لیزر موهای زائد بیکینی دائمی است یا موقتی؟ مرکز لیزر و زیبایی برکه

لیزر موهای زائد بیکینی دائمی است یا موقتی؟ مرکز لیزر و زیبایی برکه

لیزر موهای زائد بیکینی دائمی است یا موقتی؟ مرکز لیزر و زیبایی برکه

لیزر موهای زائد بیکینی دائمی است یا موقتی؟ مرکز لیزر و زیبایی برکه

لیزر موهای زائد بیکینی با گرم کردن فولیکول های مو برای جلوگیری از رشد موهای جدید کار می کند. این باعث می شود فولیکول های مو برای مدت زمان طولانی ، بسیار طولانی تر از اصلاح و اپیلاسیون در حالت استراحت بمانند. تعداد کمی از موها دوباره رشد می کنند ، نازک تر ، روشن تر و ظریف تر هستند و تعداد آنها بسیار کمتر خواهد بود.

اگر چه لیزر موهای زائد بیکینی اغلب به عنوان یک فرم از حذف موی دائمی مورد استفاده قرار می گیرد اما درمان با لیزر تعداد موهای ناخواسته را فقط در یک منطقه خاص کاهش می دهد و موهای ناخواسته بقیه مناطق بدن هنوز وجود دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با توجه به درمانگاه  Mayo ، گزینه لیزر موهای زائد بیکینی بهترین گزینه برای افرادی است که پوست های روشن و موهای تیره تر دارند. همچنین ، برای بهترین نتایج  توصیه می شود که لیزر درمانی حتماً توسط افراد متخصص انجام شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه کار می کند

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه کار می کند

لیزر درمانی با استفاده از پرتوهای لیزر با تابش خفیف و حرارت بالا کار می کند.  در طول فرایند ،   پرتوهای لیزر گرم می شود و به فولیکول های مو آسیب می رساند.

فولیکول های مو درست زیر پوست قرار گرفته است.  آنها مسئول تولید تارهای جدید مو هستند. اگر فولیکول ها نابود شوند ، تولید مو هم به طور موقت غیر فعال می شود.

برخلاف لیزر موهای زائد بیکینی ، روش هایی مانند تیغ کشیدن ، شیو کردن و اپیلاسیون تنها موها را از روی سطح پوست برمی دارند.  این روش ها فولیکول های تولید کننده مو را هدف قرار نمی دهند.

مناطقی که برای لیزر موهای زائد مناسب هستند :

  • سینه ،
  • کمر،
  • شانه ها ،
  • گردن ،
  • خط بیکینی ،
  • صورت (به غیر از اطراف چشم ها).

 

هر جلسه لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

لیزر موهای زائد بیکینی برای از بین بردن موهایی با رنگ های تیره تر و پوستی روشن مناسب است.  به این دلیل  که لیزر ملانین (رنگ) مو را هدف قرار می دهد. حتی اگر برخی از موها دوباره رشد کنند ، روشن بود رنگ آنها باعث می شود که دیده نشوند.

بعضی از موهای شما ممکن است در عرض چند روز پس از اولین جلسه درمان بریزند.

به طور کلی ، لیزر موهای زائد بیکینی یک روند نسبتاً سریع است. در مرکز لیزر و زیبایی برکه  که مجهز به دستگاه های مدرن و پیشرفته لیزر موهای زائد است ، لیزر مناطق کوچک تر، مانند لب بالا فقط یکی دو دقیقه طول می کشد.  مناطق بزرگ تر مانند پشت و سینه ، ممکن است زمانی حدود 10 تا 15 دقیقه طول بکشد.

اگر از بی حسی موضعی استفاده کنید ، باید تا بی حس شدن منطقه منتظر بمانید.

علیرغم موفقیت بالای حذف موهای زائد با لیزر ، فولیکول های مو در نهایت بهبود می یابند و موهای جدید تولید می کنند.  برای اطمینان از بهترین نتایج ، شما باید جلسات متعدد درمان را انجام دهید.

 

چرا جلسات متعدد مورد نیاز است؟

جلسات متعدد لیزر موهای زائد بیکینی برای حذف موهای بیشتر و دائمی بودن این روش لازم است.  تعداد دقیق جلسات درمان لیزر برای افراد مختلف متفاوت است.  با توجه به درمانگاه   Mayo ، اکثر افراد نیاز به 4 تا 6 جلسه درمان با لیزر دارند.

فاصله زمانی بین جلسات لیزر 4 تا 6 هفته است.  پس از اتمام جلسات تعیین شده توسط پزشک ، هر سال یکبار یک جلسه لیزر درمانی برای از بین بردن فولیکول هایی که فعال شده اند ، لازم است.

پس از هر جلسه متوجه خواهید شد که موهای تان کمتر می شود.  اگر هم مویی باقی بماند ، روشن تر و نازک تر است و به سختی دیده می شود.   بعد از جلسه اول تعداد موهای شما 10 تا 25 درصد کاهش می یابد.  و در هر جلسه تعداد بیشتری از موها از بین خواهند رفت.

علاوه بر این ، برای به دست آوردن نتایج عالی ، به احتمال زیاد گاه به گاه به جلسات نگهداری نیاز خواهید داشت.  این کمک می کند تا فولیکول های مو بازسازی نشوند.  بسته به نیازهای فردی شما ممکن است یک جلسه نگهداری یک یا دو بار در سال پس از اولین دوره کامل لیزر لازم داشته باشید.

جدول زمانی برای هر جلسه همانند درمان جلسه اول  شما است.  به طور کلی زمان بندی بستگی به منطقه درمان دارد. هر چه منطقه تحت درمان کوچک تر باشد ، زمان جلسه لیزر هم کوتاه تر است.

 

بهترین گزینه حذف موهای زائد بیکینی

بهترین گزینه حذف مو های زائد بیکینی

وقتی که به دنبال بهترین گزینه حذف مو هستید ، اولین چیزی که شما باید بدانید این است که هیچ چیز  بهتر از درمان موهای زائد با لیزر وجود ندارد.  چندین روش مختلف برای خلاص شدن از موهای ناخواسته بر روی صورت و بدن شما وجود دارد که هر کدام  جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

تمام روش های حذف مو را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

  • روش های موقت ،
  • روش های دائمی.

هنگام تصمیم گیری برای اینکه روش موقت را انتخاب کنید یا دائمی ، باید اطلاعاتی در مورد این روش ها داشته باشید.

در باره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بخوانید

روش های دائمی حذف موهای زائد بیکینی

روش های حذف موی دائمی عبارتند از:

  • لیزر موهای زائد ،
  • حذف موهای زائد با دستگاه IPL ،
  • الکترولیز.

لیزر موهای زائد و درمان با دستگاه IPL باعث از بین رفتن کامل موها در هر منطقه نمی شود ، بلکه هدف آنها کاهش رشد مو و روشن شدن رنگ موهای درمان شده است. نتایج درمان های لیزری و IPL  در مواقع تا حدود 95% موفقیت آمیز است.  در حدود یک نفر از هرده نفر از مزایای کامل درمان با این دو روشبرخوردار نیستند. حتی پس از اتمام جلسات رشد طبیعی مو.

از سوی دیگر، الکترولیز تقریباً همیشه 100٪ موثر و دائمی است.  اما روشی بسیار دردناک است که زمان زیادی برای از بین بردن موها طول می کشد.

برای جلوگیری از آسیب پوست و یا تغییر رنگ  ، انجام  این روش ها نیاز به متخصصین حرفه ای و آموزش دیده دارد.

هزینه هر سه روش حذف موهای دائمی بخصوص الکترولیز بیشتر از روش های موقت حذف مو است.   زیرا آنها نیاز به چندین جلسه برای مؤثر بودن دارند.  این جلسات به طور منظم به مدت یک سال برگزار می شود. بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که آیا وقت و هزینه کافی برای انجام آن دارید یا خیر.  و البته دیگر لازم نیست نگران اپیلاسیون یا شیو کردن باشید.

 

روش های موقت حذف موهای زائد بیکینی

روش های حذف موی موقتی

چند روش موقت برای از بین بردن موهای ناخواسته وجود دارد.  روش هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند شامل اپیلاسیون ، شیو ، کرم های موبر و موم می باشد.  با گذشت زمان ، این روش ها می تواند رشد موها  را کاهش دهد ، اما آنها مانند لیزر موهای زائد و الکترولیز دائمی نیستند.

این روش ها پوست شما را صاف و بدون مو می کند ، اما باید به طور مرتب تکرار شود.  آنها از روش های دائمی حذف موها ارزان ترند و اکثر این روش ها مانند اصلاح ، استفاده از کرم ها و اپیلاسیون در خانه بدون نیاز به خدمات حرفه ای انجام می شود.

از سوی دیگر، برخی مواقع حذف  موقت مو می تواند کاملاً دردناک باشد و ممکن است باعث التهاب پوست و یا موهای زیر پوستی شود.

 

خلاصه مقاله
اگر شما می خواهید روش های حذف موی گران قیمت و پر هزینه که واقعاً هم دائمی نیست ، انجام ندهید ، گزینه های مختلف حذف مو در خانه وجود دارد.  از جمله :
  • استفاده از اپیلاتورهای برقی ،
  • اپیلاسیون یا موم ،
  • بند انداختن ،
  • شیو کردن.
لیزرهای خانگی هم در بازار برای استفاده در منزل در دسترس هستند ، اما ایمنی و کارایی آنها روشن نیست. سازمان غذا و داروی U.S.Trusted Source درمان موهای زائد با لیزر در خانه را تأیید نمی کند چون دستگاه های لیزر خانگی تست نشده اند.  بهتر است لیزر موهای زائد خود را به دست افراد متخصص بسپارید.  
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments