قیمت لیزر موهای زائد در گرگان

آماده شدن برای لیزر موهای زائد در گرگان| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در گرگان

آماده شدن برای لیزر موهای زائد

از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد صورت، گردن، زیر بغل، قفسه سینه، کمر، ناحیه تناسلی، دست و پا و موهای زائد روی انگشتان دست و پا استفاده می شود. آماده شدن برای لیزر مهمترین مسئله ای است که باید برای داشتن پوستی تمیز، لطیف و بدون مو به آن توجه کرد.

قبل از شروع برنامه لیزر موهای زائد به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا بتوانید با نحوه لیزر موهای زائد و عوارض جانبی لیزر آشنا شوید و بدانید که آیا شما متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که شما تصمیم گرفته اید موهای زائد خود را لیزر کنید نکات زیر برای شما نوشته شده است پس با دقت آنها را بخوانید.

به یک مرکز لیزر معتبر مراجعه کنید

هزینه لیزر کردن موهای صورت
مراجعه به مرکز لیزر معتبر

مهمترین نکته در خصوص آماده شدن برای لیزر موهای زائد انتخاب یک کلینیک درمانی معتبر است. برای انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در گرگان شما می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید و نظر آنها را درباره مراکزی که برای برطرف کردن موهای زائد خود توسط فناوری لیزر انتخاب کرده ‌اند جویا شوید.

همچنین شما می توانید به وب سایت مراکز لیزر مراجعه کنید و نظر افرادی که در آن مرکز موهای زائد خود را لیزر کرده ‌اند مطالعه کنید. این اقدامات به شما کمک می کند دیدگاه بهتری درباره مرکز‌ لیزر مورد نظر خود به دست بیاورید.

درباره سابقه پزشکی خود با متخصص لیزر صحبت کنید

در جلسه مشاوره با پزشک باید همه اطلاعات لازم درباره سابقه پزشکی خود از قبیل هرگونه آلرژی و مصرف هر گونه داروی خاص یا ابتلا به یک بیماری خاص را در اختیار او قرار دهید.

اگر در گذشته سابقه بافت اسکار کلوئیدی را داشته اید یا به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید و یا اگر به صورت مکرر دچار تبخال می شوید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

از پزشک خود درباره عوارض جانبی لیزر سوال کنید

لیزر موهای زائد با عوارضی همراه است که معمولاً موقت هستند و طی مدت کوتاهی از بین می روند. قرمزی، تورم و التهاب پوست از عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد محسوب می شوند که معمولاً طی مدت چند ساعت از بین خواهند رفت.

برخی از افراد پس از لیزر دچار تغییر رنگ پوست می شوند به عبارتی رنگ پوست آنها روشن تر یا تیره تر می شود این وضعیت نیز موقت است و در نهایت پس از چند ماه از بین می رود.

عوارض لیزر
عوارض لیزر

در برخی موارد نادر ممکن است شما دچار تاول پوستی شوید که در این حالت باید فوراً به پزشک مراجعه کنید و از دستکاری کردن آن ها خودداری نمایید.

از پزشک درباره تعداد جلسات لیزر سوال کنید

از پزشک خود بپرسید که برای کسب نتایج مورد انتظار از لیزر موهای زائد به چند جلسه درمان نیاز دارید. معمولا اکثر افراد به ۶ تا ۸ جلسه درمان با لیزر نیاز دارند تا همه موهای زائد آنها از بین برود.

به طور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر به عواملی از قبیل رنگ پوست و رنگ مو، تراکم موها، وسعت ناحیه که قرار است درمان شوند و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

به خاطر داشته باشید که فرآیند درمان با لیزر بر اساس وسعت ناحیه ای که قرار است لیزر شود تعیین خواهد شد. به عنوان مثال لیزر موهای زائد پشت لب فقط چند دقیقه طول می ‌کشد اما لیزر موهای زائد دست و پا ممکن است حدود یک ساعت طول می کشد.

قیمت لیزر موهای زائد در گرگان چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد در گرگان
قیمت لیزر موهای زائد در گرگان

یکی از نکات مهم در خصوص آماده شدن برای لیزر موهای زائد آگاهی از هزینه لیزر است. چنانچه شما قصد لیزر موهای زائد در شهر زیبای گرگان را دارید و بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در گرگان را پیدا کرده اید می توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود در خصوص قیمت لیزر سوال بپرسید تا اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما قرار دهد.

تصاویر قبل و بعد از لیزر را مشاهده کنید

در مطب برخی از پزشکان تصاویر قبل و بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد که شما می توانید آنها را مشاهده کنید و به مقایسه نتایج به دست آمده بپردازید.

تهیه تصاویر از نقاطی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند به شما کمک می کند یک نمای کلی از فرآیند لیزر به دست بیاورید و بتوانید تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید.

از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید

چنانچه قرار است موهای زائد خود را لیزر کنید باید حداقل به مدت ۴ هفته قبل از شروع درمان با لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید.

هنگامی که نور خورشید به پوست برخورد می ‌کند بدن برای محافظت بیشتر از پوست شروع به تولید ملانین بیشتری می کند و این وضعیت خود را به صورت تیرگی پوست نشان می دهد.

در این شرایط هنگامی که شما برای لیزر مو های زائد خود به کلینیک لیزر مراجعه می کنید و تحت درمان قرار می گیرید پرتوهای لیزر نمی توانند تفاوت بین رنگدانه های موجود در پوست و مو را تشخیص دهند.

آماده شدن برای لیزر
آماده شدن برای لیزر

به این ترتیب رنگدانه ‌های موجود در پوست نیز شروع به جذب نور لیزر می‌ کنند و در این حالت شما دچار سوختگی و تاول پوستی خواهید شد. به خاطر داشته باشید که اگر مجبور هستید بیرون بروید حتماً از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید تا از پوست شما در برابر پرتوهای نور خورشید محافظت شود.

از موم انداختن خودداری کنید

یکی از شروط لازم در خصوص آماده شدن برای لیزر ، شیو کردن موهای ناحیه ای است که قرار است تحت درمان قرار بگیرد. هنگامی که شما مو های زائد خود را اپیلاسیون می ‌کنید این موها از ریشه برطرف می شوند و از آن جایی که وجود ریشه موها برای درمان با لیزر ضروری است عملاً برنامه درمان شما بی فایده خواهد بود.

بهترین کار این است که موهای زائد خود را شیو کنید تا ریشه موها باقی بماند و لیزر بتواند آنها را هدف قرار دهد. بهترین کار این است که ۱۲ الی ۲۴ ساعت قبل از شروع جلسه لیزر موهای زائد خود را شیو کنید. به خاطر داشته باشید که شیو نکردن موهای زائد باعث کنسل شدن جلسه لیزر خواهد شد.

لباس مناسب بپوشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم پس از لیزر پوست ناحیه که تحت درمان قرار گرفته است دچار تورم، قرمزی و التهاب خواهد شد به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که پس از لیزر موهای زائد لباس گشاد و راحت بپوشید.

در صورتی که شما لباس تنگ بپوشید پوست با لباس تماس و اصطکاک بیشتری پیدا می ‌کند و این مسئله باعث التهاب بیشتر آن خواهد شد. پوشیدن لباس راحت و آزاد به پوست شما کمک می کند بهتر تنفس کند و از ساییدگی پوست و لباس جلوگیری خواهد شد.

اگر پس از اتمام درمان با لیزر التهاب و تورم پوست شما بسیار زیاد بود می توانید از کمپرس یخ یا دوش آب سرد استفاده کنید و به این ترتیب از میزان التهاب آن بکاهید.

نکته

افرادی که رنگ پوست آنها روشن است و موهای تیره ای دارند پاسخ بهتری به لیزر می دهند. البته دستگاه های لیزر مخصوص افرادی که رنگ پوست آنها تیره است نیز طراحی شده است که این گروه از متقاضیان نیز می توانند از مزایای بی نظیر لیزر بهره مند شوند.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

 

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments