بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

اگر موهای زائد بدنتون شما رو کلافه کردند، راه حلی براش داریم. توصیه می کنیم حتما یک بار لیزر رو برای رفع موهای زائدتون امتحان کنید. در بعضی بخش های بدن، مثل زیر بغل و بیکینی، تراکم موهای زائد خیلی زیاده و موها ضخیم تر و تیره تر از جاهای دیگه بدن هستند. به علاوه رفع موهای زائد این قسمت ها با استفاده از روش های سنتی مثل شیو کردن یا وکس، کار راحتی نیست. اما با لیزر به راحتی موهای قسمت های مختلف بدن و از جمله این بخش های مشکل ساز برطرف می شوند.

با استفاده از لیزر وقت و هزینه خود رو ذخیره می کنید، به علاوه خودتون رو از شیو کردن ها یا وکس کردن های مداوم نجات میدید. متخصصین با تجربه و اپراتورهای حرفه ای و آموزش دیده در شعبه های مختلف تهران اسکین خدمات لیزر موهای زائد را برایتان انجام می دهند. این شعبه ها تاکنون مراجعین زیادی داشته اند و به راحتی می توانید اعتماد کنید. در ادامه به لیزر موهای زائد زیر بغل می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد زیر بغل

برای خیلی از خانم ها پیش آمده که به خاطر شیو نکردن موهای زیر بغل نتونستن لباس مورد علاقه خودشون رو بپوشند. به علاوه هر بار که دوش می گیرید باید یادتون باشه که حتما شیو کردن زیر بغل رو انجام بدید. حالا فکر کنید همیشه یادتون هست و موهای زیر بغلتون رو مرتب شیو می کنید. مشکلی که وجود داره شیو کردن مداوم هست که باعث افزایش موهای زیر پوستی، کیست و یا سوختگی ناشی از تیغ میشه.

حالا تصور کنید نیازی به شیو کردن نباشه و نگرانی موهای زائد زیر بغلتون رو نداشته باشید. لیزر چنین موقعیتی رو برای شما فراهم می کنه و اگر جلسات را مرتب و کامل انجام بدین حداقل تا 6 ماه نیازی به شیو کردن نخواهید داشت.

لیزر موهای زائد رو از زیر پوست از بین می بره و ریشه مو به طور کامل از بین میره. بعد از اتمام لیزر روزنه های مربوط به فولیکول ها هم بسته میشن و پوستی نرم و صاف جای پوست قبلی رو می گیره. لیزر موهای زیر پوستی رو هم از بین می بره. با استفاده از لیزر خبری از تحریک پوستی، سوختگی ناشی از مالش تیغ به پوست، موهای زیر پوستی و تیرگی ریشه های مو نخواهد بود. به علاوه مدت زمان انجام لیزر موهای زائد زیر بغل فقط چند دقیقه خواهد بود.

خیلی از مراجعین می پرسند زیر بغل بخش حساسی هست و استفاده از لیزر برای این بخش منجر به بروز مشکل نمیشه؟پاسخ به این سوال خیر است. لیزر به هیچ عنوان منجر به بروز مشکل نمیشه. پرتو لیزری که برای رفع موهای زائد استفاده میشه قدرت زیادی نداره و وارد اعماق پوست نمیشه. عمق نفوذ این لیزر به لایه دوم پوست هست که بر روی رنگدانه های موجود در فولیکول مو تاثیر میذاره و اونها رو از طریق گرما از بین می بره و روی اندام های داخلی تاثیری نمیذاره، بنابراین جای هیچ نگرانی نیست. فقط دقت کنید که حداقل سه هفته قبل از شروع اولین جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل، موهای زائد این قسمت رو وکس نکنید و برای رفع اونها فقط از شیو کردن استفاده کنید.

[button color=”blue” size=”medium” link=” https://www.idealimage.com/services/laser-arm-hair-removal.php” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید