لیزر موهای زائد اطراف پستان ها: شما چی فکر می کنید؟!

لیزر موهای زائد اطراف پستان

سوال در مورد لیزر موهای زائد اطراف پستان :

لیزر موهای زائد اطراف پستان

آیا موهای زائد در اطراف پستان ها با لیزر برداشته می شود؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین رد مورد موهای زائد اطراف پستان:

دکتر رفیع کارامونیکیان در این رابطه می گوید:” لیزر موهای زائد اطراف پستان یکی از بهترین روش ها برای رفع موهای زائد است.

لیزر موهای زائد با استفاده از فرآیند فوتوترمولیز عمل می کند. در این تکنیک، پیگمنت های تیره در فولیکول مو حرارت داده می شود و نابود می گردد. با ادامه ی این کار در جلسات مختلف، موهای زائد برای همیشه از نابود می گردند.

موهای موجود بر اطراف پستان ها، شکم، ژنیتال، پاها، بازوها، و صورت بهترین مکان ها برای لیزر موهای زائد هستند.

از مناسب بودن لیزر برای نوع و رنگ پوستتان مطمئن شوید. ”

دکتر ادوارد دی دیکنسون می گوید:” لیزر یکی از موثرترین روش ها در رفع موهای زائد در سرتا سر بدن است. معمولا سر پستان ها تیره تر از سایر قسمت های بدن است. بنابراین پزشکان و متخصصین باید از تنظیمات بهتری برای این قسمت استفاده کنند و بسیار دقیق باشند.”

دکتر استیون ویلیام ام دی:” لیزر موهای زائد به راحتی می تواند سبب نابودی موها در هر منطقه ای از بدن شود. لیزر ان دی یگ و دستگاه آی پی ال بیشترین روش هایی هستند که در کلینیک خودم استفاده می کنم.

اگر موهایی که در اطراف پستان شما وجود دارند بلوند هستند و پوست شما بسیار تیره است، لیزر تاثیر زیادی نخواهد داشت. علاوه بر این درمان های بسیاری برای رفع این موها وجود دارد، که می توان با کمپرس یخ و یا سیستم های خنک کننده این درد و مشکلات را کاهش داد. ”

دکتر جرومی ادلستن در این رابطه می گوید:” بله، لیزر برای رفع موهای زائد در نواحی اطراف پستان ها نیز بسیار کار آمد است، بنابراین، این روش حتما باید تحت نظارت پزشکی متخصص انجام شود. قبل از اقدام به لیزر حتما بر روی پوست خود چند تست انجام دهید تا از عکس العمل پوستتان نسبت به این روش آگاه شوید.”

دکتر مایکل لا در این مورد اینگونه می گوید:” لیزر تنها بر کف دست و سوراخ های موجود بر روی سطح بدن انجام نمی شود. برخی از خانم ها از وجود موهای زائد بر روی سطح پوست قفسه ی سینه، گردن، صورت، پاها، پیشانی، بازو ها، شکم، دست ها، کفل ها، یا سایر نواحی بسیار احساس ناراحتی می کنند. آیان علاوه بر شیو کردن صورت به شیو بینی، گوشها، ابروها، دست ها، شانه ها، بازوها، و دیگر مناطق بدن و صورت می پردازند.

لیزر موهای زائد در قسمت هایی مانند پشت، گردن، قفسه ی سینه، و شانه ها فرآیندهایی هستند که از محبوبیت بیشتری در بین افراد برخورد دار هستند. ”

دکتر ویلیام تیگ می گوید:” لیزر موهای زائد به راحتی بر روی قسمت سر سینه و پستان ها اعمال می گردد. اما به دلیل تیره تر بودن این قسمت ها، حتما باید تحت نظر پزشکی مجرب به درمان خود بپردازید. ”

دکتر بروس ای کتز:” بله البته، شما بهترین نتایج را در پایان دریافت خواهید کرد. لیزر موهای زائد بر روی سینه ها دقیقا مانند سایر لیزر ها در سایر مناطق بدن عمل می کند. به یاد داشته باشید که تنها کاری که شما در جلسات لیزر باید انجام دهید، شیو کردن منطقه ی مورد نظر است.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

آیا شما نیز جزو افرادی هستید که در اطراف پستان های خود دارای موهای زائد هستید؟!!! 💡

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments