لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

 

به طور کل نمی توان انکار کرد که رهایی از موهای زائد کاری خسته کننده نیست. یکی از مشکلات شایعی که هر فرد در طول زندگی خود با آن سر و کار دارد رهایی از موهای زائد زیر بغل است.

 

روشهای متعددی برای رهایی از موهای زائد زیر بغل مانند تراشیدن با تیغ و اپیلاسیون ممکن است این کار را انجام دهد ، اما پس ازگذشت یک یا دو هفته شاهد رشد مجدد موها خواهید بود . انجام اینگونه روشها خطراتی نظیر زخم های پوستی، جوش های زیر پوستی و چرکی، موهای زیر پوستی و نظائر آنرا در بر خواهد داشت .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

حال چه کاری می توان انجام داد ؟

 

از بین بردن موهای زائد زیر بغل کاری ضروری اما آزار دهنده است . اما امروزه با انجام لیزر درمانی این کار بسیار آسان شده است . خوشبختانه، لیزردرمانی روشی بسیار ایمن است که به طور دائم موهای زائد را ازبین می برد . دراین پرتو درمانی مقدار زیادی از انرژی را به رنگدانه های تیره در فولیکول های مو به منظور از بین بردن آنها می تابانند ، در نتیجه رشد طبیعی موهای زائد کاهش و یا به طور کلی متوقف می شود . اثر بخشی لیزر درمانی به عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، رنگ مو ، ضخامت مو و تعداد جلسات لیزر بستگی دارد .

 

اما همواره این سوال برای افراد مطرح می شود که با توجه به اینکه ناحیه زیر بغل دارای غدد لنفاوی متعددی می باشد ایا لیزر می تواند باعث تحریک این غدد شود یا خیر؟ و آیا به راستی لیزر برای موهای زائد زیر بغل بی خطر است یا ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد خطراتی برای فرد گردد.

 

خوشبختانه پس از گذشت تقریبا ۲۵ سال از آغاز استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل حتی یک مورد عارضه که باعث آسیب غدد لنفاوی یا عوارض دراز مدت گردیده باشد مشاهده نشده است. چون اصولا لیزر ماهیت نوری داشته و عمق نفوذ آن نیز بسیار کم است بنابراین به هیچ عنوان عوارض جدی برای فرد ایجاد نمی کند.

[divider]

مترجم : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

منبع :http://www.forflawlessskin.com/hair-removal/laser-hair-removal-and-ipl/laser-hair-removal-for-the-underarms

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

img_20150822_092826-e1440825385210

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments