لیزر موهای زائد:حقیقت یا شایعه ؟(1)

LASER

لیزر یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد است ولی شایعات زیادی در خصوص ان وجود دارد .در این پست به شایعات موجود و درستی و نادرستی انها میپردازیم.

1.اپیلاسیون یکی از پرکاربردترین روش های درمانی است که بدون جراحی صورت میگیرد 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این مورد برای لیزر صدق میکند که بیشتر برای خانمها و اقایان زیر 35 سال صورت گرفته است و برای همه گروه های سنی پس از بوتاکس قرار میگیرد

2.اگر موهایم را اصلاح کنم،ضخیم تر رشد میکنند 

این مورد کاملا غیر ممکن است زیرا محور مو زنده نیست و حاوی جریان خون و یا موجود زنده ای نمیباشد .زمانی که شما موهایتان را پیچ میدهید و یا خرد میکنید،هیچ درد و خونی وجود ندارد ولی مو نوعی محصول اضافی است که شامل کراتین،ملانین و سلولهای مرده میشود که از داخل فولیکولهای مو بیرون می ایدو مطالات انجام شده در دهه 20 نشان میدهد که اصلاح موها با تیغ هیچ تاثیری بر نوع مو ندارد .

این موهای ضخیم تر به نطر میرسند زیرا همه طول یکسانی دارند و انتهای انها ضخیم است و زمانی که کوتاه هستند،انعطاف خیلی کمی دارند .

البته تعداد زیادی از مردم چنین باوری دارند و شاید انها زمانی اصلاح را اغاز کردند که یائستگی،تغییرات هورمونی  و یا بلوغ را تجربه میکردند.در این زمانها رشذ موها سریع است و پس از اصلاح به صورت ضخیمی رشد میکندو این مورد ربطی به اصلاح و یا عدم ان ندارد .خود محور مو  مرده است و دیواره فولیکول های مو که مو را تولید میکنند ،زنده هستند.

3.رفع موهای زائد با موچین و اپیلاسیون میتواند منجر به رشد موهای تیره تر شود 

بیرون کشیدن موها پیش از زمانی که انها اماده هستند،میتواند به فولیکول مو اسیب رساند و بدن سعی میکند تا با ارسال جریان خون بیشتر به ان مناطق ،وضعیت ان را بهبود بخشد .این حالت خود فولیکول را ضخیم تر و عمیق تر میکند و بنابراین موهای رشد کرده هم همین ویژگی را دارند .

این مورد دقیقا همانند مشت زدن به یک فرد است که گاهی اوقات موجب عقب نشینی وی و گاهی اوقات منجر به مقاومت بیشتر فرد خواهد شد .

معمولا پس از انکه ناراحتی و سوزش به حداقل برسد ،مو به حالت نرمال خود باز میگردد و فولیکول زمان کافی برای تغییرات دائمی ندارد .

4.رفع موهای زائد با اپیلاسیون و یا موچین به رفع دائمی این موها منجر خواهد شد 

بیرون کشیدن موها پیش از زمانی که انها اماده هستند،میتواند به فولیکول مو اسیب رساند و بدن سعی میکند تا با ارسال جریان خون بیشتر به ان مناطق ،وضعیت ان را بهبود بخشد ولی گاهی اوقات موفق نمیشود و فولیکول به شدت اسیب میبیند و یا همه با هم می میرند و دیگر مویی رشد نمیکند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در این مرکز  از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments