10 نکته مهم درباره لیزر موهای زائد که از آن بی اطلاعید!

10 نکته مهم در باره لیزر موهای زائد که از آن بی اطلاعید!

نکته مهم در باره لیزر موهای زائد که از آن بی اطلاعید!

پس از سال ها اصلاح صورت باز هم هر روز موها از زیر پوست سر می زنند.  برخی از مردان مبتلا به هیرسوتیسم یا پرمویی تصمیم می گیرند تا موهای انبوه صورت خود را به صورت دائمی از بین ببرند.  دو گزینه اصلی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد:

  • لیزر ،
  • الکترولیز،

قبل از روی کار آمدن لیزر موهای زائد و استقبال مردم از آن ، الکترولیز گزینه ای رایج برای حذف موهای زائد بود. اگر شما در مورد لیزر موهای زائد یا الکترولیز کردن موهای ناخواسته خود تصمیم گیری می کنید ، در اینجا 10 نکته مهم در باره لیزر موهای زائد وجود دارد که شما از آن بی اطلاعید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1- شما تنها کسی نیستید که می خواهد این کار را انجام دهد

مردانی که از موهای زیر پوستی صورت و بریدگی های ناشی از تیغ صورت تراشی خود خسته شده اند  روز به روز بیشتر به دنبال یافتن راهی برای از بین رفتن موهای ریش و سبیل خود هستند. در بیشتر کلینیک های لیزر موهای زائد یک نفر ازهر 5 نفر مراجعه کننده مرد است. علت مراجعه این مردان  درمان موهای صورت و به خصوص  موهای زائد  گردن آنها است.

2- موها به طور کامل از بین نمی روند  

لیزر موهای زائد رایج ترین و کاربردی ترین روش برای از بین بردن موهای صورت مردان است. این درمان موهای ریش را تا حدود 70 تا 85 درصد کاهش می دهد. اگر شما به دنبال این هستید که به طور کامل موهای صورت خود را از بین ببرید ، می توانید از روش الکترولیز استفاده کنید.  اما توجه داشته باشید که الکترولیز دردناک تر و گران تر است و همچنین خیلی بیشتر وقت گیر است.

3- لیزر موهای زائد برای مدل دادن به موهای ریش ایده آل است

لیزر موهای زائد برای مدل دادن به موهای ریش ایده آل است

از آنجا که حذف موهای زائد توسط لیزر بسیار مؤثر می باشد ، بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند همیشه مرتب و بی نقص باشند.  شما می توانید موهای گردن ، گونه ها و موهای پراکنده اطراف ریش خود را با لیزر از بین ببرید.

4 – آیا شما کاندید مناسبی برای لیزر هستید

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن موهای که دارای بیشترین کنتراست هستند ،  کار خود را شروع می کند.  این بدان معنی است که پوست های روشن و موهای تیره بهترین نتایج را دریافت می کنند.  اگر مشتریان موهای بلوند ، موی خاکستری یا قرمز دارند ، ما توصیه می کنیم که به جای لیزر ، الکترولیز را امتحان کنند.

5– هزینه دوره کامل درمان با لیزر چقدر است؟

مطمئناً هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با هزینه تراشیدن صورت زیاد تر است. اما هر روز صبح کمی بیشتر خوابیدن چقدر ارزش دارد؟

6-  بدون درد نیست ، درد کمی دارد

هدف لیزر از بین بردن فولیکول های مو است نه صاف و نرم کردن پوست.  درمان موهای زائد با لیزر مانند برخورد کش لاستیکی روی صورت تان است. ممکن است  ناخوشایند باشد  اما درد خیلی کوتاه است.

7- پس از لیزر نیازی به استراحت نیست  

مهمترین جلسات لیزر موهای زائد
شما می توانید بلافاصله پس از لیزر موهای زائد صورت خود به محل کارتان بازگردید.

هر جلسه لیزر فقط 15 تا 30 دقیقه طول می کشد و بدترین عارضه آن قرمزی پس از آن است که مانند  آفتاب سوختگی خفیف است. بنابراین شما می توانید بلافاصله پس از لیزر موهای زائد صورت خود به محل کارتان بازگردید.

8-  دیدن نتایج اندکی زمان می برد.

لیزر برای درمان موهای تمام چهره می تواند تا شش جلسه در طول یک سال طول بکشد ، در حالی که الکترولیز می تواند تا 400 ساعت در طی چهار سال طول بکشد. پس اگر فکر می کنید که اکثر مردم به دنبال لیزر موهای زائد هستند ، درست است.

9- حتی درمان های “دائمی” ممکن است همیشگی نباشد.   

پس از جلسات اولیه حذف موهای زائد توسط لیزر ، ممکن است لازم باشد هر سال یک بار برای حفظ نتیجه دوباره این کار را تکرار کنید.  زیرا تا زمانی که بدن متابولیسم داشته باشد، احتمال رشد موها هم وجود خواهد داشت.

10- افرادی که لیزر موهای زائد انجام داده اند ، راضی هستند.  

یکی از مراجعه کننده های لیزر می نویسد: “من از نتایج بسیار خوشحال هستم. زمانی که این کار انجام شود، من با لبخند بر روی صورتم از کلینیک بیرون می روم.” نظر یک مراجعه کننده الکترولیز هم این است :  “الکترولیز گران است.  بله ، دردناك هم هست. اما نتیجه خوبی دارد.”

 

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments