لیزر موهای زائد تمام بدن

لیزر موهای زائد تمام بدن | تخفیف لیزر تمام بدن | مرکز لیزر برکه + فیلم

لیزر موهای زائد تمام بدن

لیزر موهای زائد تمام بدن

درمان لیزر موهای زائد امروزه خیلی مشهور شده. مردم از مزیت های فراوان لیزر آگاهی دارند. دیگر همه می دانند که لیزر موهای زائد، بهترین روش برای از بین بردن دائمی تمام موهای زائد بدن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ممکن است شما هم اسم لیزر به گوشتان خورده باشد، یا دوستان و فامیل و همکارانی داشته باشید که موهای زائد خود را لیزر کرده اند. بعید است کسی به پستتان بخورد و بگوید که از لیزر راضی نیست. چراکه لیزر هم درمانی آسان و بدون عوارض است، و هم اثر شگفت انگیزی دارد.

لیزر موهای زائد تمام بدن
لیزر موهای زائد تمام بدن

لیزر، موهای زائد را از ریشه بر می دارد. روند کاری آن با تیغ یا اپیلاسیون متفاوت است. بعد از پایان دوره ی لیزر، نه تنها موهای زائد دوباره رشد نخواهند کرد، بلکه منافظ پوستی که جایگاه ریشه های مو بود هم کاملا بسته می شوند. این به معنی آن است که بعد از لیزر پوستی صاف، شفاف و صیقلی خواهید داشت.

خدمات لیزر خوشبختانه جدا جدا و برای هر بخش از بدن به صورت مجزا ارائه می شود. یعنی شما می توانید فقط یک ناحیه از بدن، مثل ناحیه زیر بغل یا پا یا بیکینی و غیره را لیزر کنید. اما به شما اطمینان می دهیم، که اگر یک بخش از بدنتان را لیزر کنید، آنقدر از نتیجه راضی خواهید بود که بعدا برای لیزر بخش های دیگر هم اقدام خواهید کرد.

برای آشنایی بیشتر، مقاله ی لیزر موهای زائد را بخوانید.

خوب است بدانید که شما در کنار لیزر بخش های بدن، می توانید از خدمات لیزر موهای زائد تمام بدن هم استفاده کنید. یعنی یکجا برای همه ی نواحی بدنتان اقدام نمایید. این کار به صورت کلی در وقت و البته هزینه ی شما صرفه جویی می کند.

ممکن است نگران این باشید که لیزر موهای زائد تمام بدن به لحاظ قیمتی برایتان سنگین تمام شود، در صورتی که اتفاقا اینطور نیست.

در ادامه بیشتر به مقوله ی لیزر موهای زائد تمام بدن و نکاتی که باید در مورد آن بدانید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر موهای زائد تمام بدن

قیمت لیزر موهای زائد به تعداد جلساتی بستگی دارد که شما برای لیزر به آنها احتیاج دارید. هرچه این جلسات کمتر باشد، هزینه ی کل درمان هم پایین تر خواهد بود.

نکته : تعداد جلسات لیزر به شرایط پوست و مو و سلامت شما بستگی دارد. پس از معاینه ی اولیه، از پزشک مرکز در مورد تعداد جلسات مورد نیاز خود و همچنین قیمت حدودی سوال بپرسید.

لیزر موهای زائد تمام بدن یک پکیج کامل است. همانطور که این نکته در مورد تمام پکیج های کامل صدق می کند، لیزر موهای زائد تمام بدن هم به نسبت لیزر بخش به بخش، ارزانتر خواهد بود. چون از آنجاییکه دارید از همه ی خدمات لیزر بهره می برید، به احتمال زیاد مرکز لیزر تخفیف ویژه ای برایتان قائل خواهد شد. برخی از مراکز لیزر مانند برکه در کنار تخفیف های کلی، تخفیف های ویژه ی دانشجویی هم دارند.

لیزر موهای زائد تمام بدن
لیزر موهای زائد تمام بدن

اما در مجموع نگران نباشید. چون عملا هزینه ی جلسات لیزر را به صورت قسطی پرداخت خواهید کرد. چون هزینه ی هر جلسه در وقت خودش پرداخت می شود، و فاصله ی بین جلسات حداقل یک ماه است، شما هزینه ی کل را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید. پس لازم نیست حجم بزرگی از پول در ابتدای شروع درمان در دسترستان باشد، بلکه می توانید خورد خورد آن را تسویه کنید.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد

به طور معمول هر نفر برای لیزر موهای زائد تمام بدنش به 6 الی 12 جلسه احتیج دارد. این تعداد به شرایط فیزیکی خود فرد بستگی دارد. فاصله ی جلسات لیزر بسته به سرعت رشد مو، تقریبا هر 4 الی 6 هفته یکبار است.

یعنی در مجموع به حدودا 6 ماه الی یکسال جلسات ماهانه نیاز خواهید داشت تا موهای زائدتان پس از آن کاملا از بین بروند. اما حاصل این وقت زیادی که می گذارید قطعا ارزشش را دارد. چرا که بعد از لیزر موهای زائد تمام بدن، دیگر هیچوقت موی زائدی روی بدن خود نمی بینید.

 

طول خود جلسات لیزر هم بسیار کوتاه خواهند بود. برای مثال لیزر ساق پا، تنها به حدود کمتر از 10 دقیقه کار در هر جلسه احتیاج دارد. حالا اگر بخواهید تمام بدنتان را لیزر کنید، این زمان می تواند به حداکثر 30 الی 40 دقیقه افزایش پیدا کند. شما می توانید با ماهیانه 40 دقیقه صرف وقت، موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید.

لیزر موهای زائد تمام بدن
لیزر موهای زائد تمام بدن

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

مردم اغلب تا اسم اشعه ی لیزر را می شنوند با خود فکر می کنند که حتما درمان دردناکی پیش رویشان خواهد بود. اما اصلا اینطور نیست. درست است که فرآیند عملکرد لیزر بر اساس ایجاد حرارت و سوزاندن ریشه ی مو است، اما دستگاه های جدید لیزر به سیستم خنک کننده مجهز هستند. سیستم خنک کننده به اینصورت است که بعد از هر شات لیزر، پوست را سرد می کند.

سرد شدن پوست بعد از هر شات، باعث می شو درد ناشی از لیزر به شدت کاهش پیدا کند و پایین بیاید. بیشتر افرادی که تجربه لیزر موهای زائد را داشته اند، درد آن را به مورمور تشبیه کرده اند تا دردی آزار دهنده.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مراکز و حتی سالن های آرایشی زیادی در سطح تهران وجود دارند که خدمات لیزر موهای زائد را به مشتریانشان ارائه می کنند. اما همه ی آنها واجد شرایط ارائه ی خدمات با کیفیت نیستند. لیزر در ظاهر درمانی ساده به نظر می رسد، اما در عین سادگی بسیار دقیق و حساس هم هست. اگر تکنسین لیزر تخصص ، مهارت و تجربه ی کافی در این کار را نداشته باشد، می تواند به جای رفع موهای زائد شما، به پوستتان آسیب برساند. در انتخاب مرکزی که برای لیزر کردن موهای زائد به آن مراجعه می کنید، دقت کافی به خرج دهید و از با کیفیت بودن کارش اطمینان حاصل کنید.

لیزر موهای زائد تمام بدن
لیزر موهای زائد تمام بدن

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات لیزر موهای زائد تمام بدن به شما مراجعین عزیز می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی این مرکز، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمت و تماس جهت تعیین وقت مشاوه و درمان، اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments