بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

چطوری یه مرکز لیزر موهای زائد معتبر پیدا کنم؟ (بخش اول)

تصمیم گیری برای این که موهای زائد خود را نزد کدام مرکز، لیزر کنید، تصمیمی است که نباید عجولانه و ساده گرفته شود. با پیروی از نکاتی که ما در این مطلب گردآوری کرده ایم، با اطمینان خاطر می توانید یک مرکز معتبر و قابل اعتماد را برای لیزر موهای زائد خود بیابید.

 

1- یافتن مراکز خوشنام

نخستین گام، یافتن مراکزی است که از نظر سابقه کار لیزر موهای زائد، پر آوازه و خوشنام باشند. بهترین و تنها راه این است که از دوستان و آشنایانی که به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه کرده اند، پرس و جو کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ممکن است بسیاری از افراد چنین فردی را سراغ نداشته باشند و به همین علت دست به جستجو در اینترنت بزنند. نقشه گوگل در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. هنگامی که شما واژه “لیزر موهای زائد” را در این سایت تایپ کنید، فهرستی از تمامی مراکز معتبر که در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت دارند را بر اساس موقعیت جغرافیایی تان به شما نشان خواهد داد.

بدین ترتیب می توانید فهرستی از مراکزی که به منطقه شما نزدیک تر است را انتخاب و یادداشت نمایید.

 

2- بررسی نظرات کاربران در سایت ها

شما به راحتی می توانید به تایپ واژه “لیزر موهای زائد” در گوگل به سایت هایی هدایت شوید که بعضا در قسمت نظرات، کاربران بسیاری تجربیات یا نظرات خود را در اختیار سایر کاربران قرار داده اند. همیشه به خاطر داشته باشید که نظرات افراد مختلف، بهترین معیار برای سنجش هر چیزی است.

در وب سایت تهران اسکین چنین امکانی وجود دارد و شما به راحتی می توانید نظرات کاربران، سوالات متداول، تجربیات افراد و مقالات متعددی را در زمینه لیزر موهای زائد مطالعه کنید. همچنین در تهران اسکین، یک لیست از مراکز معتبر لیزر در سرتاسر ایران (برای مشاهده کلیک کنید) وجود دارد که به راحتی می توانید نزدیک ترین مرکز به شهر یا محله خود را انتخاب کرده و به آنجا مراجعه نمایید.

 

3- تماس با مراکز لیزر منتخب

اکنون شما یک فهرست از مراکز لیزر موهای زائد در دست دارید و قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب نمایید. گام بعدی این است که پیش از مراجعه حضوری، با این مراکز تماس تلفنی بگیرید تا چنانچه هریک از مراکز، معیارهای تان را برآورده نکرد، آن را از لیست خط بزنید.

سوالاتی که می توانید به صورت تلفنی بپرسید، عبارتند از:

  • نام و تخصص شخصی که با او صحبت می کنید
  • نام و تخصص پزشکی که کار لیزر موهای زائد را انجام می دهد
  • این که چه نوع دستگاه های لیزری در مرکزشان وجود دارد و آیا دارای تاییدیه FDA است یا خیر
  • نام تجاری دستگاه های لیزر موهای زائد
  • این که چه مدت در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت دارند و تعداد مراجعینی که خدمات لیزر دریافت کرده اند
  • این که آیا تست و مشاوره رایگان انجام می دهند یا خیر

مراکز لیزر موهای زائد قادر نیستند اطلاعات دقیقی در خصوص هزینه لیزر و تعدات جلسات مورد نیاز به شما ارائه دهند. زیرا بدون ارزیابی شخصی شما، پاسخ دادن به آن ها غیر ممکن است. بنابراین، این امر مستلزم مراجعه حضوری است.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید