مهمترین نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد یا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی؟ کدام بهتر است؟ (بخش اول)

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی
لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی

وعده نرمی و صافی و بی مویی طولانی مدت است که مبحث لیزر موهای زائد را بسیار جذاب و محبوب می کند. با لیزر موهای زائد، دیگر لازم نیست هر روز دست به ژیلت باشید یا از عوارض آن، مانند سوزش و خارش رنج ببرید. دیگر لازم نیست موهای زائدتان را که تیغ تیغ در آمده پنهان کنید تا برای اپیلاسیون بلند شود. همچنین دیگر هیچ موی زیر پوستی هم رشد نخواهد کرد. بنابراین تصمیمی که گرفته اید بسیار درست است، مطمئن باشید نتیجه لیزر موهای زائد عالی است.

اما شاید شما هم مانند بسیاری از افراد این تردید را داشته باشید که یک دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بخرید یا جهت درمان های حرفه ای به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید! این، یک تصمیم بسیار مهم است؛ زیرا قرار است با صرف هزینه، بهترین نتیجه را کسب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین جهت، ما در این مطلب سعی نموده ایم تفاوت های کلیدی درمان های حرفه ای و دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی را جز به جز برای تان شرح دهیم تا شما بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

ابتدا، درمان های حرفه ای لیزر را با دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی از لحاظ سهولیت، سرعت، ایمنی، مراتب پیش از درمان، دوره درمان و هزینه مقایسه کرده ایم. سپس تفاوت این دو را به همراه نتیجه آن را اعلام کرده ایم.

مهمترین نکات دستگاه لیزر خانگی
دستگاه لیزر خانگی

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی:

 

لیزر و آی پی ال (IPL)

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: دستگاه های لیزر IPL متعددی در بازار موجود است. در اغلب موارد، IPL برای پوست های تیره مناسب نمی باشد، اما برخی از دستگاه ها با تکنولوژی هایی همراه شده اند که بر پوست های تیره نیز اثر گذارند. و تنها چند مورد محدود، دستگاه لیزر دایود خانگی در بازار موجود است که تنها برای پوست های روشن مناسبند.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: در این روش از دستگاه لیزر موهای زائد و IPL استفاده می شود؛ اگر چه تکنوولوژی به کار رفته در آن ها کاملا متفاوت است. برخی از متخصصین تنها لیزر موهای زائد را پیشنهاد می کنند، زیرا معتقدند نتایج آن بسیار بهتر از IPL است. بنابراین، در خصوص این که کدام دستگاه بهترین نتیجه را می دهد، حتما از قبل تحقیق کنید.

 

پیش از درمان

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: این موضوع به سطح علم و دانش شما درباره دستگاه لیزر خانگی بستگی دارد. پیش از استفاده از دستگاه، تصمیم درست اتخاد کنید و دفترچه راهنمای آن را پیش از خرید مطالعه کنید. سوابق پزشکی خود در خصوص هشدار ها و موارد منع مصرف دستگاه لیزر خانگی، مناسب بودن نوع پوست و رنگ مو با دستگاه، اقدامات پیش از لیزر و باید و نبایدهای آن را بررسی کنید. در زمان انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، می توانید تست حساسیت پوستی انجام دهید.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: پیش از شروع درمان، متخصص پوست در خصوص فرایند لیزر موهای زائد توضیحاتی خواهد داد و پوست شما را از لحاظ مناسب بودن بررسی خواهد کرد تا بهترین نتایج حاصل شود. شما باید در خصوص کلیه سوابق پزشکی، نتایج مورد انتظار، مراحل درمان، دوره درمان، نوع پوست، تست حساسیت پوست پیش از درمان و اقدامات قبل و بعد از درمان با پزشک تان مشورت نمایید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید