لیزر موهای زائد زنان

لیزر موهای زائد زنان در بهترین مرکز لیزر تهران | قیمت لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد زنان

لیزر موهای زائد زنان

خانم هایی که به رعایت بهداشت فردیشان اهمییت می دهند و از روش های سنتی رفع موها زائد خسته شده اند بهتر است این مقاله را بخوانند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله به لیزر به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد خواهیم پرداخت. اما چرا لیزر را به عنوان بهترین روش برای رفع موهای زائد معرفی می کنیم؟

خانم ها عموما بیشتر از آقایان به رفع موهای زائد بدنشان می پردازند. این به معنی آن نیست که آقایان کمتر بهداشت را رعایت می کنند، بلکه به خاطر این است که خانم ها موهای زائد  نواحی بیشتری از بدنشان را نسبت به آقایان از بین می برند. مثلا اکثر آقایان ممکن است در طول زندگی هیچگاه موهای زائد پاها یا دستهایشان را از بین نبرند. در صورتی که برعکس، اکثر خانم ها به رفع موهای زائد دست و پا اهمییت زیادی می دهند. به همین خاطر رفع موهای زائد برای خانم ها پر دردسر تر است. ( لیزر موهای زائد زنان )

لیزر موهای زائد زنان
لیزر موهای زائد زنان

همانطور که می دانید راه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند. گزینه هایی مانند تیغ  یا ژیلت، اپیلاسیون و وَکس و همچنین پودرها و خمیرهای موبر همیشه در دسترس هستند. اما جدای از عوارض و دردسر هایی که هر کدام از این روش ها به نوبه ی خود دارند، بزرگترین ضعفشان زمان و انرژی ایست که از شما می گیرند. چراکه هیچکدام از آنها اثر دائمی ندارند و شما به ناچارید بعد از چند مدت دوباره از آنها استفاده کنید.

چون بعد از شیو یا اپیلاسیون یا مصرف پودر موبر، موهای زائد دوباره سر جایشان سبز می شوند. بدتر آنکه تا رشد موها به حد مشخصی نرسد نه می توانید آنها را شیو کنید، نه اپیلاسیون یا هر کار دیگری. پس ناچارید هر دفعه با موهای زائد نوک زده ای که روی پوستتان روییده اند کنار بیایید تا دوباره بتوانید آنها را از بین ببرید. خسته کننده است. و البته طاقت فرسا.

حال عوارض و درد هر کدام که به جای خود بماند. چون هیچکس تا به حال بدون اینکه پوست خود را اندکی زخم کرده باشد نتوانسته موهای زائدش را شیو کند یا بدون اینکه درد و التهاب و در بعضی از مواقع خونریزی ناشی از اپیلاسیون را تحمل کند، موهای زائد بدن خود را وَکس نماید. بهتر است از بوی نامطبوع و اثر شیمیایی پودر های موبر هم حرفی نزنیم.

لیزر در وهله ی اول به این خاطر بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است که اثری پایدار و دائمی دارد. یعنی اینکه بعد از یک دوره ی چند ماهه، لیزر کردن موهای زائد بدنتان، دیگر هیچ موی زائدی روی بدن شما رشد نخواهد کرد. تازه بعد از لیزر منافذ پوستی که قبلا جای ریشه های مو بوده بسته می شود و به همین علت پوستی شفاف، صاف و صیقلی خواهید داشت.( لیزر موهای زائد زنان )

لیزر موهای زائد زنان
لیزر موهای زائد زنان

علاوه بر اینها، لیزر موهای زائد در میان همه ی روش های رفع مو های زائد، کمترین درد و عوارض جانبی را دارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

در ادامه با جنبه های بیشتری از لیزر موهای زائد زنان آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر موهای زائد زنان

بسیاری از خانم با همه ی اطلاعاتی که از مزایای لیزر موهای زائد دارند، باز هم به خاطر ترس از قیمت اقدام به لیزر نمی کنند. اما این ترس و نگرانی کاملا واهی و بی اساس است چراکه لیزر موهای زائد درمانی کاملا به صرفه است.

اولا دوره ی لیزر به چند جلسه ی لیزر تقسیم بندی می شود که فاصله ی آنها با هم به طور طبیعی بین 1 ماه تا 6 هفته است. از آنجایی که معمولا هزینه ی دوره را هم به صورت جلسه ای پرداخت می کنید( یعنی بعد از هر جلسه ی لیزر، فقط هزینه ی همان جلسه را پرداخت می کنید) این مبلغ کلی عملا به اقساط ماهیانه تقسیم می شود. پس نگران آن نباشید که برای لیزر موهای زائد به حجم زیادی از پول نیاز دارید. چون که ندارید.( لیزر موهای زائد زنان )

علاوه بر آن هزینه ی لیزر آنقدر ها هم که فکرش را می کنید بالا نیست. نگاه کردن به لیست قیمت ها ی لیزر خیال شما را راحت تر می کند.

لیزر موهای زائد زنان
لیزر موهای زائد زنان

تازه، بعد از لیزر کردن موهای زائد دیگر احتیاجی نیست هرگز، هیچ پولی بابت از بین بردن موهای زائد بدن خود بکنید. چون لیزر اثر دائمی دارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

عوارض جانبی لیزر زنان

بیشتر زنان به غلط فکر می کنند که لیزر موهای زائد، به خصوص لیزر ناحیه ی بیکینی یا ناحیه تناسلی، خطر ناباروری دارد. در حالیکه این باور هم کاملا اشتباه است. اصولا اشعه ی لیزر مورد استفاده برای لیزر موهای زائد، اشعه ای کوتاه برد با طول موجی محدود و کنترل شده است. طراحی شده تا نتواند بیشتر از عمق ریشه های مو به پوست نفوذ کند.( لیزر موهای زائد زنان )

پس اشعه ی لیزر هیچگاه به بافت های عمیق پوست و اندام های حیاتی نمی رسد و کمترین آسیبی به آنها نمی رساند. لیزر باعث نازایی نمی شود.

سایر عوارض جانبی لیزر هم عموما سطحی و گذرا و بدون خطر هستند. عوارض جانبی عمومی لیزر عبارتند از:

  • کبودی سطحی
  • التهاب و قرمزی پوست

البته اگر لیزر موهای زائد توسط تکنسین متخصص و با تجربه انجام نگیرد می تواند عوارض جدی هم برای شما به همراه داشته باشد.

لیزر موهای زائد زنان
لیزر موهای زائد زنان

عوارضی از قبیل:

  • لکه ی پوستی
  • تاول
  • زخم
  • خونریزی
  • لکه ی پوستی
  • عفونت

پس در انتخاب مرکزی که برای لیزر می خواهید به آن مراجعه کنید دقت لازم را داشته باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد زنان

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، یکی از بهترین شعبات مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور است.

لیزر موهای زائد زنان
لیزر موهای زائد زنان
مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد زنان در تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر موهای زائد زنان تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمتی و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.

نکته : البته خدمات لیزر برکه تنها مختص زنان نبوده و مردان هم می توانند به همان اندازه از خدمات لیزر برکه استفاده کنند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکر درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments