بهترین مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

مرکز لیزر موهای زائد در شعبه شریعتی (بخش دوم)

بهترین مرکز لیزر موهای زائد شریعتی
مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

مطالعه بخش اول

 

با مرکز لیزر موهای زائد شریعتی تماس گرفتم و یه وقت مراجعه گرفتم. منشی برای یک هفته بعد بهم وقت داد. اولین روز مراجعه، روزی بود که از من تست پچ گرفتن و بهم در خصوص لیزر مشاوره دادن. اما من تا اون روز درباره ش چیزی نشنیده بودم برای همین از منشی سوال کردم که تست پچ چیه؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

منشی پاسخ داد: تست پچ یا تست حساسیت پوست، مخصوص اینه که دکتر متوجه بشه که شما کاندید مناسبی برای لیزر هستین یا نه. معمولا تست پچ روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می شه. انجام این تست به منزله ی چگونگی واکنش پوست شما نسبت به لیزر انجام می شه. هر واکنش پوستی به غیر از قرمزی خفیف یا سوزش بسیار نادر است، اما دکتر با انجام تست پچ ، پوست رو ارزیابی می کنه و نتیجه می گیره که چه دستگاهی و با چه تنظیماتی با پوست شما سازگاری داره. برای همین انجام این کار به نفعتونه.

تو زمانی که منتظر بودم تست حساسیت پوستیم انجام بشه، یک آقا وارد مطب خانم دکتر خانجانی شد و بعد از یه مکالمه طولانی اونجا رو ترک کرد. کنجکاو شده بودم که مگه اینجا خدمات لیزر موهای زائد برای آقایان هم انجام میشه. برای همین از منشی سوال کردم و ایشون توضیح داد که: آقایان می توانند برای از بین بردن موهای سینه، پشت، شکم و گردن از لیزر استفاده کنند. به خصوص شناگران، دوچرخه سواران، بدنسازان لیزر را به روش های دیگر ترجیح میدهند چون موهای بدن مانع فعالیت شان می شود. امروزه بسیاری از مردان از روش لیزر بسیار راضی می باشند.

بعد از اینکه وضعیت تست حساسیت پوستم مشخص شد، منشی منو به داخل اتاق خانم دکتر خانجانی هدایت کرد. خانم دکتر خیلی خوشرو و خوش برخورد بود. ایشون درباره فرایند لیزر موهای زائد به من خیلی مشاوره داد و من سوالات زیادی ازشون پرسیدم. سوالای من اینا بود:

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

کارکرد لیزر موهای زائد چگونه ست؟

دکتر خانجانی: لیرز به طور انتخابی، فولیکول های موی شما رو مورد هدف قرار میده و اونها رو تا جایی که تخریب بشن حرارت میده. اما سطح پوست هیچ آسیبی نمیبینه و سالم باقی می ماند.

 

هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه موهای زائدش رو لیزر کنه؟

دکتر خانجانی: با انتخاب لیزر مناسب، هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه از مزایای لیزر برخوردار بشه. با این حال، لیزر موهای زائد در موهای تیره موثرتره.

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

آیا همه قسمت های بدن رو میشه لیزر کرد؟

دکتر خانجانی: خیر، مثلا ابروها رو نمیشه لیزر کرد. اما وسط ابرو قابلیت لیزر شدن رو داره. همینطور لیزر موهای زائد برای داخل بینی یا گوش که آقایون خیلی دنبالش هستن، مناسب نیست. به غیر از این موارد، تمام قسمت های بدن رو می توان لیزر کرد.

 

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمیه؟

دکتر خانجانی: سوال خوبیه. متاسفانه بعضی از مراکز لیزر، تبلیغات گمراه کننده ای درباره لیزر موهای زائد می کنند. در زیر پوست ما فولیکول های موی خاموشی وجود داره که تحت تاثیر درمان لیزر قرار نمی گیرن. برای همین ما به همه مراجعین این رو میگیم که پس از اتمام 8 تا 12 جلسه درمان، حدود 75 تا 80 درصد موهای زائد بدنشون رو از دست می دن. تغییرات هورمونی می تونن بر رشد موهای زائد جدید تاثیر بگذارن. مردم باید واقع بینانه به لیزر موهای زائد نگاه کنند؛ همه ما از لحاظ بیولوژی با یکدیگر متفاوتیم، برای همین آثار و نتایج لیزر در هر فردی متفاوته. اما صادقانه میگم، اکثر قریب به اتفاق مراجعین از نتیجه کار بسیار راضی اند.

تغییرات رنگدانه ای پوست ناشی از لیزر
عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد عوارضی هم داره؟

دکتر خانجانی: ممکنه پوست بیش از حد داغ بشه و دچار سوختگی بشه یا تاول و تغییر رنگ روی پوست ایجاد بشه. اما اگر لیزر موهای زائد تو یک مرکز معتبر، با دستگاه های به روز و توسط یک متخصص مجرب انجام بشه هیچ کدوم از این عوارض رو تجربه نمی کنین. در این صورت فقط لازمه مراقبت های بعد از درمان لیزر رو دنبال کنید که مهم ترینش استفاده از ضد آفتاب در زمان قرارگیری در مقابل نور خورشیده.

 

دیگه بعد از لیزر موهای زائد، هیچ اقدامی برای از بین بردن موها لازم نیست؟

دکتر خانجانی: خیر. این یک تصور غلطه. هیچوقت موهای زائد کلا از بین نمی رن، اما به طور خیلی چشمگیری کم میشن و برای چند سال از ژیلت زدن بی نیاز میشین. در برخی نواحی هم ممکنه لازم باشه هر چند هفته یکبار از ژیلت استفاده کنید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید