بهترین روش کدام است لیزر موهای زائد یا الکترولیز

7 دلیل برای انتخاب لیزر موهای زائد به جای الکترولیز (بخش اول)

کدام لیزر موهای زائد یا الکترولیز
لیزر موهای زائد یا الکترولیز

دو روش محبوب رفع موهای زائد بدن، لیزر موهای زائد و الکترولیز محسوب می شوند. هر دو روش با مورد هدف قرار دادن فولیکول های مو در زیر سطح پوست عمل می کنند.

شباهت های زیادی بین این دو روش رفع موهای زائد وجود دارد. همچنین بحث بر سر این که کدام یک بهتر است، بسیار است. اما تحت شرایطی خاص، لیزر موهای زائد بهترین گزینه محسوب می شود. ما در این مطلب به فهرستی از دلایل اشاره می کنیم که نشان دهنده برتری لیزر موهای زائد به نسبت الکترولیز است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- لیزر موهای زائد، یک روش برای کاهش دائمی نه رفع کامل!

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

اداره غذا و داروی آمریکا (FDA)، لیزر موهای زائد را به عنوان روشی جهت کاهش دائمی موهای زائد شناسایی و تایید نموده است. با استفاده از این متد، موهای زائد شما تا مرز 80 درصد کاهش خواهند یافت.

مفهوم کاهش دائمی موهای زائد عبارت است از: “کاهش طولانی مدت و پایدار در رشد مجدد تعداد موهای زائد پس از یک دوره درمان کامل که مشتمل بر چندین جلسه لیزر است.”

ممکن است تعداد انگشت شماری فرد خوش شانس وجود داشته باشد که گزارش دهند پس از سال ها لیزر موهای زائد، دیگر هیچ موی زائدی در بدن شان رشد نیافته است؛ و بر عکس، در برخی از افراد نیز پس از درمان مو به طور کامل مجددا رشد کرده است. به هر حال، در هر دو صورت، این موارد جزء استثناها محسوب می گردند.

 

2- صرفه جویی در وقت و هزینه

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، به مراتب سریع ترین، کارآمد ترین و مقرون به صرفه ترین روش در رفع موهای زائد قسمت های مختلف بدن، از جمله کمر، قفسه سینه، دست و پا است.

دلیل این امر این است که دستگاه های لیزر با ارسال یک پرتو نور که طول موج مشخصی دارد، ملانین (رنگ دانه تیره موجود در پوست و مو) را مورد هدف قرار می دهند. ملانین به طور ویژه ای در اطراف فولیکول مو (در ریشه مو) فراوان یافت می شود. این نور سپس به انرژی گرمایی تبدیل شده و با از کار انداختن فولیکول، منجر به ریزش مو (پس از 1 الی 2 هفته پس از درمان لیزر موهای زائد) می گردد.

دستگاه های لیزر دارای هندپیس های مختلف با سایز و اندازه متفاوت بوده و چند ثانیه یکبار، پالس های نور را منتشر می کند. به همین خاطر، درمان نواحی بزرگ تر را ساده تر و سریع تر از فرایند الکترولیز می سازد.

 

3- لیزر موهای زائد، یک فرایند غیر تهاجمی

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

لیزر موهای زائد، یک روش غیر تهاجمی است. بدین صورت که پرتو لیزر از بالای سطح پوست هدایت می شود و لازم نیست با استفاده از هیچ ابزاری، سطح پوست را شکاف داد.

اما الکترولیز یک روش تهاجمی است. در این فرایند از یک سوزن ریز برای فرو بردن در فولیکول مو استفاده می شود، سپس جریان الکتریکی به صورت ممتد و کوتاه به داخل آن هدایت می گردد.

با این که سوزن به ظرافت و اندازه موی زائد است و حین فرو بردن در پوست به سختی قابل حس است، اما بسیاری از افراد نسبت به این روش تهاجمی احساس خوبی ندارند.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید