لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد واژینال

لیزر موهای زائد بیکینی

با محبوبیت لیزر به عنوان روشی برای رفع موهای زائد، بسیاری از خانم ها تصمیم گرفتند موهای زائد بخش های مختلف بدن خود را از بین ببرند. یکی از این قسمت ها که رفع موهای زائد آن نوعی چالش محسوب می شود، ناحیه واژینال است. به ویژه حساسیت این قسمت کار را کمی سخت تر می کند.

لیزر طوری طراحی شده که قابل استفاده برای تمام بخش های بدن، از جمله ناحیه واژینال است و مراجعین بسیاری نیز از این روش استفاده کرده و نتیجه مورد نظر را نیز دریافت کرده اند. برخی خانم ها دچار مشکلاتی در ناحیه تناسلی خود هستند، از جمله فولیکولیت (التهاب فولیکول های مو)، عفونت هایی مانند ریزش مو، رشد موهای زیر پوستی و بوی بد واژن که ناشی از ترشحات واژینال است. روش های دیگری که برای رفع موهای زائد وجود دارند، در واقع می توانند این شرایط و مشکلات را بدتر کنند. در حال حاضر لیزر موهای زائد تنها روش برای رفع قطعی موهای زائد و درمان این مشکلات محسوب می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از عوارض جانبی که توسط برخی خانم ها گزارش شده است، افزایش میزان حساسیت در زمان برقراری رابطه جنسی است. به علاوه مزایای دیگری در استفاده از این روش وجود دارد، که عبارتند از: کاهش میزان حساسیت به برخی عفونت های جنسی و مقاربتی، مانند شپش تناسلی یا تبخال و زگیل های تناسلی. به طور کل علاوه بر جنبه های زیبایی که در استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد وجود دارد، این روش در ناحیه بیکینی دارای مزیت های پزشکی و بهداشتی نیز است.

مانند سایر بخش های بدن، لیزر موهای زائد بیکینی هم تحت تاثیر ضحامت و نوع مو و رنگ پوست قرار می گیرد. لیزر مواهی زائد بیکینی بسیار سریع انجام می شود، مدت زمان هر جلسه بین 10 تا 30 دقیقه خواهد بود که این مدت زمان به فرد بستگی دارد.

لیزر موهای زائد نوک پستان

بخش دیگری که بسیاری از خانم ها نسبت به لیزر کردن آن تردید دارند، نوک پستان ها و اطراف آنهاست. کاملا طبیعی است که بر روی نوک پستان های خود دارای موهای نازک و روشن باشید. بسته به ویژگی های ژنتیکی برخی خانم ها ممکن است دارای موهای تیره و ضخیم در این قسمت باشند.

هر گونه عدم تعادل در هورمون ها بر روی میزان رشد موهای بدن خانم ها تاثیر می گذارد. دوران نوجوانی و بلوغ، بارداری و یائسگی مواردی هستند که باعث تغییرات زیادی در میزان رشد موهای زائد بدن خانم ها دارند. در مجموع این تغییرات کاملا طبیعی هستند، اما ممکن است باعث ناراحتی و نگرانی فرد شوند.

به هرحال اگر تصمیم به لیزر موهای زائد نوک پستان خود دارید، مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، طبیعت و دوره غیر طبیعی رشد موهای زائد در بخش های مختلف بدن است. خانم ها باید همه تغییرات ایجاد شده در نوک پستان های خود را با دقت کنترل کنند، این تغییرات فقط شامل برآمدگی های غیرعادی، التهاب یا تغییر رنگ در این بخش نیست، بلکه رشد ناگهانی و غیرطبیعی موی زائد در این قسمت نیز باید بررسی شود. در صورت مشاهده هر یک از این موارد لازم است سریعا به پزشک اطلاع دهید.

لیزر موهای زائد نوک پستان باید توسط یک فرد کاملا با تجربه انجام شود. پوست این ناحیه بسیار حساس است و در نتیجه بیش از دیگر بخش ها در معرض پیامدهایی مانند سوختگی یا زخم است. اگر درمان به درستی و با رعایت دقیق نکات انجام شود، احتمال بروز هر گونه عارضه و پیامد کاهش پیدا خواهد کرد. مدت لیزر درمانی برای نوک پستان ها حدود 5 تا 10 دقیقه خواهد بود و تعداد جلسات نیز بین 6 تا 12 جلسه، به این ترتیب نتیجه دلخواه به دست خواهد آمد.

پرسشی که بسیاری از خانم ها می پرسند این است که آیا با استفاده از لیزر بای رفع موهای زائد، تیرگی پوست هم بهبود پیدا می کند؟

اکثر دستگاه های لیزر که برای رفع موهای زائد استفاده می شوند، قابلیت از بین بردن لکه ها و تیرگی پوست را ندارند، اما اگر از پالس های شدید نوری استفاده شود، شاهد بهبود تیرگی و لکه ها خواهید بود. لکه های روی پوست به وسیله لیزر های خاص برطرف می شوند که این لیزر لکه های پوستی را هدف قرار می دهد.

با استفاده از لیزر موهای زائد، شاهد کاهش دائمی موهای زائد خواهید بود، اما به یاد داشته باشید این روش به طور کاملا 100 درصد موهای زائد را برطرف نمی کند. بررسی های انجام شده در این باره نشان می دهند که برخی موها پس از لیزر درمانی برای مدت طولانی به خواب رفته و بعد دوباره رشد خود را آغاز می کنند.

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://www.healthcentre.org.uk/laser-hair-removal/lhr-bikini.html” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید