از صفر تا صد لیزر موهای زائد آقایان

لطفاً فقط آقایان وارد شوند: لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان

هر آنچه مردان باید درباره لیزر موهای زائد آقایان بدانند

شیو دایمی با لیزر صورت

به نظر شما بهترین راه برای خلاص شدن از شر موهای زائد تان چیست؟
شما می توانید بارها آن ها  را شیو کنید، بشویید، شیو کنید، بشویید و این چرخه به طور مداوم ادامه دارد…

قبلا تصور می شد که حذف موهای زائد تنها مختص خانم هاست. تنها در صورتی که یک بدنساز، دوچرخه سوار یا شناگر بودید، می توانستید موهای زائد خود را از بین ببرید و در غیر این صورت باید باقی عمر خود را با موهای زائد دست نخورده ادامه می دادید. اما امروزه از بین بردن موهای زائد در مردان نیز روز به روز در حال افزایش است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی از مردان قصد ندارند موهای زائد خود به کل از بین ببرند؛ بلکه تمایل دارند آن ها را نازک تر و کم پشت تر کنند. اما آیا شما تا به حال به لیزر موهای زائد فکر کرده اید؟
اگر چنین است، اما اطلاعات زیادی در این باره ندارید، ما با ارائه این مطلب که توسط کارشناسان با تجربه مان تهیه شده است، به شما کمک می کنیم. پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد، روشی برای از بین بردن و کاهش چرخه رشد موهای زائد از طریق پرتو نوری است که پوست را مورد هدف قرار می دهد. هنگامی که فولیکول تضعیف می شود، شفت مو نیز ضعیف و ضعیف تر شده و در نهایت وارد دوره پیش درمانی می شود که در آن فولیکول تخریب شده و دیگر هیچ مویی نمی روید.

بر اساس تعریف علمی مایو کلینیک، نور لیزر توسط رنگدانه های مو جذب می شود. سپس این نور به گرما تبدیل شده و رشد موها را در آینده به تاخیر می اندازد.

دستگاه لیزر پیاز مو (فولیکول مو) را با پرتو نور هدف قرار می‌دهد و با ضعیف کردن ریشه موها و نهایتا از بین بردن آنها از رشد مجدد آنها جلوگیری می‌کند؛ و مهم تر اینکه هیچ آسیب جدی به پوست بدن نمی‌رساند.

نکته قابل توجه این است که در پروسه از بین بردن موهای زاید، موها ضعیف تر و نرم تر می‌شوند و به محض از بین رفتن دوره رویش، موها مثل قبل رشدی نخواهد کرد.

نظرات زنان راجع به لیزر تناسلی آقایان!

اما بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن چیست؟ ایا تا به حال به تکنیک لیرز درمانی برای از رهایی از پرمویی فکر کرده اید؟ از مهمترین سوالات این است که آیا استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر درمانی برای همیشه موهای زائد بدن را از بین می‌برد؟

مکانیسم اثر لیزر بر موهای زائد

لیزر موهای زائد مردان ورزشکار

رفع موهای زائد بدن برای ورزشکارانی مانند بدنسازان، دوچرخه سواران، شناگران و دیگر ورزشکاران اهمیت بسیار زیادی دارد.

ورزشکاران بدنساز بر این باورند که از بین بردن موهای زائد بدن، موجب تقویت ماهیچه‌های آنها خواهد شد.

لیزر موهای زائد مایکل فلپس آمریکایی

دوچرخه سواران حرفه ­ای به دلیل استفاده از لباسهای تنگ مخصوص این ورزش، تعریق زیاد و تماس مداوم پاهای آنها با رکاب، می‌توانند از شیوه لیزر درمانی به خوبی بهره ببرند. این شیوه درمان برای شناگران هم بسیار مفید خواهد بود.    با استفاده از این روش، این ورزشکاران حرفه ای نیازی به اصلاح و یا وکس کردن  قبل از مسابقه ندارند و می­توانند این زمان را به تمرین اختصاص دهند.

بسیاری از ورزشکاران معتقدند که نداشتن موهای زائد می تواند یک دهم ثانیه رکورد آنها را کاهش دهد و نقش مؤثری در برد و رکورد شکنی آنها داشته باشد.

مزایای لیزر موهای بدن مردان

  به دلیل تراکم و ضخامت موهای بدن آقایان، استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد قفسه سینه، زیر گردن، کمر و ناحیه تناسلی و تقریبا بیشتر قسمت‌های بدن آنها می‌تواند نتیجه بهتری در پی داشته باشد.    با کمک لیزر این افراد یکبار برای همیشه از موهای زائد بدن خود رهایی می‌یابند.

دلیل اول: زیبا شدن بدن بعد از لیزر موی زائد آقایان

از صفر تا صد لیزر موهای زائد آقایان
بدن آقایان بعد از لیزر

چگونه رفع موهای زائد بدن می‌تواند اعتماد به نفس افراد را بالا ببرد و یا اینکه چطور به زیبایی افراد می‌تواند کمک کند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: گاهی جنس زمخت ریش یا مو، مجعد بودن آن، و تعداد بیش از حد معمول مو در نواحی زیر گردن، پشت و حتی قفسه سینه باعث می‌شود به راحتی این افراد مورد آزار و تحقیر دیگران قرار بگیرند و یا در زیبایی بدن آنها نقش بسزایی داشته باشند.

دلیل دوم لیزر موی زائد مردان: بهداشت

رفع بوی بد عرق زیر بغل
 رفع عرق بدبوی زیر بغل آقایان با ترکیب لیزر و بوتاکس

همانطور که قبلا نیز گفته شد این شیوه به افراد مختلف کمک خواهد کرد تا بتواند نه تنها از رویش موهای زائد شان جلوگیری کنند، بلکه گاهی اعتماد به نفس از دست رفته افراد را به آنها باز گرداند.

رویش مو در قسمت‌های مختلف بدن بدین معنا نیست که این موها غیر بهداشتی هستند. برای جلوگیری از پر مویی بعضی از نواحی بدن آقایان و به طبع خارش زیادی در این نواحی، لیزر درمانی می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

نکته مهم دیگر این است که این امکان وجود دارد که در حین آماده‌سازی مواد مورد استفاده در روش‌های سنتی اصول بهداشتی رعایت نشده باشد و یا به خاطر حساس بودن پوست برخی افراد این روش‌ها عوارضی را به همراه دارد.

دلیل سوم: بهترین روش اصلاح خط ریش، صورت و بدن

بهترین روش اصلاح صورت و بدن

بسیاری از مشتریان کلینیک‌های زیبایی به دنبال راه حلی هستند تا هر روز نیاز به اصلاح صورت خود نداشته باشند. لیزر درمانی بهترین راه حل رهایی از این دغدغه خواهد بود.

اصلاح صورت نه تنها هزینه مالی، وقت گیری، و رویش مجدد مو برای افراد دارد بلکه گاهی زخم ناشی از اصلاح تا مدتها روی صورت آنها باقی خواهد ماند. این روزها به دلیل افزایش قیمت‌ها و هزینه بالای موم یا وکس کردن و دیگر روش‌های اصلاح، شیوه درمان با لیزر بسیار مقرون به صرفه تر است.

اصلاح خط ریش با لیزر موهای زائد مردان
بهترین دستگاه لیزر اصلاح خط ریش مدیواستار اسکلپیون

دلیل چهارم: عوارض لیزر کردن موهای زائد مردان

گرچه لیزر موهای زائد آسیبی به پوست نمی‌رساند اما سرعت پیشرفت تکنولوژی و ابداع روش‌های جدید در ساخت دستگاه‌های لیزر آسیب رسانی به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. عملا لیزر موهای زائد برای آقایان هیچگونه عارضه ای ندارد.

این امر برای جلب اطمینان افراد بسیار حائز اهمیت است.


نکات مهم لیزر موهای زائد مردان

۱. اولین گام برای لیزر موهای زائد آقایان

مشاور به شما خواهد گفت: حتما از دو روز قبل از جلسه لیزر باید موهای نواحی مورد نظر تراشیده شود. هر چه قدر نکاتی که کارشناس به شما می­گوید را با دقت بیشتری رعایت کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. موی کوتاه باعث نفوذ بهتر لیزر در ان ناحیه خواهد شد، در نتیجه فولیکول موی شما را ضعیف تر و نرم تر خواهد کرد، پس اصلاح درست موها کمک می‌کند روند تسهیل یابد.

۲. دوری از نور خورشید

  به دلیل کاهش تابش نور خورشید در زمستان، معمولا افراد این فصل را برای لیزر درمانی در نظر می‌گیرند. پرتوهای نور دستگاه لیزر در پوست سفید و موی سیاه تاثیر بسزایی دارد و چون نور خورشید باعث تیرگی پوست می‌شود باید در طول روند درمان از نور خورشید حتی الامکان دوری کنید.

۳. بهترین مرکز لیزر موهای زائد برای آقایان در تهران

نکته مهم این است که متقاضیان استفاده از لیزر درمانی فقط با تبلیغات و قیمت ارزان نباید دست به انتخاب مراکززیبایی بزنند.

اعتبار یک مرکز زیبایی به نوع برند دستگاه لیزر، تجربه پرسنل مرکز، پزشک حاذق و ناظر برا کار پرسنل، بهداشت محیط مرکز و… که از مهمترین عواملی هستند که در رفع موهای زائد بدن شما و نتیجه نهایی ان سهم بسزایی دارند می‌باشد.

شما باید در انتخاب کلینیک زیبایی خود بسیار دقت کنید و از متخصص بودن پرسنل و دستگاه‌های لیزر آنجا اطمینان کامل داشته باشید. پرسش از افراد مورد اعتماد و یا افرادی که قبلا تجربه این روش را داشته اند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

کادر مجرب و متخصص، سطح بهداشت کلینیک و قیمت مناسب جلسات و میزان رضایتمندی مراجعین قبلی از مواردی است که هر مشتری باید به ان توجه ویژه داشته باشد تا با اطمینان خاطر در جلسات لیزر درمانی حضور پیدا کند.

هزینه لیزر کل بدن مردان

در حال حاضر در مراکز مختلف قیمت‌های متفاوتی برای لیزر موهای بدن مردان در نظر گرفته میشود. توجه داشته باشید که علاوه بر قیمت لیزز مراکز، برند دستگاه و کیفیت خدمات بسیار مهم میباشد. همان طور که قیمت‌های خیلی بالا نشان دهنده خدمات خیلی بالا نیست قیمت‌های خیلی پایین نیز نشان دهنده تخفیفت استثنایی و مناسب نیست.

چه بسا در مراکزی که به عنوان مرکز تخصصی لیزر در تهران شناخته شده اند اما خدمات لیزر یا دستگاه‌هایی با کیفیت پایین و برندهای نامرغوب با قیمت‌های بسیار بالا ارائه میشود.

برای کسب اطلاعات قیمت لیزر موهای زائد مردان و حس کردن تفاوت در خدمات تهران اسکین،  اینجا کلیک کنید.

منبع

بیشتر بدانید:


مزایای لیزر موهای زائد

  • موهای زائد و ناخواسته را برای همیشه و به طور دائم از بین می برد.
  • ظاهر فیزیکی آقایان را جذاب تر می سازد.
  • اعتماد به نفس فرد را نسبت به خود افزایش می دهد.
  • موجب خراشیدگی و بریدگی ناشی از تیغ اصلاح، اپیلاسیون، کرم های موبر نمی شود.
  • نیاز به هیچ بخیه یا جراحی ندارد.
  • آسایش و راحتی به دنبال دارد.
  • بدنی همیشه پاک و تمیز به دنبال دارد.

توجه داشته باشید که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد آقایان ممکن است متفاوت باشد.

عملکرد لیزر موهای زائد آقایان

آیا می دانید جنس موهای مردان در مقایسه با زنان سخت تر است.

تنها یک دستگاه لیزر عالی، بدون درد و معجزه آسا می تواند موهای خشن مردان را تقریبا کامل از بین ببرد (چیزی نزدیک به نامرئی شدن)!

دستگاه های لیزر موهای زائد ما تقریبا در تمام انواع پوست و مو موثر می باشند. موهای قرمز و خاکستری، دو چالش بزرگ در لیزر موهای زائد آقایان محسوب می شوند. زیرا تشخیص آنها نسبت به بافت های اطراف برای لیزر بسیار دشوار است. اگر موهای زائدی که می خواهید با لیزر درمان کنید، یکی از این رنگ ها است، می توانید قبل از انجام فرایند لیزر موهای زائد سینه ، آن ها را رنگ تیره کنید.

در میان امن ترین و موثر ترین لیزر های موجود در بازار، دستگاه های Cynosure و دایود الکس مانند مدیواستار به طور معجزه آسایی بر روی تمام انواع پوست و تون های پوستی عمل می کنند. علاوه بر این، دستگاه های مدرن لیزر دارای یک خنک کننده منحصر به فرد هستند که پوست تان را در کل طول جلسات لیزر خنک نگه می دارد.

لیزر اندیاگ نیز یکی از بهترین دستگاه های لیزر ما است که برای پوست و موهای تیره تر بسیار مناسب و موثر است. این دستگاه، دارای طول موج طولانی تر است و به رنگ ها و رنگدانه های مختلف، بسیار حساس است. این بدان معنی است که می تواند به طور دقیق تری به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ اثری بر بافت های اطراف نگذارد.

دستگاه لیزر موهای زائد تیره، روشن، سبزه، گندمی

آیا می دانید دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون-مونولیت) بدون کوچکترین عوارض تغییر رنگدانه یا التهابی، روی پوست های تیره، سبزه و گندمی عالی جواب می دهد!!!

لازم به ذکر است که در پوست های تیره تر ممکن است احتمال بروز عوارضی چون هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید و فولیکولیت بسیار بالا باشد.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد آقایان ممکن است متفاوت باشد.

تجربه لیزر موهای زائد آقایان

مدت زمان یک جلسه لیزر موهای زائد برای آقایان بسته به اندازه منطقه تحت درمان، متفاوت است و می تواند از چند دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. قبل از جلسه به شما یک عینک محافظ چشم داده می شود و در صورت لزوم بی حسی موضعی نیز اعمال می گردد.

در طول فرآیند لیزر، احساسی مانند نیشگون حس خواهد داشت. این امر نشان دهنده این است که لیزر فعال و در حال کار است. همچنین ممکن است احساس گز گز و سوزش نیز داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع ابدا چیز بدی نسیت.

پس از اتمام جلسه لیزر، ممکن است کمی تورم و قرمزی را مشاهده کنید. این موارد موقتی هستند و مانع از انجام فعالیت های عادی در شما نخواهند شد. با این حال، شما لازم است از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری کنید. همچنین به مدت چندین هفته باید از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

عوارض جانبی نادر لیزر عبارتند از تاول، تورم، قرمزی و ایجاد اسکار. حتی احتمال بسیار کمی وجود دارد که این پیامدهای نادر به اسکار های دائمی و تغییر رنگ پوست منجر شوند.

مجددا لازم به ذکر است که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد آقایان ممکن است متفاوت باشد.

علت برتری لیزر موهای زائد آقایان بر سایر روش ها

لیزر موهای زائد آقایان در مقایسه با اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت، الکترولیز و سایر روش ها، دائمی تر است و اثربخشی آن تا جایی است که آقایان پس از 3 تا 5 جلسه شاهد نتایج فوق العاده آن که نرمی قفسه سینه می باشد، خواهند بود. اما نتیجه کار ممکن است همیشه دائمی نباشد. زیرا فولیکول های مو در برخی موارد خود را بازسازی و ترمیم می کنند. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، مو در نواحی درمان شده مجددا رشد خواهد کرد. برای به دست آوردن حداکثر نتایج به چندین جلسه لیزر نیاز دارید، زیرا موهای قفسه سینه تنها در مرحله رشد فعال (آناژن) می توانند با موفقیت درمان شوند و این بدان معناست که هر 1 یا 2 سال یکبار به 1 جلسه درمان نیاز دارید.

مجددا تاکید می کنیم که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موهای زائد آقایان ممکن است متفاوت باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش


4 علت اصلی برای لزوم لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

تکنولوژی لیزر موهای زائد در حال حاضر بیش از بیست سال است که وجو دارد . این تکنلوژی به افراد بسیاری در زمینه ها و شرایط مختلف کمک کرده است ، از جمله راحت شدن از شر شیو کردن های بعضا دردناک و مداوم، نیاز به شیو کردن در مواقعی که شرایط آن واقعا وجود ندارد، زیبایی بدن به خصوص در ورزشکاران و صدها فایده ی دیگر. با وجود محبوبیت بسیار زیاد لیزر موهای زائد در بین زنان، در مرکز لیزر و زیبایی برکه ، ما همیشه از تعداد دفعاتی که از ما سوال می شود :  “آیا مردان نیز می توانند موهای زائد خود را لیزر کنند؟” شگفت زده می شویم. پاسخ کوتاه ما به شما این است: ” بله “.

بسیاری از مردان پیش ما می آیند تا خود را از شر موهای زائد و ناخواسته شان در هر قسمتی از بدن خلاص کنند. در حقیقت در بسیاری از موارد، لیزر موهای زائد می تواند برای آقایان مفیدتر از خانم ها باشد. نکته ای که که ما را به پاسخ طولانی مان به سوال شما می رساند: “اگر شما یک مرد هستید و لیزر موهای زائد را انجام نمی دهید، در اینجا به دلایلی اشاره می کنیم که اتفاقا باید این کار را انجام دهید.”

مرکز لیزر و زیبایی برکه با کادری مجرب و مجهز به تکنولوژی روز دنیا آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد آقایان برای شما مراجعین عزیز می باشد. همانطور که اشاره کردیم روزانه آقایان بسیاری برای انجام لیزر موهای زائد قسمت های مختلف بدنشان به ما مراجعه می کنند، پس اگر قصد انجام لیزرینگ دارید، می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.

حال به دلایل رایج برای لیزر موهای زائد آقایان می پردازیم:

1.موهای زیر پوستی

موهای بدن آقایان معمولا ضخیم تر از موهای زنان است که می تواند منجر به بروز بیشتر و دردناک تر پدیده ی  “موهای زیر پوستی” در آقایان شود . موهای زیر پوستی،  موهایی هستند که به جای اینکه از پوست بیرون بزنند و رو به بالا رشد کنند، به هر دلیلی نمی توانند منفذ پوست را باز کنند، لذا زیر پوست به رشد خود ادامه می دهند. موهای زیر پوستی طبعا ظاهر زیبایی ندارند. موهای زیر پوستی در زنان  به طور معمول در طول خط بیکینی رشد کرده و زیر پوشش لباس پنهان می شوند، در حالی که موهای زیرپوستی مردان اغلب را بر روی گردن یا صورت رشد می کنند و جایی هستند که همه آنها را می بینند. حال به این پدیده ی مزمن  شیو کردن های مداوم صورت را اضافه کنید تا ببینید موهای صورتتان به کلفتی نیش زنبور گاوی می شوند . اصلا تصویر زیبایی نیست. اما مهمتر از همه، لازم هم نیست! در شش جلسه ی کوتاه، می توانید مشکلاتی را که از بلوغ تا به حال شما را گرفتار کرده، حل کنید. حتی اگر سلیقه ی شما اینطور است و مایل هستید ریش بگذارید! داشتن پوستی صاف، سالم و بی چاله درست تا خط فک، باعث می شود ریش شما از دیگران زیباتر جلوه کند.

2.پول خود را پس انداز کنید

چه کسی دوست ندارد پول پس انداز کند؟ افرادی هستند که می توانند و تمول مالی آن را دارند که آپارتمانی در جایی خوب از شهر، با تمام امکانات را کرایه کنند اما زمانی که مشتری خوبی  به پستشان می خورد باز هم در بیشتر گرفتن دستمزد و تقضای انعام تردید نمی کنند. با لیزر موهای زائد می توانید  پول نقد زیادی را پس انداز کنید! با استفاده از لیزر موهای  پشت گردن از رشد آنها جلوگیری می کنید، بنابراین دیگر لازم نیست مدام به آرایشگاه بروید و پول خرج کنید  تا موهای زائد پشت گردنتان را تمیز کنند. در حقیقت برخی از مشتریان ما که در حال کچل شدن هستند ، کل سر خود را لیزر می کنند تا دیگر نیازی به رفتن به آرایشگاه در کل زندگی نداشته باشند. تازه هنوز به مردان زیادی که دوست دارند پا و دست های خود را بدون مو نگه دارند اشاره نکرده ایم. آیا می دانستید که لیزر دائم موهای زائد می تواند تا حدود 30 الی 50 میلیون پولی را که یک مرد معمولا در طول زندگی خرج آرایشگاه می کند ، برایتان حفظ کند! تصور کنید با آن 30 الی 50 میلیون چه کار های دیگری می توانستید در زندگیتان انجام دهید. خب حال که از این موضوع مطلع شدید آیا به نظرتان کم مسئولیتی نمی آید که لیزر موهای زائد را انجام ندهید؟

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

3.توان ورزشی خود را بالا ببرید

بسیاری از ورزشکاران زمانی که بدنی بی مو دارند عملکرد بهتری از خود نشان می دهند! شناگران اغلب آخرین سانتیمترهای بدن خود را برای به دست آوردن سرعت بیشتر در طول شنا شیو می کنند، در حالی که دوچرخه سواران و دوندگان موهای زائد خود را از بین می برند تا از زخم شدن در هنگام مالش جلوگیری کنند. حتی کشتی گیران نیز موهای بدن خود را کامل شیو می کنند تا از جوش ها و زخم هایی که ممکن است از تماس های مداوم با بدن پر موی طرف مقابل روی پوستشان ایجاد شود جلوگیری نمایند. بنابراین اگر علاقه مند یا مدام در حال ورزش هستید، دلیل های زیادی وجود دارند که  لیزر موهای زائد می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد.

4.زمین بازی خود را تمیز کنید

مردان معمولا موهای زائد بلندی دارند و اغلب به آنها نمی رسند چرا که معولا اهمییت چندانی به آنها نمی دهند. این مسئله ایست که مدت هاست زنان را می آزارد. توقع به بی مویی نیست، بلکه حتی رسیدن و کوتاه کردن موهای زائد به خصوص در برخی نقاط خاص از بدن می تواند باعث جلب رضایت بیشتر طرفین شود. لیزر موهای زائد آقایان می تواند به شما در رسیدن به این کیفیت کمک کند. هیچ یک از مراجعین ما  و گمان نمی شود در هیچ جای دنیا پس از لیزر موهای زائد برنگشته و نخواسته است که موهای زائدش دوباره در بیایند. این به آن معنی است که با انتخاب مرکزی سالم و معتبر برای لیزر موهای زائد، تا به حال هیچ مراجعه کننده ی ناراضی ای از این

خدمات در طول این بیست سال وجود نداشته است. باور کنید، ارزشش را دارد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments