بهترین مرکز لیزر موهای زائد جردن

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد جردن (بخش دوم)

مطالعه بخش اول

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمیه؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خانم دکتر اژدری: سوال خوبیه. متاسفانه بعضی از مراکز لیزر، تبلیغات گمراه کننده ای درباره لیزر موهای زائد می کنند. در زیر پوست ما فولیکول های موی خاموشی وجود داره که تحت تاثیر درمان لیزر قرار نمی گیرن. برای همین ما به همه مراجعین این رو میگیم که پس از اتمام 8 تا 12 جلسه درمان، حدود 75 تا 80 درصد موهای زائد بدنشون رو از دست می دن. تغییرات هورمونی می تونن بر رشد موهای زائد جدید تاثیر بگذارن. مردم باید واقع بینانه به لیزر موهای زائد نگاه کنند؛ همه ما از لحاظ بیولوژی با یکدیگر متفاوتیم، برای همین آثار و نتایج لیزر در هر فردی متفاوته. اما صادقانه میگم، اکثر قریب به اتفاق مراجعین از نتیجه کار بسیار راضی اند.

 

لیزر موهای زائد عوارضی هم داره؟

خانم دکتر اژدری: ممکنه پوست بیش از حد داغ بشه و دچار سوختگی بشه یا تاول و تغییر رنگ روی پوست ایجاد بشه. اما اگر لیزر موهای زائد تو یک مرکز معتبر، با دستگاه های به روز و توسط یک متخصص مجرب انجام بشه هیچ کدوم از این عوارض رو تجربه نمی کنین. در این صورت فقط لازمه مراقبت های بعد از درمان لیزر رو دنبال کنید که مهم ترینش استفاده از ضد آفتاب در زمان قرارگیری در مقابل نور خورشیده.

 

آیا دستگاه شما تفاوتی با سایر دستگاه ها داره؟

خانم دکتر اژدری: دستگاه لیزر موهای زائد این مرکز، جدید تر و پیشرفته تر از سایر دستگاه هاست که ایمنی و راحتی مراجعه کننده رو بیشتر تامین می کنه. این لیزر دارای یک سیستم خنک کننده خودکاره که حین فرآیند لیزر، پوست رو خنک نگه می داره.

 

دیگه بعد از لیزر موهای زائد، هیچ اقدامی برای از بین بردن موها لازم نیست؟

خانم دکتر اژدری: خیر. این یک تصور غلطه. هیچوقت موهای زائد کلا از بین نمی رن، اما به طور خیلی چشمگیری کم میشن و برای چند سال از ژیلت زدن بی نیاز میشین. در برخی نواحی هم ممکنه لازم باشه هر چند هفته یکبار از ژیلت استفاده کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد خانم دکتر اژدری
خانم دکتر اژدری

خلاصه سر خانم دکتر رو با سوالام در آوردم. ازشون خیلی تشکر کردم که وقت گذاشتن برای مشاوره من و ایشون هم منو با لبخند بدرقه کرد. بعد از اون جلسه مشاوره، اولین وقت مراجعه مو تنظیم کردم. من تا امروز فقط تو 2 جلسه لیزر شرکت کردم، اما همونطور که خانم دکتر گفته بودن، رشد موهای زائد بدنم خیلی کم شده و تازه قراره کمتر هم بشه. توی این سه ماه من فقط 2، 3 بار از ژیلت استفاده کردم و به نظرم این واقعا یه معجزست! من احتمالا به 6 جلسه لیزر دیگه نیاز دارم که در کل میشه 8 جلسه. بعد از اون شاید سالی یک بار به لیزر موهای زائد نیاز داشته باشم.

درباره هزینه لیزر موهای زائدم باید بگم که بسته به تعداد جلسات، نواحی ای که می خواهید لیزر انجام بدین و قد و وزن شما، هزینه های لیزر موهای زائد متفاوته. اما با یه حساب سر انگشتی می تونین راحت متوجه بشین که تمام هزینه هایی که تا الان برای از بین بردن موهای زائدتون کردید خیلی خیلی بیشتر از هزینه لیزر موهای زائد تموم شده!

تجربه هایی که من تا امروز از لیزر موهای زائد تو مرکز لیزر جردن، پیش خانم دکتر اژدری داشتم رو میشه به صورت خلاصه این طور بگم:

  • سریع بودن درمان. لیزر موهای زائد بسیار سریع تر از آن چیزیست که تصور می کنید. برای مثال، از بین بردن موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی تنها 20 دقیقه طول می کشد.

  • صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت. با کاهش دائمی موی زائد دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است.

  • کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی. لیزر موهای زائد بهترین گزینه و تنها راه حل جهت کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی است. همچنین یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که پوست حساسی دارند و پس از شیو و اپیلاسیون دچار التهاب پوست می شوند.

  • صرفه جویی در زمان. لیزر موهای زائد، نیاز شما به شیو کردن روزانه را کاهش می دهد. به واسطه لیزر، هفته ها با تیغ و ژیلت سر و کار نخواهید داشت و این به نوبه خود، نوعی صرفه جویی در وقت و زمان است.

  • شیو کردن بین جلسات. بر خلاف اپیلاسیون، می توانید بین جلسات درمان خود از ژیلت استفاده کنید. با لیزر موهای زائد، می توانید به هر اندازه ای که دوست دارید از ژیلت در بین جلسات لیزر استفاده کنید.

امیدوارم همه سوالات و ابهاماتتون رفع شده باشه.

در آخر پیشنهاد می کنم اگه تو تهران زندگی می کنید و دنبال یه مرکز عالی برای لیزر موهای زائد تون می گردید، به مطب خانم دکتر مریم ابراهیم اژدری مراجعه کنید.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید