با لیزر درمانی موهای سیاه زیر بغل را از بین ببرید | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد زیربغل درمانی موثر و بی خطر است، امتحان کنید!!

لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر موهای زائد زیربغل

سلام دوستان.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز قصد دارم در مورد موهای زیربغل باهاتون صحبت کنم. چون تازه دوره ی لیزر موهای زیربغل رو پشت سر گذاشتم و با توجه به نتیجه ی خوبی که گرفتم تصمیم دارم اون رو به شما هم معرفی کنم.

مثل همه ی خانم ها و آقایون دیگه من هم سابق بر این بیشتر از ژیلت برای از بین بردن موهای زائد زیربغلم استفاده می کردم. البته مناسبت های خاص مثل عروسی دوستان و فامیل هم بود که ترجیح می دادم برای اینکه هیچ اثری از ریشه مو روی پوستم باقی نمونه، اپیلاسیون کنم.

لیزر موهای زائد زیربغل
لیزر موهای زائد زیربغل

مشکل من با این روش ها این بود که شاید در یکی دو روز اول بعد از اصلاح یا اپیلاسیون وضعیت خوب می بود، اما بلافاصله بعدش خارش و التهاب و حتی جوش های پوستی واقعا آزارم می داد. به همین علت هم بالاخره تصمیم گرفتم لیزر موهای زائد زیربغل رو تجربه کنم.

الان که دوره ی درمانم با لیزر تموم شده واقعا باید بگم از نتیجه راضیم. تقریبا یک ماه از لیزرکردن من می گذره و باید بگم تو این یک ماه هیچ اثری از رشد موی زائد جدید ندیدم و هیچ خارش یا التهابی رو تجربه نکردم.

به همین خاطر هم هست که دوست دارم توی این مطلب بیشتر در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل و سوالاتی که در مورد اون رایج هستند و من هم اوایل اونها رو داشتم، باهاتون صحبت کنم.

لیزر زیربغل خطرناکه؟

این یه نگرانیه بزرگه. برای من هم بود. نظرات ضد و نقیضی از قابل اعتماد بودن و ایمنی لیزر می شنیدم که باعث می شد قبل از درمان خیلی به ایمنی لیزر اعتماد نداشته باشم. اما همه ی سوالاتم بعد از مراجعه به مرکز و صحبت با متخصص برطرف شد.

حالا که خودم لیزر رو تجربه کردم، باید بهتون بگم که لیزر موهای زائد زیربغل اصلا خطرناک نیست. اشعه ی لیزر هرچند یه اشعه ی پرقدرته اما کاملا قابل کنترله و هیچ آسیبی چه در طول درمان و چه بعد از درمان به پوست شما وارد نمی کنه.

لیزر زیربغل خطرناکه؟
لیزر زیربغل خطرناکه؟

البته تا جاییکه من متوجه شد ایمنی لیزر خیلی به مرکزی که در اون لیزر رو انجام میدید بستگی داره. اگه دستگاه لیزر موهای زائد قدیمی و بی کیفیت باشه، یا تکنسینی که لیزر موهای زائد زیربغل رو براتون انجام می ده چندان ماهر و متخصص نباشه، شانس خطرناک بودن لیزر بالا می ره.

دلیل اون هم به خاطر امنیت و بی خطری ذاتی لیزر موهای زائده! به دلیل کم خطر بودن، خیلی از مراکز با سهل انگاری اون رو برای فرد انجام می دن و همین امر باعث می شه که برخی از افراد تجربه ی ناموفق و غیر ایمنی رو از لیزر پشت سر بگذارن.

اگر مایلید لیزری ایمن و اثر بخش رو تجربه کنید، حتما سعی کنید به مرکز معتبری مراجعه کنید.

برای آشنایی با خطرات لیزر بهتره این مقاله رو هم مطالعه کنید.

فاصله ی جلسات لیزر زیربغل

لیزر یه درمان تک جلسه ای نیست. یعنی باید چند بار و طی چند جلسه ی جداگانه به مرکز لیزر برید و دوباره و دوباره این کار رو انجام بدید. برای اینکه دوباره شرایط لیزر کردن موهای زائد رو پیدا کنید باید اجازه بدید تا موی زائد بعد از هر جلسه دوباره یه مقدار رشد پیدا کنن تا بشه اون ها رو لیزر کرد.

بنابراین فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد به سرعت رشد موهای شما بستگی مستقیم داره. اما معمولا حدود یک ماهه.

برای اینکه بتونید نتیجه ی مطلوبی از لیزر بگیرید باید بین 6 تا 10 جلسه، بستگی به شرایط پوست و موی خودتون لیزر رو انجام بدید.

مثلا به مشکلی که این دوست عزیزمون در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل باهاش مواجه شده دقت کنید:

اولا باید در فاصله ی بین جلسات لیزر یک سری نکات رو رعایت کنید. مثل اینکه موهای زائد لیزر شده رو ژیلت نکشید. چون تیغ زدن مو باعث میشه ریشه هاش مستحکم تر بشن و این کار اثر لیزری که انجام دادید رو از بین می بره. به همین علت ممکنه به جلساتی بییشتر از اونچه که بهتون وعده داده شده نیاز پیدا کنید.

از طرف دیگه لیزر معمولا حداقل به شش جلسه نیاز داره تا بتونه تاثیر گذار باشه. و بعد از تکمیل دوره ی درمان با شرایط مناسبه که می تونید انتظار داشته باشید موهای زائد کاملا از بین برن. ولی از روی تجربه ی شخصی بهتون می گم که بعد از لیزر دیگه هیچ اثری از موی زائد یا حتی دونه های جای ریشه ی مو روی پوستتون باقی نمی مونه.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی جلسات لیزر موهای زائد رو مطالعه کنید.

قیمت لیزر زیربغل

قیمت لیزر کردن موهای زائد بیشتر از هر چیزی به تعداد جلساتی بستگی داره که برای لیزر به اونها احتیاج دارید. چراکه قیمت لیزر به شکل جلسه ای محاسبه و تسویه می شه. از اونطرف همونطور که گفتیم تعداد جلسات هم به شرایط پوست و موی خودتون بستگی داره.

البه بزرگی ناحیه ی تحت درمان، حساسیت عمل با توجه به رنگدانه ی پوستی فرد و غیره هم در قیمت موثر هستن. اما از آنجاییکه زیربغل ناحیه ی کوچیکی محسوب می شه، معمولا قیمت لیزر کردن اون چندان بالا نیست.

قیمت لیزر زیربغل
قیمت لیزر زیربغل

ولی نکته ی مهمی که به نظرم خوبه بدونید اینه: قیمت لیزر، با توجه به تعرفه های میانگین، هرچی هم باشه واقعا به صرفه است. چون هم نتیجه ی فوق العاده ای داره و هم برای آخر عمر شما رو از خرید هر گونه تیغ یا رفتن به سالن آرایشی برای اپیلاسیون بی نیاز می کنه.لیزر موهای زائد زیربغل

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی قیمت لیزر موهای زائد رو هم مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

بهتون گفتم، بهترین راه برای تجربه کردن درمانی مطمئن و ایمن اینه که به مرکز مناسبی هم مراجعه کنید. مرکزی که من بهش برای لیزر مراجعه کردم واقعا با کیفیت بود و دستگاه های خوبی داشت. اما خاصیت مهم دیگه اش تجربه ی شخصیم از اون مرکز بود. چراکه به خاطر رفتار واقعا مناسب و کاملا دوستانه ی تکنسین هاش حقیقتا احساس راحتی می کردم و حتی دوست داشتم که به اونجا برم.لیزر موهای زائد زیربغل

بهترین مرکز لیزر در تهران
بهترین مرکز لیزر در تهران

به همین خاطر هم هست که دوستانه مرکز لیزر برکه رو به شما هم معرفی می کنم. برکه سمت شمال تهران، نزدیک مترو قلهکه و دسترسی واقعا خوبی داره. محیط داخلیش دلنشینه و رفتار خوب و محترمانه ای باهاتون می شه. شاید باورتون نشه ولی رفتار تکنسین می تونه تاثیر زیادی در کم شدن درد خفیف لیزر داشته باشه.

اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد زیربغل یا هر نقطه ی دیگه از بدنتون رو دارید، بهتون توصیه می کنم به صفحه ی تماس با ما مرکز لیزر برکه سر بزنید و با لیست قیمت ها و خدماتشون آشنا بشید.

نگارنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments