لیزر موهای زائد

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟ لیزر کامل بدن در مرکز لیزر برکه + قیمت و تخفیف

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟ لیزر کامل بدن در مرکز لیزر برکه + قیمت و تخفیف

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟ لیزر کامل بدن در مرکز لیزر برکه + قیمت و تخفیف

لیزر فول بادی ساده ترین و سریع ترین راه برای خداحافظی با همه موهای ناخواسته است.  از بین بردن موهای زائد بدن با روش هایی مانند شیو کردن ، اپیلاسیون و بند انداختن  بیش از 100 ساعت از زندگی شما را هدر می دهد.  شما فقط یک قدم با داشتن پوست صاف و ابریشمی رویاهای خود فاصله دارید.

لیزر فول بادی با تکنولوژی جدید ،  تنها درمان پیشرفته ، تأثیر گذار و کارآمدی است که نسبت به سایر گزینه های حذف مو بسیار مؤثر است و نیاز به نگهداری منظم و زمان زیادی ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر فول بادی از اپیلاسیون ارزان تر است

آیا تا بحال مبلغ پولی را که در سالن های زیبایی برای اپیلاسیون خرج می کنید ،  محاسبه کرده اید؟ هزینه اپیلاسیون در یکسال برابر است با هزینه لیزر فول بادی برای تمام بدن برای چندین سال!

به غیر از هزینه بالا ، اپیلاسیون یک روش دردناک است.  احساس می کنید که موم گرم پوست تان را می سوزاند و موقع کندن موها درد شدیدی احساس می کنید. تازه بعد از اپیلاسیون هم باید سوزش و قرمزی پوست را تحمل کنید.

از بین بردن موهای زائد هم برای خانم ها و هم برای آقایان لازم است اما ضرورتاً نباید دردناک  و یا زجرآور باشد.  اگر باور ندارید ، می توانید به مراکز لیزر ما مراجعه کنید و با لیزر یک منطقه کوچک از بدن تان آن را امتحان کنید.  شک ندارم که دفعه بعد برای لیزر فول بادی به ما مراجعه می کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

لیزر فول بادی 

لیزر فول بادی یک روش نسبتاً جدید برای کاهش موهای ناخواسته تمام بدن در مقایسه با روش های سنتی مانند اپیلاسیون ، بند انداختن ، تیغ کشیدن و کرم های موبر مو و غیره است.  پیشرفت های پزشکی در زمینه درماتولوژی باعث شده است که ما عوارض جانبی موها از قبیل بافت خشن پوست و رشد موهای ضخیم تر را با لیزر از بین ببریم.   درمان لیزر در کاهش چگالی مو بسیار مؤثر است و بافت پوست را نرم و لطیف می کند.

لیزر فول بادی هم  برای زنان و هم برای مردان هم مناسب است.  این روش در کاهش حجم موها، از بین رفتن موها برای مدت های طولانی و بهبود بافت پوست بسیار مفید است.

مزایای لیزر فول بادی به شرط اینکه جلسات سالیانه را ادامه بدهید ، متعدد است.  از جمله :

  • کم شدن حجم موها ،
  • نرم شدن بافت پوست ،
  • موهای زبر و ضخیم و تیره نرم و نازک روشن می شوند ، و
  • موها تقریباً برای همیشه از بین می روند به شرطی که جلسات سالیانه را ادامه بدهید.

لیزر کامل بدن بهترین راه برای حذف همه موهای ناخواسته در تمام قسمت های بدن شما است و به لحاظ پزشکی اثبات شده است که باعث کاهش طولانی مدت موها می شود.

به دلیل نتایج طولانی مدت ، هزینه حذف موهای زائد بدن و صورت با لیزر در مقایسه  با سایر روش های حذف مو بسیار مناسب است زیرا نیاز به نگهداری ندارد. راحتی شما در طول درمان با نتایج باور نکردنی تضمین شده است.

لیزرهایی که ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه و سایر مراکز لیزر مرتبط با مجموعه تهران اسکین استفاده می کنیم ، همگی پیشرفته و مدرن هستند و همه نوع رنگ پوست را بدون درد و سریع لیزر می کنند.

حذف موهای کامل بدن در مرکز لیزر برکه و با دستگاه لیزر اسکلپیون با تکنولوژی بالا با توجه به جثه فرد تعیین می شود این زمان برای خانم ها در حدود 25 تا 45 دقیقه است و لیزر کامل بدن را برای آقایان در عرض 1 ساعت تا 1/15 انجام می شود.  در حالی که این روند با لیزرهای قدیمی حداقل 2 ساعت زمان می برد.   

 

مزایای حذف موهای زائد فول بادی با لیزر الکساندرایت اسکلپیون

مزایای حذف موهای زائد فول بادی با لیزر الکساندرایت اسکلپیون

مزایای لیزر الکساندرایت اسکلپیون :

  • لیزر الکساندرایت اسکلپیون یکی از مدرن ترین لیزرهای موجود در بازار است. قابلیت باور نکردنی این لیزر ، تشخیص دقیق رنگدانه و میزان جذب بالای ملانین برای از بین بردن موها در هر رنگ پوستی است.
  • قدرت لیزر الکساندرایت 700 تا 800 نانومتر و پرقدرت تر از دستگاه IPL و انواع شبه لیزرها می باشد.
  • سیستم خنک کننده قوی لیزر الکساندرایت باعث می شود که مشتریان حتی در مناطق حساس بدن درد را کمتر احساس کنند و خطر عوارض جانبی را کاهش می دهد.
  • کارکردن با لیزر الکساندرایت اسکلپیون راحت و آسان است.
  • به علت سرعت بالا ، جلسات حذف موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت کوتاه است و مشتریان ما حداقل ناراحتی را تجربه می کنند. (لیزر فول بادی زیر یک ساعت)
  • لیزر الکساندرایت و لیزر دایود بدون اینکه به بافت نرم اطراف مو آسیبی وارد کنند ، با نفوذ به عمق فولیکول مو و تخریب آن از رشد مجدد موها جلوگیری می کنند.
  • شما برای همیشه از شر موهای بدن خود راحت می شوید.
  • MeDioStar Next Pro طول موج های ترکیبی را تضمین می کند که بطور همزمان به چند عمق نفوذ می کند و موهای زائد را از بین می برد.
  • لیزر دیود دارای قدرت بالا ، ایمن و مؤثر برای انواع تایپ های پوستی است.
  • لیزر اسکلپیون یکی از سریع ترین لیزرهای دنیا است.
  • با توجه به حالت همگن و حالت SmoothPulse ، لیزر اسکلپیون مدیواستار درمانی بسیار سریع و بدون درد ، بدون در نظر گرفتن نوع پوست را با نتایج متقاعد کننده و طولانی مدت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

دستگاه لیزر پالس های انرژی نور را منتشر می کند که به پوست نفوذ می کند و فولیکول های مو را از بین می برد ، در حالی که هندپیس دستگاه ، پوست محل تحت درمان را خنک می کند.

از آنجایی که فولیکول های مو در چرخه رشد قرار می گیرند ، موهایی که در مراحل دیگر قرار دارند تحت تأثیر لیزر قرار نمی گیرند. به همین دلیل جلسات لیزر فول بادی و هر منطقه دیگر از بدن باید با فاصله چند هفته تا 8 جلسه تکرار شود.  هرچند مدت چرخه مو برای بخش های مختلف بدن متفاوت است.

مثلاً لیزر موهای زائد صورت در مقایسه با لیزر پا و کمر نیاز به درمان های بیشتری دارد. همچنین نتایج بلند مدت بعد از مدتی به دلیل تغییر چرخه مو و کوچک شدن فولیکول ها قابل مشاهده خواهد بود.  معمولاً سه جلسه اول به فاصله چند هفته ، پشت سر هم انجام می شود.

مزایای لیزر فول بادی

مزایای لیزر فول بادی

مزایای لیزر فول بادی بسیار است.  اول از همه ، لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار دهند ، در حالی که پوست اطراف موها هیچ آسیبی نمی بیند.

هر پالس لیزر روی یک منطقه خاص تمرکز می کند و در نتیجه هر پالس لیزر ، موهای بسیاری را درمان می کند.

لیزر اسکلپیون می تواند یک منطقه تقریباً به اندازه یک چهارم را در هر ثانیه درمان کند.  مناطق کوچک پوست مانند پشت لب بالا در زمان بسیار کوتاه تری در حدود یکی دو دقیقه درمان می شود. در حالی که مناطق بزرگ تر به نسبت ، نیاز به زمان بیشتری دارند.

کاربران عزیز ما باید بدانند که لیزر موهای زائد یک درمان پوستی است. به همین جهت این درمان باید در مراکز معتبر و دارای مجوز انجام شود نه در سالن های زیبایی.

مراکز لیزر زیر نظر پزشکان هستند و لیزر موهای زائد در این مراکز توسط افراد خبره و آموزش دیده انجام می شود.   همچنین تجهیزات لیزر هم باید تأیید شده باشند.

امروزه انواع مختلفی از لیزرها برای حذف مو و مناسب برای هر نوع رنگ و نوع پوست وجود دارد.  تا چند سال پیش نتایج بهینه تنها برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره بودند به دست می آمد.

اما حالا به لطف پیشرفت های تکنولوژی ، لیزرهای جدید این توانایی را دارند که تقریباً هر رنگ مویی را با هر رنگ و جنس پوست از بین ببرند.   لیزر می تواند موهای زائد را تقریباً در همه افراد  از بین ببرد و پوستی صاف و بدون مو به شما بدهد.

 

لیزر موهای زائد چه نوع مویی را از بین می برد      

دو نوع مو در بدن انسان وجود دارد.  موهای ترمینال و ولوس.

موی ولوس به غیر از کف دست ها و پاها تمام سطوح بدن را پوشش می دهد. موی ولوس نرم ، روشن و کوتاه است و اکثر بدن را پوشش می دهد.  موی ولوس پرز مانند و ناپیدا است و معمولاً دیده نمی شود.

از سوی دیگر، موهای ترمینال ضخیم تر هستند.  بنابراین رنگدانه آنها تیره و قابل توجه است. کاربران ما بیشتر مایل به از بین بردن موهای ترمینال هستند که اغلب در ناحیه تناسلی ، زیر بغل  و ساق پا دیده می شود.

لیزر درمانی برای موهای ضخیم بیشتر مؤثر است ، زیرا برای لیزر هدف قرار دادن ملانین تیره در موها آسان تر است و فولیکول ها را از بین می برد.

 

تکنولوژی لیزر

آنچه بیشتر مردم تصور می کنند این است که تنها یک نوع لیزر وجود دارد که برای حذف مو استفاده می شود.  ولی اینطور نیست.  انواع مختلفی از لیزرها برای حذف موهای زائد پوست وجود دارد.   مهم این است که شما بدانید کدام لیزر مناسب ترین نوع برای پوست شما است.

انواع مختلف لیزرها با طول موج های شان تعیین می شوند. در هنگام انتخاب لیزر برای حذف مو، شما باید موارد زیر را در مورد لیزر بدانید :

لیزر دایود  

لیزر دایود شامل یک لیزر با قدرت بالا است که نور مادون قرمز (نامرئی) را در حدود 800 تا 808 نانومتر منتشر می کند.  طول موج طولانی تر باعث نفوذ عمیق تر اشعه به پوست می شود.  لیزر دایود برای انواع پوست های تیره تر استفاده می شود و برای موهای نازک و بلوند کمتر مؤثر است.

لیزر الکساندرایت  

Alexandrite Laser  لیزر الکس پرتو نور را با انرژی بالا از طریق یک کریستال الکساندرایت منتشر می کند.  پرتو نور 755 نانومتر زمانی تولید می شود که نور از طریق کریستال الکساندرایت عبور می کند.   لیزر الکس یکی از مؤثر ترین لیزرها برای موهای نازک و نرمی است که نمی شود آنها را با سایر انواع لیزر حذف کرد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

آنچه باید قبل از لیزر فول بادی بدانید

چند هفته قبل از اولین جلسه و در طی دوره درمان ، کاربران نباید از روش های حذف مو از قبیل اپیلاسیون ، وکس ، کرم موبر یا سایر روش هایی که موها را از ریشه می کند ، استفاده کنند.

فولیکول مو در هنگام قرار گرفتن در معرض لیزر باید در جای خود باشد ، زیرا دستگاه های لیزر رنگدانه مو را هدف قرار می دهد.

پس از درمان ، حدود یک ماه طول می کشد تا تمام موها ریخته شوند.  گاهی اوقات ریزش موها دو هفته پس از جلسه لیزر درمانی شروع می شود.

در طول مرحله ریزش مو ،  شاید فکر کنید که موها بیشتر رشد کرده اند ، اما اینطور نیست بلکه موها بیرون آمده اند تا بریزند.   فرایند ریختن موها می تواند با لایه برداری و یا لیف کشیدن در زیر دوش به راحتی انجام شود.

 

لیزر فول بادی درد دارد؟

از آنجایی که لیزر رنگدانه مو را هدف قرار می دهد ، موهای سفید و موی بور یا قرمز ممکن است به   لیزر درمانی پاسخ ندهند.  این رنگ موها با لیزر های خاصی از بین می روند.

چون لیزر با گرم کردن فولیکول مو عمل می کند ، ممکن است در طول لیزر درمانی ناراحتی اندکی شبیه به  احساس خارش یا گرما احساس کنید.  سیستم خنک کننده موجود در هند پیس لیزر اسکلپیون این مشکل را هم حل کرده و با خنک کرن پوست شما این حس را به حداقل می رساند.

احساس درد در افراد مختلف متفاوت است.  همچنین این احساس با نوع مو و منطقه تحت درمان هم مرتبط است. کرم بی حسی موضعی را می توان قبل از این روش استفاده شود اما در اکثر موارد لازم نیست.

عکس های قبل و بعد لیزر فول بادی

عکس های قبل و بعد لیزر فول بادی

شما می توایند از اپراتور لیزر بخواهید عکس هایی از قبل و بعد درمان برای تان بگیرد تا بتوانید این دو مرحله را با هم مقایسه کنید.  البته این عکس ها فقط به خود شما داده می شود و کاملاً محرمانه است.

در باره لیزر موهای زائد بیشتر بدانید

خطرات و عوارض جانبی لیزر فول بادی  

خطرات و عوارض جانبی لیزر فول بادی عبارتند از ناراحتی خفیف ، قرمزی ، برجستگی  یا تورم خفیف . اکثر عوارض جانبی اندک هستند و معمولاً در عرض چند ساعت تا یک هفته رفع می شوند.

بند انداختن و اپیلاسیون نتایج درمان را مختل می کند.  زیرا موها را از ریشه حذف می کنند و باعث می شود که کارایی درمان با لیزر کمتر شود.

بور کردن موها هم بر نتیجه درمان تأثیر می گذارد زیرا دیگر رنگ موها سیاه نیست.   برای از بین بدن موهای بدن در فواصل بین جلسات لیزر فول بادی شما می توانید از کرم های مو برای شیو کردن استفاده کنید ، چون آسیبی به ریشه موها نمی زنند.

 

لیزر فول بادی ممنوع !

لیزر فول بادی ممنوع !

در شرایط زیر لیزر فول بادی ممنوع است :

شرایط خاصی وجود دارد که مناسب برای درمان موهای زائد با لیزر نیستند.  در صورت وجود این شرایط ما به مشتریان خود توصیه می کنیم که از لیزر کردن موهای زائد خود خودداری کنند و روش های دیگری را به آنها توصیه می کنیم :

  • زنان باردار یا مادران شیرده ،
  • بیماران با سابقه تشنج ،
  • افرادی که از پیس میکر (ضربان ساز) یا Defibrillator استفاده می کنند ،
  • عفونت پوست در منطقه مورد درمان وجود دارد ،
  • موهای سفید یا قرمز دارند ،
  • افرادی که پوست خود را به تازگی برنزه کرده اند ،
  • افرادی که به تازگی از رتینوئیدها استفاده کرده اند ،
  • افرادی که داروهایی مصرف می کنند که آنها را از قرار گرفتن در معرض نور خورشید منع می کند.

توصیه های قبل و بعد از لیزر فول بادی 

بعد از لیزر درمانی به توصیه های زیر توجه کنید :

  • از یک ماه قبل از اولین جلسه لیزر از بور کردن ، بند انداختن ، و اپیلاسیون موها خودداری کنید ،
  • حداقل از دو هفته قبل و بعد درمان با لیزر، از قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • به طور منظم از لوسیون یا کرم ضد آفتاب با SPF 30+  یا بالاتر استفاده کنید
  • حداقل برای چند روز پس از درمان از آب داغ یا آب گرم برای شستشوی خود استفاده نکنید ، حداقل به مدت دو روز.
  • مناطق درمان شده با لیزر را محکم اسکراب نکنید ، تا چند روز در حمام به پوست خود لیف نکشید ،
  • شما می توایند در فاصله بین جلسات لیزر موهای خود را شیو کنید.
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments