لیزر لیپولیز تکنیکی برای آب کردن چربی بدن بدون جراحی

لیزر لیپولیز تکنیکی برای آب کردن چربی بدن بدون جراحی  

لیزر لیپولیز تکنیکی برای آب کردن چربی بدن بدون جراحی

لیزر لیپولیز که معمولاً به عنوان لیپو لیزر شناخته شده است ،  یک روش لیپوساکشن برای از بین بردن چربی های خفیف در مناطقی مانند شکم ، پهلوها و غبغب می باشد.

لیزر لیپولیز با استفاده از انرژی لیزر که از طریق یک اپلیکاتور به منطقه تحت درمان منتقل می شود ، صورت می گیرد.  سلول های چربی در وهله اول حرارت داده می شوند. و این تکنیک بدون آسیب رساندن به سلول های دیگر در پوست یا بخش های دیگر بدن باعث تخریب سلول های چربی می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش لیپو لیزر به طور مؤثر چربی های ناخواسته بر روی صورت و بدن را آب می کند.  و سپس به بدن اجازه می دهد که چربی ذوب شده را متابولیزه کند. و یا با استفده از روش ساکشن یا مکش چربی های اضافی را حذف می کند.

از آنجا که بیمار در طول این روش بیدار است و این تکنیک با بی حسی موضعی انجام می شود ، خطرات کمتری نسبت به لیپوساکشن سنتی در این روش وجود دارد.  لیپوساکشن سنتی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

توجه داتشه باشید که تکنیک لیپو لیزر درمانی برای کاهش وزن نیست. و برای افرادی که به طور قابل توجه اضافه وزن دارند مناسب نمی باشد.  این تکنیک برای افرادی مناسب است که دارای مناطق کوچکی از چربی یا حجم کم هستند. نتایج این تکنیک هماهنگ شدن فرم بدن در یک زمان کوتاه است.  بدون این که عوارضی همچون کبودی و تورم که در روش های تهاجمی تر متداول است ، برجا بماند.

 

لیزر لیپولیز تکنیکی برای آب کردن چربی بدن

لیزر لیپولیز کلیدی برای پیکرتراشی بهینه

لیپوساکشن یکی از روش هایی محبوب برای کسانی است که به دنبال زیبایی بدن خود با کمترین تلاش هستند.  اما مانند هر چیز دیگری که زیادی خوب است ، ممکن است روند کاهش چربی در این روش با چند اشکال مواجه می شود.  به ویژه اگر پوست شما شل باشد.  در این صورت لازم است که با روش  جراحی زیبایی چربی ها را برداشته و پوست را بکشند.

این جا است که تکنیک لیپو لیزر جدیدی طراحی شده است.  محققان بر این باورند که این روش پیشرفته می تواند کلیدی برای پیکرتراشی بهینه باشد.

این تکنیک چگونه کار می کند؟

لیزر لیپولیز یک روش حداقل تهاجمی است

لیزر لیپولیز یک روش حداقل تهاجمی است که با استفاده از گرمای فیبر نوری در طول موج های مختلف به ذوب شدن چربی بدن کمک می کند. این فرایند با لیپوساکشن متفاوت است. و شامل حذف چربی از بدن با استفاده از مکش خلاء است. مزیت دیگر لیپولیز لیزر این است که تولید پروتئین کلاژن را افزایش می دهد و در نتیجه پوست را سفت تر می کند.

نتایج بالینی از روش های لیزر لیپولیز و لیپوساکشن از بیش از 2000 بیمار در طول سه سال گرفته شد. سپس محققان دریافتند که بیماران به طور کلی حجم زیادی از چربی موجود در قسمت های مختلف بدن خود را از دست می دهند و سفتی پوست شان نیز افزایش می یابد. بیماران از هیچگونه عوارض جانبی رنج نمی برند. اگر چه بعضی از درد و کبودی های جزئی شکایت دارند.

 

لیپولیز یا لیپوساکشن؟ کدامیک؟

لیپولیز یا لیپوساکشن؟

لیزر لیپولیز می تواند برای حذف چربی مؤثر باشد. با این حال ، مقایسه نتیجه این دو روش این است که لیپوساکشن به طور کلی نتیجه بهتری برای سفت کردن و جمع شدن پوست می دهد.

بسیاری از افراد مایل به انجام لیپوساکشن نیستند.  زیرا تصور می کنند که با برداشتن چربی ، پوست شان آویزان و شل می شود.  این موضوع در مورد کسانی صدق می کند که می خواهند چربی شکم شان برداشته شود ، اما باید درد نظر داشته باشند که پوست اضافی نیز باید برداشته شود.

ترکیب لیپوساکشن سنتی با لیزر لیپولیز بدون نیاز به جراحی ، اندامی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

 

عوارض جانبی لیزر لیپولیز  

 

عوارض جانبی لیزر لیپولیز

در بسیاری از مطالعات لیپولیز لیزر به عنوان یک درمان ایمن و مؤثر برای هدف قرار دادن مناطق کوچکی از چربی های بدن شناخته شده است.  و چون این روش به صورت سرپایی انجام می شود ، بهبودی به طور کلی سریع است.

پیش از تصمیم گیری در مورد انجام این تکنیک با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که آیا شما یک کاندید خوب برای لیپوساکشن ، لیپولیز لیزر یا هر دو هستید یا خیر.

دکتر لری فان جراح پلاستیک در سانفرانسیسکو، در مصاحبه با  Healthline، گفت: “لیپوساکشن (لیپوساکشن سنتی و لیپوساکشن با لیزر) به عنوان یک روش بسیار ایمن در دستان پزشکان واجد شرایط و با تجربه است.”

با این حال ، تمام روش ها خطراتی دارند. تمام اقدامات جراحی خطر ابتلا به عفونت ، خونریزی ، زخم ، آسیب عصبی ، واکنش نامناسب به بیهوشی و لخته شدن خون را دارند. لیپوساکشن دارای خطرات اضافی از جمله بی نظمی کانتور ، عدم تقارن بدن ، سرم (تجمع مایع زیر پوست) ، تغییر رنگ پوست و سوختگی را به همراه دارد.

به یاد داشته باشید که اگر چه بیماران خواهان لیپوساکشن معمولاً به دنبال کاهش وزن سنگین نیستند ، اما عمل جراحی جایگزین مناسبی برای رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم نیست. جراحی زیبایی تنها می تواند ظاهر یک فرد را بهبود بخشد و سلامت بدن را تضمین نمی کند.

 

پاسخ به پرسش های شما

چه کسانی خواهان لیزر لیپولیز می باشند؟

چه کسانی خواهان لیزر لیپولیز می باشند؟

بیمارانی که مایل به کاهش چربی موضعی شکم و پهلوهای خود هستند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیزر لیپولیز نیستند؟

افرادی که پوست شل و یا چربی داخلی و عمقی شکمی دارند.

آیا لیپو لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟

این روش با بی حسی موضعی و بدون بیهوشی عمومی انجام می شود.

روش لیزر لیپولیز چگونه است؟

پس از ارزیابی ابعاد و شکل شکم و چربی شکمی که باید تحت درمان قرار گیرد ، پوست برای شناسایی محل قرارگیری اپلیکاتور علامت گذاری می شود.  وقتی اپلیکاتور در محل مورد نظر قرار داده می شود ،  بیمار احساس خنکی می کند. در حین درمان که 25 دقیقه طول می کشد ، ممکن است بیمار احساس خستگی متناوب و یا سوزن سوزن شدن داشته باشد.

خطرات لیزر لیپولیز چیست؟

میزان خطرات و عوارض این روش کمتر گزارش شده است. عوارض شامل قرمزی ، حساسیت و تورم موقتی می باشد.

مدت بهبودی و نتایج پس از لیزر لیپولیز چیست؟

هیچگونه محدودیتی برای انجام  فعالیت ها پس از این پروسه وجود ندارد. بیماران گاهی احساس ناراحتی یا قرمزی و یا تورم می کنند.

نتایج در ابتدا ممکن است پس از 6 هفته قابل مشاهده باشند و پس از  3 ماه به وضوح قابل مشاهده می باشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع 

لینک منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments