بهترین مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

مرکز لیزر موهای زائد در شعبه شریعتی (بخش اول)

سلام به همه. من شادی هستم و تو تهران زندگی می کنم. حدود 3 سال پیش بود که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا شدم و متاسفانه موهای زائد زیادی روی بدنم پدیدار شد. موهای تیره و ضخیم در قسمت چانه، فک و بالای لب خود داشتم. این موهای زائد روی زیبایی و روحیه ام تاثیر بدی گذاشتن. با مراجعه های پی در پی به دکتر زنان، رفته رفته علائم بیماریم کمتر می شد اما مشکل پر موییم نه! دنبال یه راهی می گشتم که موهای بدنم رو کم کنم. نمی خواستم از روش های موقتی مثل ژیلت یا اپیلاسیون استفاده کنم؛ چون تاثیری نداشتن. به همین خاطر فکر لیزر موهای زائد به سرم خطور کرد. تو اینترنت به دنبال یه مرکز خوب و معتبر گشتم و سایت تهران اسکین رو پیدا کردم.

تو تهران اسکین درباره لیزر، اطلاعات زیاد و بسیار مفیدی وجود داشت. منم چون برای از بین بردن موهای زائدم خیلی مصمم بودم با دقت تمام مطالبش رو دنبال کردم. اونجا درباره مزایای لیزر موهای زائد توضیحات زیادی داده بود و من مجاب شدم که بهترین روش از بین بردن موهای زائد، لیزره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

من تا اون موقع فکر می کردم که لیزر موهای زائد یه روش دائمیه ولی نکته ای که برام جالب بود این نوشته بود:

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مصرف کنندگان درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

توی سایت، لیست مراکز معتبر لیزر موهای زائد تهران رو مشاهده کردم. یه مرکز لیزر موهای زائد در شریعتی وجود داشت که نزدیک به خونمون بود. مرکز زیر نظر خانم دکتر سارا خانجانی، متخصص پوست، مو و زیبایی و لیزر بود. با کلینیک تماس گرفتم و موضوع رو با منشی در میون گذاشتم. ایشون با گرمی توضیح داد که برای مشاوره به مطب برم.

یه وقت مشاوره پیش از لیزر گرفتم. روز مراجعه رسید و من خودمو با کلی سوال درباره لیزر آماده کرده بودم. وارد کلینیک شدم. فضاش در نظر اول خیلی دنج و صمیمی بود و آدم می تونست باهاش ارتباط بر قرار کنه. منشی خانم دکتر خانجانی خیلی خیلی خوش برخورد بود. ازم اطلاعات شخصیمو پرسید و من بهش گفتم از اونجایی که به خاطر سندرم تخمدان پلی کیستیک دچار پر مویی شدم، می خوام لیزر موهای زائد انجام بدم.

منشی با صبر و حوصله تمام توضیح داد که: خیلی از کسایی که به این مشکل دچار هستن و برای لیزر مراجعه می کنن، نتیجه مطلوبی نمی گیرن و این به خاطر تغییرات هورمونی ناشی از سندرم تخمدان پلی کیستیکه. من توصیه می کنم برای این که بهترین نتیجه رو بگیرید، اول روند درمانتون رو کامل کنید بعد برای لیزر موهای زائد مراجعه کنید. ما می تونیم این کار رو الان هم انجام بدیم اما این به ضررتون تموم میشه و در اصل هزینه اضافی پرداخت کردین و نتیجه خوبی هم عایدتون نمیشه.

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

راستش حرفایی که شنیدم خیلی خوشحالم نکرد. خوب باید تا قتی که خوب می شدم این موهای ضمخت رو تحمل می کردم! اما دیگه چاره ای نداشتم. درمان بیماریم رو ادامه دادم و مدت یکسال سختی کشیدم. موهای زائدم کمتر شده بود اما هنوز هم پا برجا بودن. دکتر بهم تضمین داد که بهبودیم کامل شده و آزمایشاتم هیچ مشکلی رو نشون نمی دن. از این بابت خوشحال بودم چون دیگه هم سلامتیم رو به دست آورده بودم و هم می تونستم برای لیزر موهای زائدم اقدام کنم.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید