بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اهواز (بخش چهارم)

مطالعه بخش قبل

مرکز لیزر دکتر زکی زاده
دکتر زکی زاده

جلسه لیزر موهای زائد من حدود یک ساعت طول کشید. بعد از اتمام کار لیزر، دکتر به من گفت که یک سری اقدامات بعد از هر جلسه لیزر باید انجام بدم. مثلا گفت به مدت 7 روز در معرض نور مستقیم خورسید قرار نگیرم و حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنم. اگه پوستم تاول زد بهش دست نزنم و اگه خشک و شکننده شد، از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنم. اگه بعد از لیزر موهای زائد درد داشتم، از مسکن می تونم استفاده کنم. این اطلاعاتی که دکتر به من گفت  در خیلی مهم و موثر بود و من اصلا در موردش نمی دونستم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعد از اون جلسه، من 6 جلسه دیگه در فواصل 6 هفته ای برای لیزر موهای زائد مسخره ام رفتم و از نتیجش فوق العاده راضی ام. الان بدن پشمالوم تبدیل شده به یه بدن نرم و سفید که اگه مویی هم در میاره خیلی نازک و کم پشته. الان من خودم رو خیلی بیشتر از قبل دوست دارم. دیگه لازم نیست همش تو خونه شلوار بپوشم، گاهی دامن های خشگل میپوشم.

بهترین مرکز لیزر اهواز
مرکز لیزر اهواز

البته باید بگم که مرکز لیزر دکتر زکی زاده خیلی خوب بود که منم از نتیجه کار راضی ام و اگه برادر عزیزم نبود شاید من هیچوقت با این کلینیک خوب آشنا نمی شدم و همونطوری مثل قبل پشمالو باقی می موندم. بعد از اتمام جلسات 6 هفته ای دیگه لازم نبود تند تند مراجعه کنم و امروز که حدودا یک سال و نیم از درمانم می گذره فقط یه سالی یکبار مراجعه نیاز دارم و کل سال از دیدن بدن بی موم لذت می برم.

از همه مهمتر این که حساب کردم دیدم کل هزینه هایی که قبلا برای از بین بردن موهای زائدم می کردم خیلی خیلی بیشتر از هزینه لیزر موهای زائد تموم شده.

اگه شما هم مثل من پر مو هستید، پیشنهاد میکنم موهای زائدتون رو لیزر کنید و اگه تو شهر اهواز زندگی می کنید، حتما حتما به مرکز لیزر موهای زائد دکتر زکی زاده مراجعه کنید. چون انتخاب لیزر مناسب تو یه مرکز لیزر معتبر، موضوع بسیار مهمیه و تو نتیجه کار، اثر مستقیم و زیادی داره.

بهترین لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

اگر بابت این که برادرم معرف من به مرکز لیزر اهواز بود تعجب کردید، باید بگم که کلینیک دکتر زکی زاده، خدمات لیزر موهای زائد رو برای آقایون هم انجام میده و مزیتش نسبت به مراکز دیگه اینه که از اپراتور آقا برای خدمات آقایون استفاده می کنن. پس اگه شما آقا هستید توصیه می کنم با خیالی آسوده اینجا رو انتخاب کنید.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید