لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دست و زیربغل

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زیربغل

از لطافت طولانی مدت لذت ببرید

هیچ چیز مانند یک ظاهر خوب و آراسته نمیتواند به انسان اعتماد به نفس ببخشد. موهای زائد و ناخوشایند، بویژه موهای زیربغل، ساعد و شانه میتواند آسیب بدی به عزت نفس یک فرد وارد کند. این وضعیت سبب میشود در پوشیدن لباس ها محدودیت داشته باشید و شما را در هر موقعیت و مکانی معذب میکند. اجازه ندهید که موهای زائدتان موجب شود که بطور مثال، کنار دریا تیشرت بپوشید یا در مهمانی لباسی را بپوشید که دوست ندارید. برای نجات از این وضعیت، لیزر، انتخاب مناسبی است. لیزر موهای زائد به حداقل نگهداری نیاز دارد و روی پوستتان هیچ موی نتراشیده ای باقی نمیگذارد.

لیزر موهای زائد زیربغل
لیزر موهای زیربغل

لیزر موهای زائد زیربغل

این وضعیتی است که زنان بسیاری آنرا تجربه میکنند: لباس مورد علاقه خود را پوشیده اید تا به مهمانی بروید اما ناگهان متوجه میشوید که موهای زیربغل تان را اصلاح نکرده اید. امیدواریم شانس آورده باشید و این موها را پیش از اینکه دیگران متوجه شوند، دیده باشید؛ در غیر اینصورت مجبورید در تمام مدت مهمانی، دست هایتان را به بدن بچسبانید و تکان نخورید تا مبادا کسی متوجه این فاجعه شود. لیزر موهای زیربغل، این امکان را به شما میدهد که در هر مکان، هر لباسی را که دوست دارید به تن کنید، بی آنکه نگران موهای زائد زیربغل خود باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اصلاح مکرر موهای زیربغل سبب میشود این ناحیه مستعد رویش موهای زیر پوستی، کیست و سوزش ناشی از تیغ شود. بهترین راه، لیزر موهای زائد زیربغل است. در لیزر، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین میرود و بطور کامل کنده میشود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی میماند پوست صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. لیزر موهای زیربغل تنها چند دقیقه طول میکشد.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای دست

لیزر موهای زائد دست

آیا از وجود موهای تیره روی دست و بازوی خود ناراحتید؟ فراوانی موهای زائد تیره روی دست و بازو خجالت آور است. با استفاده از لیزرهای زیبایی به راحتی میتوانید موهای دست خود را از بین ببرید. لیزر، بسیار مناسب افرادیست که دارای موهای ترمینال (موهای ضخیم و تیره) هستند. از بین بردن موهای زائد دست بسیار آسان، سریع و تقریبا بدون درد است.

چه کسی فرآیند لیزر را انجام میدهد؟

لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پزشکی صورت میگیرد. همه پزشکان، از قبل بطور گسترده ای در این زمینه آموزش دیده اند و با انواع لیزر موهای زائد آشنایی دارند. علاوه بر این، پزشکانی که این کار را انجام میدهند، دارای مجوز پزشکی نیز میباشند و تمامی کارکنان مرکز نیز آموزش دیده میباشند.

منبع: https://www.idealimage.com

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments