لیزر و سرطان

تجربه لیزر موهای زائد من در مرکز لیزر غرب (بخش سوم)

مطالعه بخش قبلی

به واسطه بیماریم، تا اون روز به پزشکای زیادی مراجعه کرده بودم و دوربین های زیادی برای بررسی به روده ام وارد شده بود. برای همین لیزر موهای زائد برای من دردناک محسوب نمی شد. فقط احساس می کردم یه کش روی پوستم کشیده میشه و یه بویی شبیه بوی گوگرد به مشامم می خوره. خانم دکتر خیلی مهربون بودن و در طول فرایند لیزر مدام با من شوخی و صحبت می کردن. به نظر من این موضوع خیلی خوب بود چون اصلا متوجه گذر زمان نمی شدم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه لیزری که برای من استفاده می کردن دارای یه سیستم خنک کننده بود. به همین خاطر یه حس خنکی عجیبی بهم دست می داد. دکتر کار لیزر رو خیلی سریع انجام داد و شاید لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی من حدود 10 دقیقه طول کشید.

روی شکم خوابیدم تا خانم دکتر قسمت پشت رو هم لیزر کنه. دردی که تو این ناحیه حس کردم، هزار برابر کمتر از درد ناحیه جلو بود.

بعد از اتمام کار لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی، دکتر بهم کمی ژل آلوئه ورا داد تا روی ناحیه لیزر شده بمالم و از دردش کم کنم. باید بگم که این بهترین چیز بود، چون واقعا ناحیه لیزر شده رو خنک می کنه و تسکین میده. اما حین راه رفتن یه کمی اذیت می شدم. اما خوشحال بودم که بعدش خونه می رم و استراحت می کنم. بعد از اتمام اولین جلسه، با منشی وقتم رو برای جلسه دوم تنظیم کردم.

بعضی ها بعد از جلسه لیزر موهای زائد، کمی سوزش دارن، اما من اصلا این حس رو نداشتم. فقط یه بار یه تاول کوچک داشتم که بعد از یک ساعت برطرف شد. بعد از جلسه لیزرم هیچ دردی هم نداشتم. فقط یه کمی احساس داغی تو ناحیه لیزر شده داشتم.

تو جلسات بعدی، دکتر هر بار از لیزر قوی تری استفاده می کرد. فاصله جلسات من هر 8 هفته بود و در کل 9 جلسه لیزر موهای زائد داشتم.

بعد از اتمام دوره کامل درمانم، خانم دکتر امینی بهم گفتن که هر 2 سال یکبار برای لیزر به مرکزشون برم.

 

نتیجه لیزر موهای زائد من

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موی زائد

 

بعد از هر جلسه لیزر، حدود 2 هفته بعد، موهای زائدم شروع به ریزش می کردن و 6 هفته بعد رو بدون مو سر می کردم و درست زمانی که موهای زائد دوباره رشد می کردند، نوبت جلسه بعدی لیزرم بود. توی هر جلسه، موهای زائد کم و کمتر می شدن تا جایی که دیگه خبری از موی زائد نبود.

الان بیش از یک سال از آخرین جلسه لیزر موهای زائد من می گذره و اگه موی زائدی هم دارم کمرنگ و نازکه. ناحیه بیکینی ام هیچ مویی نداره و روی شکمم هم فقط موهای کرکی شکل وجود داره، درست مثل دوران کودکیم. در واقع، لیزر نمی تونه موهای خیلی نازک و کرکی شکل رو از بین ببرره. اما دیگه هم خبری از موهای زائد خشن، ضمخت و سیاه نیست. می خوام از همین جا به تمام خانم ها یا آقایونی (آخه تو این مرکز خدمات لیزر موهای زائد برای آقایون هم انجام میشه) که مشکل عدم تعادل هورمون و پرمویی دارن، بگم که حتما برای لیزر موهای زائدشون به مرکز لیزر غربمراجعه کنن.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید