مهمترین نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد یا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی؟ کدام بهتر است؟ (بخش دوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

 

رنگ پوست

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: دستگاه لیزری را انتخاب کنید که درمانی ایمن، راحت و موثر به شما رائه دهد. اکثر دستگاه های لیزر خانگی در پوست های تیره بی تاثیرند. تنها تعداد محدودی دستگاه موجود است که برای این نوع پوست ها مناسبند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: پزشک تان بر اساس نوع پوست و رنگ آن، بهترین درمان را ارائه خواهد داد. معمولا پوست های تیره، کاندید مناسبی برای دستگاه های IPL محسوب نمی شوند، اما به درمان لیزر پاسخ خوبی می دهند.

 

سهولت و سرعت درمان

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: لیزر برخی نواحی، از جمله کمر، پشت پا، باسن و شانه ها با استفاده از دستگاه های لیزر خانگی دشوار است. و این امر می تواند موجب به زحمت افتادن و ناراحتی شما گردد. به همین دلیل، همیشه مجبورید برای لیزر کردن این نواحی از یک فرد کمک بگیرید! درمان با دستگاه های لیزر خانگی بسیار وقت گیر، آهسته و خسته کننده است، به ویژه اگر در حال لیزر کردن نواحی بزرگ یا کل بدن خود هستید. به همین جهت، در خصوص لیزرهای خانگی، رسیدن به نتایج مطلوب نیازمند صبر و حوصله بسیار است.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: در این روش، یک فرد کاملا آموزش دیده درمان شما را به دست خواهد گرفت. به همین دلیل، هیچ نقطه ای از دید او جا نخواهد ماند. تنها کافیست دراز بکشید و آسوده باشید، پزشک کار خود را انجام خواهد. قدرتمند بودن دستگاه های حرفه ای سبب می شود پوست شما با یک فلش بزرگ، سریع تر درمان شود.

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد پا

ایمنی

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: دستگاه های لیزر خانگی از تکنولوژی ساده با قدرت کمتری به نسبت دستگاه های حرفه ای ساخته شده اند. این امر سبب می شود آسیب های پوستی را با درد ناشی از لیزر اشتباه بگیرید. سنسورهای تشخیص رنگ پوست و سیستم های تماس پوست برای محافظت از پوست و چشم شما تعبیه شده اند که در دستگاه های لیزر خانگی وجود ندارند.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: یک مرکز معتبر لیزر موهای زائد، تمامی مراتب آموزشی و قانونی را طی می کند و بهترین نتایج را حاصل می کند. علاوه بر این، در یک مرکز خوب و معتبر همیشه پیش از شروع مراحل درمان، یک مشاوره اولیه و رایگان صورت می گیرد تا در خصوص مشکلات و خطرات حین درمان و بروز هر گونه عوارض احتمالی آگاه باشید.

 

راحتی

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی: شما می توانید هر زمان و هر مکانی که دوست دارید از دستگاه لیزرتان استفاده کنید. می توانید در آخر هفته، در اتاق خوب تان یا روی مبل و حین تماشای تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی، موهای زائدتان را لیزر کنید. همه چیز دست خودتان است.

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است برای جلسات درمانی خود وقت بگذارید. باید از قبل جلسات لیزر تان را با مرکز تنظیم کنید و در ساعاتی خاصی که مرکز تعیین می کند، حضور بهم برسانید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید