مهمترین نکات لیزر موهای زائد

آنچه لازم است درباره لیزر موهای زائد پا بدانید (بخش سوم) | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

آیا می توان از لیزر موهای زائد جهت رفع موهای زائد انگشتان پا نیز استفاده کرد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهمترین نکته لیزر موهای زائد انگشتان پا
لیزر موهای زائد انگشتان پا

 

بله. رشد مو روی انگشتان پا یک امر کاملا طبیعی است؛ اما بدین معنا نیست که شما مجبورید آن ها را تحمل کنید یا دوست شان داشته باشید. مزیت فوق العاده لیزر موهای زائد این است که شما می توانید آن را در هر نقطه از بدن، از جمله روی انگشتان پا به کار برید.

اما در این خصوص ملاحظاتی وجود دارد: اگر موهای زائد انگشتان پایتان روشن است، باید یکی از روش های اپیلاسیون یا استفاده از موچین را انتخاب کنید. زیرا همانطور که اشاره شد، موهای تیره و ضخیم به درمان لیزر پاسخ بهتری می دهند و در موهای روشن و نازک اثربخشی اندکی دارد.

 

عوارض لیزر موهای زائد پا

مهمترین عوارض لیزر موهای زائد پا
عوارض لیزر موهای زائد پا

 

چنانچه لیزر موهای پا در یک مرکز معتبر و تحت نظارت یک متخصص پوست با تجربه انجام شود، بروز عوارض جانبی جدی بسیار نادر است. اما شایع ترین عوارض عبارت هستند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • سوزش و تحریک پوست

 

هزینه لیزر موهای زائد پا

هزینه لیزر موهای پا بسته به میزان گستردگی موی زائد، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آنجایی که لیزر موی زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

 

بهترین دستگاه های لیزر برای لیزر موهای زائد پا

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پا
دستگاه لیزر موهای زائد پا

 

یکی از مطمئن ترین و موثر ترین دستگاه های موجود برای لیزر موهای پا،  لیزر دایود و لیزر الکساندرایت می باشند. این دو لیزر در هر نوع پوست و مو موثرند. لیزر الکساندرایت  دارای ویژگی های منحصر به فردی است که پوست شما را در طول فرایند لیزر درمانی خنک نگه می دارد.

لیزر اندیاگ نیز انتخاب مناسبی برای افرادی است که  دارای پوست و موی تیره تر می باشند.  طول موج  لیزر اندیاگ، بلند تر است و نسبت به همه نوع و رنگ پوست و رنگ دانه بسیار حساس است. در نتیجه با دقت و میزان بیشتری به فولیکول های مو نفوذ می کند و هیچ تأثیری بر روی بافت اطراف محل درمان نمی گذارد.

لازم به ذکر است که  پوست های تیره تر در معرض خطر عوارضی مانند هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید، و فولیکولیت قرار دارند.

بهترین مرکز لیزر در تهران

چنانچه مایلید بهترین نتایج را از لیزر بگیرید طبیعتا باید بهترین مرکز را هم برای انجام آن انتخاب کنید. مرکزی که به تکنولوژی های جدید مجهز باشد و اوپراتور های حرفه ای داشته باشد.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر یکی از بهترین مراکز لیزر در شهر تهران به حساب می آید. برکه به بهترین دستگاه های روز لیزر مجهز بوده و قیمت های بسیار مناسبی را به شما پیشنهاد می دهد. شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنینمشاهده ی  لیست قیمت ها و تماس برای اخذ نوبت لیزر، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

قیمت لیزر

هزینه ی لیزر برای موهای زائد ممکن است به نظر شما کمی گران بیاید. البته اگر اینطور فکر می کنید یقینا اطلاعات درستی در این باره ندارید. چرا که اولا قیمت لیزر هرگز آنطور که شایعات دامن می زنند زیاد نیست. هرچند البته بعضی از مراکز هستند که هزینه های گزافی را از شما طلب می کنند، اما این عرف بازار نیست.
نکته ی مهم در مورد هزینه ی لیزر بیش از هرچیز به صرفه بودن آن است. چراکه فراموش نکنید، اثر دائمی و مادام العمر دارد. یعنی بعد از آن هرگز لازم نیست ریالی بابت اپیلاسیون یا خریدن تیغ و ژیلت خرج کنید.
ثانیا از آنجاییکه هزینه ی لیزر به صورت جلسه ای دریافت می شود و فاصله ی بین جلسات آن حداقل یکماه است، شما عملا هزینه ی لیزر را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت خواهید کرد و هیچگونه فشار مالی یکجایی به شما وارد نمی شود.
قیمت لیزر
قیمت لیزر

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع مقاله

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید