بهترین مرکز لیزر بوشهر

تجربه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر بوشهر (بخش اول)

بهترین مرکز لیزر بوشهر
مرکز لیزر بوشهر

سلام. من سوگند هستم و در بندر بوشهر زندگی می کنم. تا سال گذشته هیچ اعتقادی به لیزر موهای زائد نداشتم و از طرفی هم تصور می کردم لیزر موهای زائد کار خطرناکیه و باعث سرطان میشه. به همین خاطر سال ها بود که ماهی یک بار برای اپیلاسیون به یک آرایشگاه مراجعه می کردم. از اونجایی که کارمند هستم، هماهنگ کردن وقت مراجعه اپیلاسیون و مرخصی گرفتن برام به یک معضل تبدیل شده. اما دیگه چاره ای نداشتم، چون بدن خیلی پر مویی داشتم. حدودا یک سال و نیم پیش بود که به یک مشکل بد دچار شدم! متاسفانه به تبخال تناسلی مبتلا شدم. وقتی که به دکتر زنان مراجعه کردم و علت رو جویا شدم، متوجه شدم که به دلیل پیلاسیون ناحیه تناسلی به این مشکل دچار شدم. چطور ممکن بود؟! فضای آرایشگاهی که برای اپیلاسیون می رفتم به ظاهر خیلی تمیز بود، اپیلاسیون کار تضمین می کرد که نوار های اپیلاسیون رو بعد از هر بار استفاده ضد عفونی می کنه و …

به هر حال، من دیگه هیچوقت به اون آرایشگاه نرفتم، نه تنها اون بلکه هیچ آرایشگاه دیگه پامو نذاشتم. حالا من مونده بودم و کلی موی زائد که مجبور بودم هر بار می رفتم حموم با ژیلت به جنگشون می رفتم. یک روز که خیلی از این موضوع خسته شده بود و تو ادراه با بی حوصلگی کارامو انجام می دادم، یکی از همکارام اومد پیشم و گفته چته. منم موضوع رو بهش گفتم. بهم خندید و گفت: خیلی دیوونه ایه! این که دیگه غضه خوردن نداره! خوب موهای زائدتو لیزر کن! گفتم آخه شنیدم باعث سرطان میشه، از لیزر موهای زائد می ترسم، نه نمی خوام. بعد برام توضیح داد که: نه داری اشتباه می کنی، این یه باور کاملا غلطه. من الان 2 ساله که برای لیزر موهای زائدم مراجعه می کنم و موهام خیلی کم شده. این دفعه بیا باهم بریم تا خودت از نزدیک ببینی.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اون روز گذشت و من هنوز مجاب نشده بودم که لیزر سرطان زا نیست! برای همین دست به کار شدم و خودم تو اینترنت تحقیق کردم. تو سایت معتبر تهران اسکین مطلبی خوندم که خیالمو راحت کرد و اون این بود:

لیزر موهای زائد یکی از امن ترین پروسه های درمانی در طب نوین است که در مقایسه با درمان با گیاهان دارویی هم روشی امن تر محسوب می شود و اگر این روش در مرکز بهداشتی و حرفه ای انجام شود به طور قطع هیچ عارضه بلند مدتی به همراه نخواهد داشت. هیچ یک از لیزرها شانس ابتلا به سرطان پوست را افزایش نمی دهند. در واقع، برخی از انواع لیزر در درمان ضایعات پیش سرطانی، در نتیجه کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست مفید هم هستند.

فردای اون روز که به اداره رفتم، قبل از هر کاری اول رفتم سراغ همکارمو گفتم باشه هر رقت خواستی بری مرکز لیزر، یه وقت هم برای من بگیر. خلاصه، هفته بعدش وقت گرفتیم. از اونجایی که همکارم مدت زیادی بود که برای لیزر موهای زائد مراجعه می کرد، در مورد خیلی از مسائل اطلاعات داشت. به من گفت: تا هفته بعد که مراجعه کنیم باید یکسری کارها انجام بدی و یک سری کارها رو انجام ندی. مثلا گفت: تا هفته بعد نباید در معرض نور خورشید قرار بگیری و باید یک ربع قبل از خارج شدن از خونه، ضد آفتاب بزنی و در طول روز هم تمدیدش کنی. تو این مدت نباید موهای زائدتو از ریشه بکنی ولی می تونی یکی دو روز قبل از مراجعه از ژیلت استفاده کنی؛ چون هرچی موهای زائدت کوتاه تر باشه لیزر بهتر جواب میده. روزی هم که خواستیم بریم مرکز لیزر یه قرص ضد ویروس بخور.

روز موعود فرا رسید. چند ساعت قبل از این که بریم، همکارم بهم زنگ زد و گفت: یه دوش بگیر تا پوستت تمیز باشه و کرم و لوازم آرایش هم به پوستت نزن. یه لباس گشاد و راحت هم بپوش که بعد از لیزر به پوستت اصابت نکنه و دچار حساسیت نشی.

خلاصه با دوستم قرار گذاشتیم و با هم به مرکز لیزر رفتیم. وارد کلینیک شدم، محیط گرم و صمیمی ای بود و با برخورد خوب و مناسب منشی گرم تر هم شد. همکارم قبل از من وارد اتاق شد و تو فاصله ای که کارش تموم بشه، منشی از من یه تست پوست به نام تست پچ گرفت تا نوع پوستم مشخص بشه و اگه حساسیتی داشتم به دکتر بگه.

کلینیک لیزر موی زائد بوشهر

تو فاصله ای که نوبتم بشه مجلات و کاتالوگ های روی میز رو نگاهی انداختم که همگی درباره لیزر بود. توی یکی از کاتالوگ ها از مزایای لیزر موهای زائد نوشته بود:

 

مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد

  • سریع بودن درمان. لیزر موهای زائد بسیار سریع تر از آن چیزیست که تصور می کنید. برای مثال، از بین بردن موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی تنها 20 دقیقه طول می کشد.
  • صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت. با کاهش دائمی موی زائد دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است.
  • کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی. لیزر موهای زائد بهترین گزینه و تنها راه حل جهت کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی است. همچنین یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که پوست حساسی دارند و پس از شیو و اپیلاسیون دچار التهاب پوست می شوند.
  • صرفه جویی در زمان. لیزر موهای زائد، نیاز شما به شیو کردن روزانه را کاهش می دهد. به واسطه لیزر، هفته ها با تیغ و ژیلت سر و کار نخواهید داشت و این به نوبه خود، نوعی صرفه جویی در وقت و زمان است.
  • شیو کردن بین جلسات. بر خلاف اپیلاسیون، می توانید بین جلسات درمان خود از ژیلت استفاده کنید. با لیزر موهای زائد، می توانید به هر اندازه ای که دوست دارید از ژیلت در بین جلسات لیزر استفاده کنید.

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر پلاتینیوم (سوپرانو)

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر پلاتینیوم (سوپرانو) – گروه پزشکان پوست ولیزر موهای زائد
در این مطلب با یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در استان بوشهر آشنا خواهید شد. در این مرکز از تکنولوژی لیزر دایود الکس (پلاتینیوم) استفاده می شود و با توجه به کیفیت خدمات، یکی از بهترین مراکز لیزر در تمام کشور است.

ادامه دارد …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید