بهترین لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

ورزشکاران المپیک هم از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می کنند!

بهترین لیزر موهای زائد برای ورزشکاران
لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

همه ما می دانیم که بسیاری از ورزشکاران موهای زائد بدن خود را از بین می برند. جالب است بدانید بسیاری از ورزشکاران المپیک قبل از شروع مسابقات به رفع موهای زائد خود می پردازند. در سال 2012 در المپیک لندن، ورزشکاران بازی های تابستانی با استفاده از لیزر موهای زائد مواهی بدن خود را به طور دائم برطرف کردند.

اما چرا ورزشکاران حرفه ای در صدد رفع موهای زائد خود هستند؟ این مسئله چند علت دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • مسئله زیبایی. رفع موهای زائد باعث صاف تر شدن و زیبایی پوست و نمایش بهتر عضلات می شود. ورزشکاران توسط میلیون ها نفر مشاهده می شوند و این امر لزوم رفع موهای زائد را بیشتر می کند.
  • مسئله ایرودینامیک. دونده ها و دیگر ورزشکاران موهای زائد بدن خود را برطرف می کنند و به این ترتیب کبودی ها و زخم های ناشی از افتادن ها در هنگام ورزش کردن بهتر مشاهده می شوند. به علاوه بسیاری از ورزشکاران، به ویژه ورزشکاران دو و میدانی، روزانه مساژ می شوند که لازم است بدن چرب شود. رمانی که بدن هیچ موی زائدی ندارد و پوست صاف است، ماساژ بهتر انجام می شود. به علاوه موی زائد بر روی سرعت حرکت افراد نیز تاثیر می گذارد. شاید این تاثیر در حد هزارم ثانیه باشد، اما برای کسانی که به دنبال رکوردهای جهانی هستند، هزارم ثانیه بسیار مهم است.
  • هیدرودینامیک. یک بخش پرطرفدار در ورزش های المپیک، ورزش های تابستانی است، به ویژه شنا. شناگران موهای زائد بدن خود را از بین می برند تا هیدرودینامیک بهتری در آب داشته باشند. بررسی های انجام شده نشان داده اند شناگرانی که موهای زائد بدن خود را برطرف کرده اند عملکرد بهتری در آب داشته اند. آیا دلفین یا دیگر ماهی ها روی بدن خود مو دارند؟

بنابراین رفع موهای زائد بدن توسط ورزشکاران علاوه بر جنبه زیبایی، اهمیت های دیگری نیز دارد، از جمله عملکرد بهتر و بهبود سریعتر زخم های ناشی از ورزش.

چرا لیزر موهای زائد برای ورزشکاران بهتر است؟

مقایسه کوتاه تمام روش های موجود برای رفع موهای زائد نشان می دهد کدام روش مناسب ترین روش برای رفع موهای زائد ورزشکاران است.

شیو کردن ساده ترین و سریعترین روش برای رفع موهای زائد است، اما موقت است و هر روز باید انجام شود. شیو کردن مداوم هم خسته کننده و هم وقت گیر است. به علاوه باعث تحریک پوست و افزایش موهای زیر پوستی می شود. بنابراین شیو کردن روش مناسبی برای ورزشکاران حرفه ای محسوب نمی شود.

وکس کردن هم روش مناسبی نیست. یکی از بزرگترین ایرادهای وکس این است که فرد باید منتظر بماند تا موی زائد وی تا حدی بلند شده تا با وکس برطرف شود. ورزشکاران به هیچ عنوان نمی توانند منتظر رشد موهای زائد خود شوند و در دوره انجام مسابقات ممکن است لازم شود هر روز موهای زائد خود را تمیز کنند.

استفاده از موکن های برقی نیز بسیار وقت گیر است و باعث بروز موهای زیر پوستی می شود. به علاوه این روش نیز موقت است و حداقل هر دو هفته یک بار باید انجام شود.

روش دیگر لیزر موهای زائد است که در بین ورزشکاران حرفه ی طرفدار زیادی دارد. این روش ماندگاری زیادی دارد (حداقل 6 ماه)، موهای زیر پوستی را از بین می برد و عوارضی ندارد. به علاوه در زمان استفاده از لیزر موهای زائد نیازی به بلند بودن موهای زائد نیست و فرد باید موهای زائد را در دوره لیزر درمانی شیو کند.

به خاطر وجود تمام این مزیت ها در لیزر موهای زائد ورزشکاران حرفه ای به ستفاده از این روش روی آورده اند.

[button color=”black” size=”medium” link=” http://dangersoflaserhairremoval.org/body-hair-removal-method-for-olympicathletes/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید