6 مورد از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش دوم)

مطالعه بخش قبل

آسان ترین روش حذف مو ها
laser hair removal

نکته مثبتی که دستگاه رمینگتون را از سایر دستگاه های IPL جدا می سازد، کارتریج داخلی آن است که تا 30.000 فلاش را پشتیبانی می کند و مناسب جهت مصرف یک سال می باشد. پس از آن می توانید یک کارتریج جدید برای دستگاه خریداری نمایید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در بین دستگاه های IPL، این دستگاه گران قیمت ترین محسوب می شود، اما همچنان بین انتخاب دستگاه تریا و دستگاه رمینگتون، اختلاف نظر وجود دارد: کار با این دستگاه کمتر دردناک است اما قدرت لیزر بسیار بیشتر است.

علت محبوبیت دستگاه لیزر رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro:

  • نام تجاری مورد اعتماد و شناخته شده رمینگتون (Remington)
  • نخستین پیشگام در عرضه دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
  • کاهش دائمی موهای زائد در عرض 6 ماه
  • دارای کارتریج لیزر بلند مدت، پشتیبانی تا 1500 فلاش
  • دارای قابلیت تعویض کارتریج لیزر
  • مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)

 

2- دستگاه لیزر موهای زائد خانگی تریا 4X

لیزر موهای زائد تریا 4X

در فهرست بهترین دستگاه های لیزر خانگی، دومین دستگاه، تریا 4X قرار دارد. در هفته های نخست، شاهد نشانه های خواهید بود که بیانگر اثربخشی دستگاه است. در 2-3 ماه اول، نواحی تحت درمان، رشد کمتری به نسبت سایر نواحی خواهند داشت و مو کمرنگ تر و نازک تر خواهد بود. پس از آن که فولیکول های مو درمان شدند، دیگر موی جدید تولید نخواهند کرد.

به همین سادگی! دستگاه تریا 4X همان کاری را انجام می دهد که انتظار دارید: به طور اثربخشی موهای زائد را حدف می کند و در مدت زمان طولانی بدون موی زائد خواهید بود. این در حالیست که در هزینه تان نیز صرفه جویی شده است. اما چرا بیشتر افراد این دستگاه را ترجیح می دهند:

  • بی نیاز از تعویض کارتریج لیزر است.
  • دو برابر سریع تر از سایر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی است.
  • در آن تکنولوژی مشابهی که در دستگاه های لیزر پیشرفته و توسط متخصصین پوست استفاده می شود، به کار رفته است (لیزر دایود پیشرفته).
  • دارای نمایشگر LED
  • طراحی ارگونومیک و آسان دستگاه، بدون داشتن سیم و تشکیلات اضافی
  • تخستین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی حرفه ای مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)
  • مورد تایید و توصیه متخصصین پوست و مو

 

3- دستگاه لیزر موهای زائد خانگی تریا Precision

لیزر موهای زائد تریا – Precision

سومین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، تریا Precision است. تریا در حال حاضر جزء برترین های لیزر های خانگی محسوب می شود. به همین دلیل می توان گفت، بدون شک این شرکت از پیشگامان در زمینه دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی است که از روی دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای شبیه سازی شده است.

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision دارای فن آوری مشابه همتای خود (دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X) می باشد و از همان کیفیت و دقت برخوردار است. به بیان دیگر، تریا – Precision خواهر کوچک تریا 4X می باشد.

هدف از عرضه این محصول جدید تریا، لیزر موهای زائد نواحی کوچک تر و حساس تر بدن است. این دستگاه به طور ویژه ای جهت دسترسی به نواحی منحنی دار بدن، مانند خط بیکینی طراحی شده که در لیزر تریا 4X دسترسی به آن ها غیر ممکن است. اگر چه اثربخشی و فن آوری به کار رفته در هر دو لیزر یکسان است، اما به دلیل این که قادر به پوشانندگی نواحی بزرگ بدن نمی باشد، در پایین جدول بهترین ها قرار گرفته است.

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision، باریک و بدون سیم است و بسیار مناسب نواحی حساس، مانند نوک سینه و صورت می باشد. از آن جایی که تریا – Precision به نسبت تریا 4X، عمر باطری کوتاه تری دارد، سبب می شود لیزر موهای زائد بسیار کند، خسته کننده و وقت گیر باشد.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید