لیزر موهای زائد و کرم های بی حس کننده

لیزر مو و کرم بی حس کننده

کرم بی حس کننده برای لیزر

لیزر مو، روشی پزشکی برای از بین بردن موهای زائد در مردان و زنان است. لیزر پرتو نورشدید و ضربان دار است که با عبور دادنش از پوست به فولیکول های موی زاد رسیده و آن را از بین می برد . گرمای شدید تولید شده توسط لیزر، فولیکول را به طریقی از بین می برد که که رشد مجدد مو اتفاق نیفتد. اغلب در طی لیزر، به منظور کاهش درد ،کرم بیحس کننده استفاده می شود.

طرز عمل لیزر

لیزر مو اغلب برای از بین بردن موهای زائد لب، چانه، پاها، زیر بغل و خط بکینی استفاده می شود. از آنجا که پرتو لیزر رنگدانه مو (ملانین) را هدف قرار می دهد، در مراجعین با موهای تیره و پوست روشن بهتر نتیجه می دهد. در حال حاضر، لیزرمو برای مراجعین با موهای سفید، بور، خاکستری بسیار موثر نیست. قبل از لیزر، پزشک باید عینک ویژه برای محافظت از چشم در اختیارتان قرار دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کرم بی حس کننده

کرمهای بی حس کننده متنوعی در بازار موجود می باشد، بنابراین قبل انتخاب با پزشک معالجتان مشورت کنید. بسیاری از مراکز لیزر، ترجیح می دهند از کرم بی حس کننده موجود در مرکزشان استفاده کنند تا طول مدت و قدرت لیزر را نسبت به آن تنظیم کنند. این کرمها بی حس کننده موضعی هستند و ماده مشترک استفاده شده در همه، لیدوکائین – بی حس کننده موضعی در جراحی‌های کوچک و دندانپزشکی- است.

عوارض جانبی

لیزر مناطق کوچک، مانند لب بالا، تنها چند دقیقه طول می کشد. اما لیزر مناطق بزرگتر، مانند پاها و کمر، ممکن است چند ساعت طول بکشد. این روند در طی جلسات پزشکی تنظیم و به مراجع اعلام می شود. در لیزر بسیاری از این مناطق کرمهای بی حس کننده استفاده خواهد شد. پس از لیزر، ممکن است تورم و قرمزی پوست را برای چند ساعت تجربه کنید. برخی از افراد نیز برای چند روز یک احساس سوزش خواهند داشت. پوست لیزر شده ، پوسته پوسته خواهد شد.

انتظارات

به منظور اطمینان از حداقل رویش مجدد مو، لیزر باید بیش از 4-6 جلسه انجام شود. بسیاری از بیماران احساس می کنند که یک باند کشی پوستشان را در بر گرفته است.

پس از لیزر، ریزش کامل مو حدود دو هفته طول می کشد. مناطق تحت لیزر را به آرامی بشویید. لیزر 40-80 درصد مو را به طور کامل از بین می برد. به خاطر داشته باشید که این روش هزینه های مختص خود را دارد.

خطرات

بیماران باید آگاه باشند که لیزر مو، از بین رفتن دائمی تمامی موهای زائد را تضمین نمی کند. برخی افراد به لیزر مقاوم هستند و موهای زائدشان شروع به رشد دوباره می کند. در این صورت، موهای تازه روییده روشن تر و با بافت ظریف تر خواهند بود.

پس از لیزر برای مدتی پوست، پوسته پوسته یا دلمه بسته خواهد بود. گاهی اوقات لیزر مو ممکن است پوست را روشن یا تیره تر کند که امری موقت است.

 

گروه پزشکان تهران اسکین

 

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد لیزر

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

18 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
طوبی ا حمدی
طوبی ا حمدی
9 years ago

سلام من تمایل به لیزر کل بدن دارم منتها موهایم در بعضی نقاط نازکتر میباشد بمن گفته شده مو هرچه ضخامت بیشتر داشته باشد لیزر کردن جواب بهتر میدهد. اگر دستگاه مرکز تان می تواند جوابگو باشد لطفا مرا مطلع فرمایید.
در مورد درد هنگام لیزر بدنم نسبت به درد واکنش نشتن میدهد اینمورد راهکار دا رد
بتتشکر

مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
مدیر دپارتمان سلامت جسم و روان
9 years ago
پاسخ به  طوبی ا حمدی

سلام
خانم احمدی عزیز بله لیزر به طور کل برای موهای ضخیم بهتر از موهای نازک جواب میدهد اما موهای نازک را هم تحت الشعاع قرار میدهد ولی به نسبت مووهای ضخیم کمتر است .
اما در مورد واکنش نشان دادن نسبت به درد ،دستگاه موجود در مرکز آلومینا بدون اغراق از درد کمتری برخوردار است و حتی در شرایط درد هم باز هم راه چاره وجود دارد و استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی می باشد ، جهت تعیین وقت می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

حیفا
حیفا
8 years ago

سلام
وقتتون بخیر
استفاده از عینک برای لیزر (هر دستگاهی)ضروری است؟من قبلن لیزر کردم و راضی نبودم. از چشم بند خواب بجای عینک برای بیمار استفاده کرد.ن. ایا تمام دستگاهها بصورت شاتی است؟
ممنون میشم جواب بدین؟

سیما
سیما
8 years ago

سلام. ببخشید این کرم ها را فروشی هم دارید؟

هستی
هستی
8 years ago

سلام…هزینه ی لیزر آلت تناسلی برای خانم ها چقد است؟

هستی
هستی
8 years ago

ببخشید تو اون لیست نوشتین 140 میشه وازینال یعنی فقط با 140 تومان تموم میشه یا جلسه ای 140 تومان هس لطفا راهنماییم کنین ممنون

یسنا
یسنا
8 years ago

سلام..تعداد جلسه های وازینال و زیر بغل چند جلسه هست؟

Mrl
Mrl
5 years ago

سلام خسته نباشید خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون برای لیزر ب من پمادی دادن و گفتن قبل از اومدن ب مرکز برای درمان باید ب زیر بقل (برای لیزر زیر بقل )بزنی و روشو بپوشونی این کار برای لیزر بیکینی هم باید انجام شود و پماد باید زده شود ب بیکینی؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Mrl

سلام دوست عزیز کرم زایلاپی (بی حس کننده) قبل از انجام لیزر برای نواحی زیر بغل و بیکینی استفاده می شود. توصیه تهران اسکین این است که در صورتی که درد لیزر را می توانید تحمل کنید از کرم بی حس کننده استفاده نکنید، در صورت استفاده هم، قبل از لیزر باید کرم از روی این نواحی کاملا پاک شود. زیرا ممکن است موجب سوختگی پوست شود و از طرفی در صورتی که این نواحی بی حس شده باشند ممکن است پوست واکنش های لازم را در مقابل اشعه لیزر نداشته باشد و اپراتور درجه را بالاتر ببرد و یا… بیشتر بخونید

بهاره
بهاره
5 years ago

سلام . ۲۱ سالمه . ۴ جلسه لیزر دایود انجام دادم کل بدن ولی موهای بدنم فقط کمی نازکتر شدن . نمیدونم طبیعیه یا نه . خواهش میکنم جواب بدید خیلی توی فکرشم . ممنون

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  بهاره

سلام دوست عزیز
حین جلسات لیزر، باید موها ریزش داشته باشند و در همین حین برخی موها به موهای بسیار نازک و کرکی تبدیل می گردد. در صورتیکه ریزش موها را تجربه نکرده اید بهتر است با اپراتور مربوطه در میان بگذارید و یا دستگاه الکساندرایت را انتخاب نمایید.

namdar
namdar
4 years ago

سلام
من پوستم سفید و نازک هست یک بار لیزر کردم و درد زیادی برام داشت حتی قبلشم پوماد زایلاپی زدم ولی بازهم خیلی درد کشیدم میشه بهم یه بی حس کننده قوی معرفی کنید یا یه راهی که درد رو کمتر کنه؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  namdar

سلام دوست عزیز
دستگاه های قدیمی دردناک می باشد. استفاده از زایلاپی هم توصیه نمی شود زیرا برای پوست ضرر دارد و احتمال سوختگی حین لیزر را بالا می برد.
مرکز برکه مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر یعنی دستگاه اسکلپیون (مدیواستار) ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد که درد و هیچ گونه التهابات پوستی ندارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه فرمایید:

https://www.tehranskin.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%88/