مهمترین نکات لیزر موهای زائد

مزیت های لیزر موهای زائد نسبت به روش های معمول

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش موثر برای رفع موهای زائد صورت، پاها، دست ها، زیر بغل، بیکینی و دیگر بخش های بدن است. تنها قسمتی که استفاده از لیزر برای آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود اطراف چشم ها و بالای گونه است. این بخش از صورت علاوه براینکه دارای پوست نازکتری است، بلکه لیزر به چشم ها هم آسیب زیادی می رساند.

برخی از مهم ترین مزیت های استفاده از لیزر موهای زائد عبارتند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • دقت لیزر. لیزر می تواند موهای تیره و ضخیم را با دقت بالایی هدف قرار دهد و به پوست اطراف هیچ آسیبی نمی رساند.
  • سرعت لیزر. هر پالس از لیزر طی چند ثانیه منتشر می شود ومی تواند موهای زیادی را در چند ثانیه از بین ببرد. بنابراین با استفاده از لیزر طی چند دقیقه می توان بخش نسبتا وسعی را تحت درمان قرار داده و موهای زائد آن را از بین برد.
  • قابل پیش بینی بودن لیزر. اکثر مراجعین به طور متوسط پس از 3 تا 7 جلسه به نتیجخ مورد نظر خود می رسند.

دیگر مزیت های لیزر موهای زائد ماندگاری نتیجه است. بر خلاف دیگر روش ها که با سرعت خیلی زیاد موی زائد مجددا رشد می کند، پس از استفاده از لیزر مدت زیادی طول می کشد موی زائد مجددا رشد کند و موی زائدی که دوباره رشد می کند خیلی نازک و روشن خواهد بود.

استفاده از لیزر موهای زائد علاوه بر مزیت های نام برده، به طور قابل توجهی موهای زیر پوستی را کاهش می دهد و عوارضی مانند عفونت و زخم را در پی نخواهد داشت.

لیزر موهای زائد و تمام روش های سنتی مورد استفاده برای رفع موهای زائد دارای عوارض جانبی هستند. تفاوت در این است که عوارض جانبی مربوط به لیزر موهای زائد خفیف و موقتی هستند و به زودی برطرف می شوند. عوارض شایع مربوط به لیزر عبارتند از التهاب و قرمزی پوست که خیلی زود و به خودی خود برطرف می شوند. اما از آنجایی که روش های سنتی به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند، عوارض مربوط به آنها نیز ممکن است ماندگارتر باشند. به عنوان مثال استفاده از وکس و شیو کردن مداوم موهای زائد باعث بروز موهای زیر پوستی می شود. کرم های موبر نیز دارای مواد شیمیایی هستند که ممکن است باعث بروز حساسیت های پوستی یا حتی سوختگی پوست شوند.

هزینه لیزر موهای زائد

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

در مورد هزینه لیزر در مقایسه با روش های دیگر، شاید به نظر برسد لیزر پرهزینه تر از روش های سنتی است، اما واقعیت این است که برای لیزر به طور یک جا و طی 6 یا 7 جلسه هزینه می شود و نتیجه نیز مطلوب و ماندگار خواهد بود، در حالیکه در روش های سنتی هزینه ای به طور مداوم باید در نظر گرفته شود، هزینه دستگاه اصلاح و شیو، هزینه کرم های موبر، وکس و اپیلاسیون. این در حالی است که هیچ یک از این روش ها نتیجه لیزر موهای زائد را در پی نخواهند داشت.

هزینه لیزر موهای زائد برای همه مراجعین یکسان نخواهد بود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل تعیین کننده لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • اندازه محل تحت درمان و مدت زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد
  • تجربه اپراتوری که کار لیزر درمانی را انجام می دهد
  • نوع دستگاه و دیگر تجهیزاتی که برای لیزر درمانی استفاده می شود.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید