لیزر موهای زائد در اردبیل

تجربه لیزر موهای زائد من در مرکز لیزر غرب تهران (بخش دوم)

مطالعه بخش قبلی

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
کلینیک لیزر موهای زائد

موارد مصرف:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • حذف موی زائد (قابل استفاده برای صورت و بدن)
  • سفت کردن پوست (بهبود الاستیسیته پوستی)
  • درمان آکنه (در موارد آکنه های سطحی)
  • حذف موهای زیرپوستی

برای رفاه بیشتر مراجعین در این مرکز لیزر خانم ها توسط خانم و لیزر آقایان توسط آقا انجام می شود.

لیزر دایود با نفوذ عمیق تر به فولیکول مو، و تخریب آن، از رشد مجدد مو جلوگیری می کند و اثر آن بسیار پایدارتر از نسل های قدیمی تر لیزر است.

بعد خانم منشی از من یه تست پچ گرفت. تست پچ همون تست حساسیت پوسته و مخصوص اینه که دکتر متوجه بشه که شما کاندید مناسبی برای لیزر هستین یا نه. معمولا تست پچ روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می شه. انجام این تست به منزله ی چگونگی واکنش پوست شما نسبت به لیزر انجام می شه. هر واکنش پوستی به غیر از قرمزی خفیف یا سوزش بسیار نادر است، اما با انجام تست پچ ، پوست رو ارزیابی می کنن و نتیجه می گیرن که چه دستگاهی و با چه تنظیماتی با پوست شما سازگاری داره. برای همین انجام این کار به نفعتونه.

خدا رو شکر تست پچ هیچ حساسیتی رو در پوستم نشون نداد. بعد برای چند روز آینده، اولین جلسه لیزرمو تنظیم کرد.

 

اولین روز مراجعه

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران
کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

 

دیگه هیچی برام مهم نبود، فقط می خواستم از شر موهای زائدم خلاص بشم. واقعا نمی دونستم چه اتفاقی می افته یا قراره چقدر هزینه پرداخت کنم.

اولین جلسه لیزر من رسید. وقتی که وارد کلینیک دکتر مهری امینی شدم، بعد از نوشتن مشخصاتم، منشی درباره داروهای مصرفی، این که آیا اخیرا در معرض نور خورشید بودم یا نه، آیا بیماری خاصی دارم و چند سوال دیگه پرسید. آخه وقتی که می خواید برای لیزر موهای زائد تون اقدام کنید، نباید برنزه کرده باشید. این موضوع خیلی مهمه چون لیزر، ملانینی رو انتخاب می کنه که به پوست و موی شما رنگ داده باشه. یعنی اگه پوست تون سفید و موهای زائدتون سیاه باشه، لیزر، رنگ تیره تر رو جذب می کنه. اما اگه پوست تون برنزه شده باشه، لیزر پوست تون رو انتخاب می کنه و باعث سوختگی های وحشتناک و در نهایت ایجاد اسکار میشه. خوشبختانه من تمام طول سال، حتی یکبار هم در معرض نور خورشید نبودم.

بعدش خانم منشی منو به یه اتاقی هدایت کرد و بهم گفت بعد از خارج شدنش لباسامو در بیارم. من فقط شلوار و لباس زیرمو در آوردم. چون اون روز فقط می خواستم ناحیه بیکینی مو لیزر کنم. تو اتاق یه تخت معاینه و یک سری کاغذ روی میز بود و مشخص بود که اونجا اتاق یه دکتره. روی تخت دراز کشیدم و منتظر شدم. منشی داخل شد و گفت: در صورتی که تحمل درد رو ندارید، می تونیم از ژل بی حس کننده موضعی استفاده کنیم. من در کل دوره درمانم خواهش کردم از ژل بی حسی استفاده کنند. بعدش یه خانم دکتر خوش اخلاق با دو تا عینک خاص (عینک محاظ چشم) در دستش وارد شد.

کسب اطلاعات بیشتر از مرکز لیزر غرب اینجا کلیک کنید

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید