است.

لیزر موهای زائد بیشترین تاثیر را روی موهای زائد ضخیم و تیره می گذارد

شاید کسانی که موهای زائد ضخیم و تیره ای دارند هرگز فکرش را هم نمی کردند که روزی دستگاه اختراع شود که اثر گذاری اش در رفع موهای زائد تیره بیشتر از موهای روشن باشد. اما واقعیت این جاست که مکانیزم عمل لیزر به ساده ترین زبان ممکن، به این صورت است:

لیزر با اشعه های نوری کار می کند و در نتیجه، جذب نقاط تیره و سیاه می شود. بنابراین هر چقدر که موها ضخیم تر و سیاه تر باشند، لیزر بهتر جذب آن ها شده و می سوزاند. به همین خاطر است که توصیه می شود که قبل از لیزر موهای زائد به سراغ برنزه کرده پوست خود نروید. لیزر باید بتواند نقاط تیره ی مو روی پوست را تشخیص بدهد و آن ها را بسوزاند. به طور کلی بهترین نتیجه لیزر را کسانی می گیرند که موهای تیره با پوست روشن دارند.

با تمام این توضیحاتی که ارائه شد، به نظر می آید که نباید سوال دیگری درباره سوال لیزر موهای زائد چقدر موثر است وجود داشته باشد.

بهترین دستگاه و مرکز لیزر تهران مدیواستار

لیزر مناسب موهای نازک و کرکی و ضخیم مدیواستار

و حالا لیزری به میدان آمده که هیچ دستگاه لیزری در جهان به گرد پایش نمی رسد: مدیواستار اسکلپیون مونولیت: مناسب انواع پوست و مو به طور واقعی و نه بر پایه ی تبلیغات.

لیزر موهای زائد واژن

یکی دیگر از سوالات خیلی رایجی که زنان در مورد لیزر موهای زائد دارند این است که آیا می توان موهای زائد نواحی حساسی مثل آلت تناسلی یا لیزر موهای زیر بغل را انجام داد؟

در پاسخ باز هم باید بگوییم چرا که نه؟! هر جایی که پوست روشن و موهای تیره و ضخیمی داشته باشد به درمان لیزر موهای زائد جواب می دهد. دست بر قضا، موهای زائد نواحی تناسلی و زیربغل، بهترین گزینه برای لیزر هستند چرا که تمام شرایط لازم را دارند.

آیا لیزر موهای واژن درد دارد؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در مورد لیزر موهای زائد واژن پرسیده می شود این است که آیا درد دارد؟ خب قرار نیست در طول این مقاله به شما دروغی گفته شود. بله ممکن است کمی درد داشته باشد. اما نکته این جاست که باید دستگاه لیزر موهای زائد خود را به دقت انتخاب کنید تا میزان این درد کم شود. دستگاه های جدید مجهز به سیستم های کولینگ هستند. به این معنی که با برخورد اشعه ی داغ به پوست، هم زمان پوست را نیز خنک می کنند تا درد ناشی از آن را کاهش دهند.

بنابراین لیزر موهای زائد هر نقطه از بدن ممکن است کمی درد داشته باشد اما در حدی نیست که نتوانید آن را تحمل کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022

یکی از بهترین دستگاه های موجود در دنیا، دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون است. این دستگاه که توسط کمپانی زایس آلمان( پدر اپتیک جهان) ساخته شده است به عنوان دستگاه لیزر بدون درد نیز شناخته می شود.

دستگاه لیزر اسکلپیون، علاوه بر این که ریشه ی موها را هدف قرار می دهد، می تواند عروق تغذیه رسان به فولیکول مو را نیز هدف قرار داده و آن ها را مسدود کند. به همین خاطر است که اثرگذاری دو برابری دارد.

یکی از بهترین مراکزی که مجهز به این دستگاه فوق العاده است، در شمال تهران واقع شده و اگر ساکن قلهک، زرگنده، شریعتی، ظفر، میرداماد و …هستید می توانید به آن جا مراجعه کنید و از تخفیف لیزر فوق العاده ی این مرکز این بهره مند شوید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments