6 مورد از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش چهارم)

مطالعه بخش قبل

 

6- دستگاه لیزر موهای زائد خانگی Tanda Me

لیزر خانگی Tanda Me

دستگاه Me، بر خلاف سایر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی، به طور ویژه ای برای افرادی با موهای روشن و رنگ موهایی غیر از قهوه ای و سیاه، مانند موهای قرمز، بلوند، سفید و خاکستری، و همچنین افرادی که رنگ پوست تیره دارند، مانند قهوه ای و سیاه طراحی شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه لیزر موهای زائد Me همچنین از تکنولوژی Elos استفاده کرده است که عملکردش بسیار مشابه تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر رمینگتون است. گفته می شود این تکنولوژی در هر رنگ پوستی موثر است، با این حال اثر بخشی آن به طور برجسته تری در افرادی با موهای روشن و بلوند مشهود تر است.

در فهرست زیر جدید ترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی Me آمده است که همگی دارای عملکردی مشابه هستند، با این حال تفاوت های بسیار جزیی با یکدیگر دارند:

  • Tanda Me (که همه جزییات آن ذکر شد)
  • Me Elos
  • Me Chic

 

مواردی که باید پیش از خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بدانید!

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

عوامل متعددی تعیین می کنند که کدام یک از دستگاه برای شما مناسب تر است و دستگاه های نام برده، تنها تعدادی از صد ها نوع موجود در بازار هستند. هر یک از این دستگاه ها دارای مزایایی است و آنچه که شما انتخاب می کنید به نیاز های شما بستگی دارد.

بر اساس شواهد عینی و با در نظر گرفتن نظر اکثریت مردم، تا کنون بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، لیزر تریا 4X بوده است؛ زیرا استفاده از آن آسان است و هزینه های اجرایی کمی در بر دارد.

با این حال، هر یک از این دستگاه ها دارای نقاط منفی نیز می باشند. برای مثال می توان به محدود بودن فلاش های دستگاه یا کارتریج ها اشاره کرد.

با در نظر گرفتن همه این موارد شاید بتوان به این نتیجه رسید که مراجعه به یک مرکز معتبر لیزر موهای زائد، بهترین و در عین حال کم هزینه ترین روش جهت از بین بردن موهای زائد محسوب می شود. شاید هزینه تک تک جلسات، مبلغ چشمگیری به نظر برسد، اما در نهایت با یک محاسبه سر انگشتی متوجه خواهید شد که این روش بسیار کم هزینه تر از اصلاح های مکرر با تیغ، اپیلاسیون کردن، یا خرید دستگاه لیزر خانگی می باشد. پس بهتر از همه گزینه ها را بررسی کرده و سپس با انتخاب بهترین راه، موهای زائد خود را از بین ببرید.

شاد باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.laserhairremoval.me/the-6-best-laser-hair-removal-machines/” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید