لیزر موهای زائد روی شکم

لیزر موهای زائد روی شکم
لیزر موهای زائد روی شکم

از بین بردن موهای زائد با استفاده از روش های سنتی از جمله تیغ و یا استفاده از وکس، یک مشکل خسته کننده و تکراری است. لیزر یک فن آوری پیشرفته می باشد که موهای زائد بدن را تا 90 درصد کاهش می دهد. رفع موهای زائد با استفاده از لیزر از این بابت موثر است که به پوست نفوذ کرده و ریشه موها را از بین می برد. بهترین مزیت استفاده از لیزر این است که این روش تهاجمی نبوده و درد کمتری دارد.

در روش الکترولیز موها به طور مجزا و یک به یک از بین می روند، اما در لیزر درمانی با هر بار، موهای زیادی مورد هدف قرار می گیرند. بنابراین افرادی که تصمیم دارند موهای زائد قسمت های وسیع بدن خود، مانند شکم، را از بین ببرند، لیزر گزینه بسیار خوبی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زنان و مردان تمایل به استفاده از لیزر درمانی برای موهای ناحیه شکم خود دارند. احتمالا متوجه شده اید که موهای شکم در خانم ها، بر اثر تغییرات هورمونی، کم و زیاد می شود، به عنوان مثال تغییرات هورمونی دوره ی بارداری. ممکن است در طول دوره ی بارداری به دلیل این تغییرات هورمونی نتوانید از لیزر درمانی استفاده کنید، اما پس از اتمام دوره بارداری استفاده از این روش بدون مشکل می باشد.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments