بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد

تجربه لیزر در مرکز لیزر موهای زائد یزد (بخش دوم)

مطالعه بخش قبلی

بهترین مرکز لیزر موهای زاید یزد
مرکز لیزر موهای زاید یزد

اگه به یه مرکز خوب و مجهز برای لیزر موهای زائد مراجعه کنین، هزینه های نهایی براتون مقرون به صرفه تر در میاد و البته عوارض احتمالی لیزر هم به حداقل می رسه. اگه بخواین هزینه درمان کامل لیزر موهای زائد رو با کل هزینه هایی که طی سالیان مدید برای اپیلاسیون و ژیلت صرف کردید، مقایسه کنید، به طور قطع می تونم بگم که هزینه لیزر موهای زائد خیلی خیلی کمتره. برای همین به همه شما که به لیزر موهای زائد فکر می کنید و به همین خاطر دارید این مطلب رو می خونید، انجامش رو توصیه و تضمین می کنم. تردید به دلتون راه ندید و همین امروز اقدام کنید. اگه شما هم مثل من تو شهر یزد زندگی می کنید، به کلینیک دکتر ثوابی مراجعه کنید. و اگه تو تهران یا سایر شهرهای دیگه زندگی می کنید، فهرست مراکز لیزر موهای زائد معتبر تهران اسکین رو در پایین صفحه نگاهی بندازید و نزدیک ترین مرکز به خودتون رو انتخاب کنید. این یه تبلیغ نیست؛ این یه واقعیته! یه تعریف از سمت کسی هست که خودش کیفیت و کار خوب رو از نزدیک تجربه کرده و حالا داره در اختیار شما قرار می ده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای این که ابهامات تون درباره لیزر موهای زائد بر طرف و قضیه براتون روشن تر بشه، من یک سری راهنمایی های مفید رو در ادامه براتون شرح می دم که تجربه شخصی خودمه و می تونه خیلی کمک تون کنه:

 

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

در لیزر موهای زائد، با استفاده از نور متمرکز شده، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

رنگدانه موجود در مو، لیزر را جذب می کند. این بدان معناست که موهای تیره، لیزر را بهتر جذب می کنند. به همین دلیل است که افراد دارای موی تیره و پوست روشن، کاندید مناسب تری برای لیزر موهای زائد محسوب می شوند.

افراد دارای موی روشن برای لیزر موهای زائد کمتر مناسبند و نتایج مطلوبی را تجربه نخواهند کرد. زیرا لیزر نمی تواند در موی بدون رنگدانه به خوبی نفوذ کند. لیزر موهای زائد در افراد مو بلوند، خاکستری یا سفید موثر نمی باشد.

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در چه کسانی موثر تر است؟

لیزر موهای زائد، بهترین و بیشترین اثربخشی را در پوست های روشن با موهای تیره دارد. برندهای جدید تر لیزر، مانند اندیاگ برای افراد دارای پوست تیره تر، مناسب می باشد.

 

آیا می توان در هر نقطه از بدن، لیزر موهای زائد را دریافت کرد؟

بله تقریبا هر نقطه از بدن، به غیر از ابروها و نواحی اطراف چشم را می توان لیزر کرد. اما در سایر نقاط بدن، اثربخشی خوبی دارد. شما حتی می توانید به راحتی در نواحی خاص، مانند بیکینی، نوک سینه و دور مقعد نیز از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند شوید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید