مهمترین نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد یا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی؟ کدام بهتر است؟ (بخش سوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

 

دوره درمان

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: دوره درمان با استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی از 6 هفته تا 3 ماه متغیر است. لازم است بارها از دستگاه استفاده کنید تا به نتیجه ای مطلوب دست یابید. هر 4 تا 8 هفته هم باید درمان تان را تکرار کنید. هرچه بیشتر از دستگاه استفاده کنید، فواصل بین درمان های تان طولانی تر خواهد شد. در نهایت، پس از چند ماه استفاده شاهد نتایج آن خواهید بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: برای رسیده به نتایج عالی، دوره درمان معمولا بین 6 تا 8 جلسه می باشد. نتایج حاصل در افراد مختلف، متفاوت است. پس پایان دوره درمان لازم است هر 1 یا 2 سال یکبار، یک جلسه لیزر داشته باشید.

 

نتایج لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: در استفاده از دستگاه های لیزر خانگی هیچ تضمینی برای از بین رفتن 100 درصدی و همیشگی موهای زائد وجود ندارد.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: در درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد نیز تضمینی برای از بین رفتن 100 درصدی و همیشگی موهای زائد ندارند. نتایج حاصل از درمان لیزر در افراد مختلف، متفاوت است و شرکت در جلسات سالانه جهت حفظ و نگهداری نتایج درمان، لازم و ضروریست.

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: شروع قیمت دستگاه های لیزر خانگی از 2 میلیون تومان به بالا است. قیمت بیشتر در این دستگاه ها معمولا به منزله ارائه درمان های بیشتر است. دستگاه های جدید تر به لحاظ تکنولوژی پیشرفته تری که دارند، از قیمت بیشتری نیز برخوردارند.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: هزینه درمان های لیزر بر اساس جوانبی چون ناحیه تحت درمان، میزان گستردگی موهای زائد، سایز بدن، تعداد جلسات مورد نیاز و … متغیر است.

 

تفاوت دستگاه های لیزر حرفه ای و لیزر های خانگی چیست؟

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی
لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی

 

در یک کلینیک لیزر موهای زائد، متخصص پوست، نوع پوست و رنگ موی زائدتان را مورد بررسی قرار می دهد، سپس دستگاه را مطابق با ویژگی های شما تنظیم می کند تا با کمترین عوارض، بهترین نتایج حاصل گردد. اما برای استفاده از لیزرهای خانگی، فقط خودتان هستید و شاید یه دوست که برای کمک به شما آمده باشد!

در دستگاه های لیزر خانگی، بسیار مهم است که قدرت و ایمنی آن متعادل باشد. به همین خاطر، سازندگان این دستگاه ها، تکنولوژی ساده ای به کار برده اند که به نسبت دستگاه های لیزر حرفه ای دارای قدرت کمتری است. از اینرو استفاده از آن کمی دشوار است و سبب درد و آسیب های پوستی می گردد.

شاید بتوان نتایجی به خوبی دستگاه های حرفه در دستگاه های لیزر خانگی رویت کرد، اما مستلزم صرف مدتی طولانی تر است. از سوی دیگر، می توان گفت هزینه نهایی لیزر موهای زائد توسط دستگاه های حرفه ای، به مراتب بیشتر از دستگاه های لیزر خانگی است.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید