لیزر صورت

لیزر صورت بهترین راه خلاص شدن از شر موهای زائد صورت | بهترین مرکز لیزر در تهران

لیزر صورت

لیزر صورت، کاربرد های متعددی دارد، از جمله برای زیبای و جوانسازی پوست. اما عبارت لیزر صورت در این مقاله به معنی لیزر برای رفع موهای صورت است. چراکه بیشترین کاربرد درمان لیزر برای درمان های زیابیی، از بین بردن موهای زائد است.

لیزر صورت
لیزر صورت

موهای صورت خانم ها، مشکلی است که هر خانمی کم و زیاد با آن سر و کار دارد. برخی از خانم ها به طور طبیعی موهای کمی روی صورتشان رشد می کند، در حالی که برخی دیگر موهای زیادی روی صورت خود دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما پدیده ی موهای صورت برای خانم ها، اصولا پدیده ی جذابی نیست و همه به نوعی تلاش می کنند آن را از بین ببرند. بیشتر خانم ها از بند انداختن استفاده می کنند، در حالی دیگران ممکن است از موم و اپیلاسیون استفاده کنند.

اما در این میان عده ای هم هستند که ترجیح می دهند موهای صورت خود را به جای از بین بردن دکولوره( بی رنگ کردن) کنند. اما چرا؟ چرا برخی از خانم ها برای پوشاندن موهای صورت ترجیح می دهند رنگ آنها را از بین ببرند؟

جوابش واضح است. چون از بین بردن موهای صورت با بند یا وَکس، علاوه بر عوارض جانبی ای که روی پوست های حساس دارد( عوارضی همچون جوش های ریز و التهب و قرمزی)، در نهایت و در طولانی مدت باعث محکم تر شدن ریشه های موها و تقویت و افزایش رشد آنها می گردد. به همین خاطر  این افراد ترجیح می دهند به جای از بین بردن، موهای صورت خود را بی رنگ کنند.

اما چگونه می توان برای همیشه از شر موهای صورت خلاص شد؟ آیا روشی برای رفع دائمی موهای صورت وجود دارد؟

اگر شما هم به دنبال راهی ایمن، بی خطر و بدون درد برای از بین بردن موهای صورتتان هستید، ما تنها روش موثر برای این منظور را به شما معرفی می کنیم : لیزر صورت.

لیزر صورت
لیزر صورت

لیزر موهای زائد، به خصوص در ایران درمانی نو ظهور محسوب می شود که می تواند بدون هیچ عوارض جانبی نه تنها موی صورت، بلکه هر موی زائدی در هر نقطه ای از بدن را برای همیشه از بین ببرد. با لیزر موهای زائد دیگر نیازی نیست نگران رشد مجدد موهای زائد، و در نتیجه نگران روش های رفع آن باشید.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه نمایید.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

سیستم لیزر موهای زائد به این صورت است که تکنسین لیزر متخصص، با استفاده از قلمی مخصوص که به دستگاه لیزر متصل است، اشعه های کنترل شده ی لیزر را بر سطح پوست شما می تاباند. این اشعه های ساطع شده ی لیزری( که در واقع پرتوهای نوری بسیار متراکم هستند) با تشخیص ملانین ( رنگدانه) جذب نقاط تیره رنگ می شوند. نقاط تیره رنگی که روی سطح پوست، در واقع ریشه های مو هستند.

اشعه ی جذب شده در ریشه ی مو در آنجا به حرارت و گرما تبدیل می شود. این حرارت فولیکول یا عامل رشد مو را می سوزاند و طی چند مرتبه تکرار در جلسات متعدد، رفته رفته ریشه ی مو را از بین می برد و از رشد مو جلوگیری می نماید.

فیلم لیزر صورت

برای اطمینان بیشتر از ایمنی لیزر و آشنایی بیشتر با روند انجام درمان لیزر صورت، بهتر است فیلم های مربوط به لیزر صورت را تماشا کنید. شما می توانید به راحتی در فضای اینترنت به این فیلم های دسترسی داشته باشید. تماشای این ویدئو ها به شما می کند تا هرگونه نگرانی در مورد درمان لیزر موهای زائد را رفع کنید.

 

قیت لیزر صورت

قیمت لیزر موهای زائد به تعدا جلساتی که هر فرد برای تکمیل دوره ی درمان به آن احتیاج دارد، بستگی مستقیم دارد. هرچه تعداد جلسات، با توجه شرایط خاص و منحصر به فرد پوست و موی شما، بیشتر باشد، طبعا هزینه های درمان هم بالا تر می رود.

از طرف دیگر بزرگی ناحیه ی تحت درمان هم تاثیر زیادی بر روی تعداد جلسات مورد نیاز شما خواهد داشت. اما خوشبختانه چون صورت جزو نواحی بزگ بدن مانند پا ها به حساب نمی آید، قیمت آن به اندازه ی لیزر سایر نقاط بدن نیست.

برای تعیین دقیق قیمت درمان لیزر، حتما پیش از شروع جلسات، در این مورد با پزشک مرکز لیزر موهای زائد، مشورت کنید.

لیزر صورت مردان

ممکن است فکر کنید تنها خانم ها هستند که می توانند از مزیت های لیزر مو صورت بهره ببرند. در حالی که آقایان هم به خوبی می توانند از مزیت های آن بهره مند شوند. لیزر موی صورت همیشه به معنی از بین بردن تمامی موهای صورت نیست. بلکه لیزر سیستمی متمرکز و قابل کنترل است.

اگر شما مردی هستید که از موهای بیش از حد رشد کرده روی گونه هایتان خسته شده اید، یا در کل می خواهید سرعت رشد موهای صورتتان را کاهش دهید، یا می خواهید موی صورت نرم تری داشته باشید و به خط ریشتان حالت منظمی بدهید، لیزر مناسب ترین و بهترین پاسخ برای شما است.

لیزر صورت
لیزر صورت

بهترین مرکز لیزر در تهران

از آنجایی که موهای صورت خانم، موهای کرکی است، لیزر آن به دقت زیادی نیاز دارد. این دقت و ظرافت عمل، امری تخصصی است. پس سعی کنید هر مرکزی برای لیزر صورت خود انتخاب نکنید.

لیزر صورت اگر به درستی و تحت نظارت یک متخصص پوست انجام نشود می تواند آسیب های جدی به پوست صورت شما بزند. در انتخاب مرکز لیزری معتبر و قابل اعتماد دقت کنید.

مرکز لیزر برکه، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های ماهر، آماده ازائه ی خدمات تخصصی لیزر صورت به مراجعین عزیز می باشد. لازم به ذکر است که خدمات مرکز برکه تنها مختص خانم ها نبوده و آقایان هم می توانند برای لیزر موهای زائدشان به ما مراجعه نمایند.

از طرفی تخفیف های ویژه ی برکه، در کنار بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، این مرکز را به یکی از بهترین، با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده که در شمال شهر تهران واقع است. شما هم اکنون می توانید برای آشنای با لیست تعرفه های قیمتی و تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments