مهمترین نکات لیزر موهای زائد در مقایسه با دستگاه های لیزر خانگی

درمان های حرفه ای لیزر موهای زائد یا دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی؟ کدام بهتر است؟ (بخش چهارم)

مطالعه بخش قبل

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

 

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی تا چه حد ایمن هستند؟

در سال 2012، انجمن پوست مو و لیزر اروپا، دستورالعمل های ایمنی دستگاه های لیزر خانگی را منتشر کرد. در این دستورالعمل، روند روز افزون محبوبیت دستگاه های لیزر خانگی شرح داده شد. منطقی است که اگر استانداردهای ایمنی و حاکمیت مناسب اجرا شود، تولید کنندگان باید شواهد بیشتری را درباره ایمنی و تأثیر دستگاه های خود ارائه دهند. برای اطمینان دادن در خصوص ایمنی دستگاه های لیزر خانگی، یک مسیر طولانی باید طی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای خرید یک دستگاه لیزر خانگی می توانید برندی را انتخاب کنید که از استانداردهای عملی را تبعیت می کند. بر اساس بررسی هایی که انجام دادیم، دریافتیم که چندین شرکت سازنده دستگاه های لیزر خانگی، عضو کار گروه HUD (Home Use Device) هستند. این کار گروه بر ایمنی، اثربخشی، مقیاس و استانداردهای دستگاه های زیبایی خانگی بر پایه نور و انرژی تمرکز دارد. شرکت های سازنده ای از قبیل Alliance Boots, Home Skinovations (Silk’n), Philips, Syneron Beauty Ltd., Cyden Ltd (Smoothskin Gold), Iluminage Beauty Ltd and Babyliss Sarl.e تحت عضویت کار گروه HUD می باشند.

معایب و مزایای استفاده از دستگاه های لیزر خانگی را در اینجا مطالعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

کسانی که از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی استفاده کرده اند، چه می گویند؟

بر اساس نظرسنجی های ما، برخی از کاربران اذعان داشته اند که پس از 1 یا 2 بار استفاده از دستگاه لیزر خانگی، شاهد حصول نتایج بوده اند. موارد زیر، خلاصه بازخورد های مصرف کنندگان این دستگاه هاست:

  • رشد مجدد موی زائد، اما این بار نرم تر، نازک تر و کم پشت تر
  • عدم رشد موهای زیر پوستی
  • عدم رویش موی زائد در برخی نقاط پوست
  • رشد مجدد در یک بازه طولانی مدت
  • کاهش تعداد دفعات استفاده از ژیلت برای هفته ها و ماه ها
  • صاف تر و سلامت شدن پوست (عدم سوزش و تحریک ناشی از اصلاح)
  • در صورت متوقف کردن کامل استفاده از دستگاه، موهای جدید مجددا رشد خواهند کرد

لطفا این نکته را در نظر بگیرید که در برخی از افراد، دستگاه های لیزر خانگی و دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای، هر دو نامناسب هستند. این درصد کوچک از افراد، “غیر پاسخ دهنده” تلقی می شوند و پس از یک دوره درمان، هیچ یک از نتایج مورد انتظار یا نتایج نزدیک به آن در این گونه افراد حاصل نمی گردد.

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

نتیجه گیری: کدام بهتر است؟!

این یک انتخاب شخصی است و توسط حساب بانکی تان پشتیبانی می گردد. برخی از افراد دستگاه های لیزر خانگی را انتخاب می کنند، زیرا دوست ندارند در مقابل یک فرد دیگر لخت شوند تا موهای زائدشان را از بین ببرد. برخی از افراد نیز به دلیل راحتی استفاده آن در منزل، دستگاه لیزر خانگی را خریداری می کنند. اما شایع ترین دلیل، پول است. برای بسیاری از افراد، هزینه لیزر موهای زائد در یک مرکز لیزر بسیار بالا و غیر قابل توجیه است.

شاید هزینه نهایی لیزر موهای زائد در یک مرکز لیزر از هزینه یک دستگاه لیزر خانگی بیشتر باشد، اما اثربخشی دستگاه های حرفه ای به مراتب بیشتر است و این تنها به دلیل انرژی قدرتمند تری است که در آن ها به کار رفته است. از سوی دیگر، در استفاده از دستگاه های حرفه ای؛ فرایند لیزر موهای زائد توسط یک متخصص پوست و مو انجام می شود و میزان دقت و ایمنی افزایش و میزان آسیب های پوستی کاهش میابد، در حالیکه کاربر دستگاه های خانگی خودتان هستید و گذشته از خطرات و عوارض احتمالی، ممکن است به برخی از قسمت های بدن نیز دسترسی نداشته باشید. از سوی دیگر، دوره درمان با دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای کوتاه تر است و شما می توانید زودتر به نتیجه دلخواه تان برسید.

امیدواریم توانسته باشیم در این تصمیم گیری مهم به شما کمک کرده باشیم.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.wearebodybeautiful.com/laser-hair-removal-at-home-vs-professional-treatments/” ]لینک مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید