لیزر : راهی جدید برای تنگ کردن واژن!

لیزر واژن

جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر در این روز ها برای خانمها بسیار باب شده است.  این روزها خانم ها به لذت جنسی خود بیشتر از گذشته اهمیت می دهند.  این عمل تنها برای زیبایی واژن نیز بلکه برای  درمان بی اختیاری ادراری  نیز است.  گاهی خانم  ها  زمانی که می خندند، سرفه می کنند، عطسه می کنند و یا ورزش می ‌کنند، به دلیل گشاد شد گی واژن کمی ریزش ادرار دارند، که با استفاده از این روش به راحتی می ‌توان این مشکل را درمان نمود.

خانم ها یی که پیاپی باردار شده اند و هم اکنون فرزندان زیادی دارند، و چون دچار گشاد شد گی واژن شده اند نیاز دارند ، تا از روشی به لذت جنسی بالای گذشته بازگردند و واژنی زیبا و جوان را دوباره تجربه کنند. برای خانم های که فرزندی ندارند راه‌ حل ‌های ساده ترین وجود دارد و در واقع افرادی که ماهیچه هایی ضعیف،  با تون پایین دارند،  با استفاده از روش های غیر جراحی و همچنین ورزش هایی به راحتی می ‌توانند زیبایی را از آن خود کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تنگ کردن واژن با لیزر یکی از روش ‌های ست ، که برای خانمها چه با فرزند و چه بدون فرزند بسیار مناسب است، در واقع تنگ کردن واژن با لیزر باعث ایجاد کنترل و استقامت و بازگشت تون ماهیچه‌ ها می شود.  این روش درمانی مناسب برای افزایش لذت جنسی و رفع خشکی واژن است.  دیگر خانم ها نیازی به نگرانی در این رابطه ندارند و به راحتی خود را به دست پزشکان متخصص در این زمینه می سپارند.

بهترین گزینه برای لیزر واژن شخصی است که از نظر فیزیکی کاملاً سالم باشد و اهداف واقعی برای این کار داشته باشد.  زیرا لیزر واژن تنها برای زیبایی و جوانسازی نیست بلکه در ابتدا و در اصل برای سلامت واژن کاربرد دارد.

 

لیزر واژن چیست؟

جوان سازی واژن چیست؟

جوان سازی واژن فرآیندی است که طی آن خانم ها دوباره اعتماد به نفس از دست داده خود را به دست می آورند و  سبب تنگ شدن واژن و بالا رفتن حس جنسی می شود.

تنگ کردن واژن با لیزر سبب می شود تا سبک زندگی و احساس خانمها به زندگی کاملا تغییر پیدا کنند.  شاید در ابتدا تصور کنید که تنگ کردن واژن با لیزر، هیچ داخلی به زیبا فکر کردن و احساس طراوت در زندگی ندارد ولی باید بدانید که با افزایش لذت جنسی، زندگی از نگاه خانم ها و آقایان رنگ و بویی دیگر دارد و همچنین سبب پایدار ی روابط زوجین می گردد.

 چرا جوان سازی واژن!

جوانسازی واژن فرایندی کاملا ایده آل است، که گاهی خانم ها به دلیل بارداری های پی در پی دچار گشادی واژن می شوند و نیاز دارند تا از راهی به تقویت ماهیچه های تضعیف شده بپردازند.

تنگ کردن واژن با لیزر تنها درمانی برای جوان سازی و زیبایی واژن نیست، بلکه برای سلامت جسمی خانم ها ، رفع افتادگی واژن و همچنین درمان خشکی، سوزش و مواردی از این قبیل است.  گاهی خانم ها دچار بی اختیاری ادراری هستند ، بنابراین از این روش برای کنترل این حالت برای خانم ها بسیار موثر است.

 

مزایای تنگ کردن واژن با لیزر

  • بازگشت واژن به حالت اولیه خود
  • از بین بردن چروک های خارجی واژن
  • درمان آسیب های وارد شده به واژن در هنگام تولد نوزاد
  • افزایش لذت جنسی
  • بازگشت اعتماد به نفس
  • رفع خشکی سوزش و عفونت واژن
  • رفع افتادگی واژن
  • درمان سریع نسبت به عمل جراحی واژن
  • بی نیاز از هرگونه بی حسی
  • بی درد و بدون خونریزی
  • بدون دوره نقاهت

 

نحوه و عملکرد لیزر واژن

 

  لیزر واژن چگونه انجام میشود؟

لیزر واژن به این دلیل که عملی غیر تهاجمی ست، لازم نیست تا در بیمارستان و یا اتاق عمل های حرفه ای انجام شود، این کار در کلینیک ها نیز به راحتی قابل انجام است.  در این روش از بی حسی های موضعی استفاده می شود، در واقع تمام داخل واژن و قسمت خارجی آن با بی حسی موضعی بی حسی می گردد.  لیزر واژن بین ۱ تا ۲ ساعت انجام می شود و مدت زمان آن بستگی به منطقه و وسعت سطح درمان دارد.  برای مثال گاهی افراد برای درمان بی اختیاری ادراری نیاز دارند تا تنها ماهیچه های زیر مثانه را درمان کنند و دیگر قسمت های دیواره واژن را درمان نمیکند ، در این صورت مدت زمان درمان کاهش میابد.

لیزر واژن کاملاً بی درد و بدون خونریزی ست.  شما پس از لیزر واژن به راحتی می توانید به زندگی روزانه خود باز گردید و تقریباً پس از یک تا دو ساعت به راحتی به محل کار و یا خانه باز گردید . شما می توانید بلافاصله پس از لیزر واژن ورزش کنید و کارهای روزانه خود را انجام دهید، اما تا یک روز یا ۲۴ ساعت رابطه جنسی نداشته باشید.

 آمادگی های لازم برای انجام لیزر واژن

در اولین جلسه با پزشک خود که جلسه مشاوره است شما باید کاملا آزادانه و بی پروا سخن بگویید ، از داروها ویتامین ‌ها و مواد گیاهی که هم اکنون مصرف می کنید با او صحبت کنید، حتی اگر به نظر شما مهم نباشند.

  • قبل از جوانسازی واژن با لیزر مطمئن شوید که مواد و داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شوند را کنار گذاشته اید. داروهایی (مانند؛ آسپرین، ناپروکسن، ایبوپروفن، ویتامین e). در صورتی که از این داروها استفاده کنید، ممکن است در هنگام انجام لیزر واژن شما دچار کبودی، خونریزی و دیگر اختلالات شوید.
  • از سیگار کشیدن حدود دو هفته قبل و یک هفته بعد از عمل و یا لیزر واژن خودداری کنید، چرا که در گردش خون و بهبودی شما اختلال ایجاد می کند.
  • از نوشیدن نوشیدنی های الکلی دو هفته قبل و یک هفته بعد از لیزر واژن اجتناب کنید.
  • درست در روزی که قصد لیزر واژن را دارید، حتماً آب بسیاری بنوشید.

 برای راحتی در عمل واژن و یا لیزر واژن حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • درست است که لیزر واژن به طور کلی عملی غیر تهاجمی ست ولی باید حتما با یک فرد و یا همراه با شخصی به محل و کلینیک مراجعه کنید.
  • لیزر واژن دوره نقاهتی ندارد و نیازی به مراقبت های پس از لیزر نیز وجود ندارد، ولی در صورت نیاز پزشک برای شما داروهایی تجویز می کند.
  • پس از لیزر واژن ممکن است که شما کمی کبودی و تورم را مشاهده کنید ، ولی اصلاً نگران نباشید ، این کبودی ها و قرمزی ها کاملا سطحی هستند و پس از چند ساعت به راحتی و به طور خود به خود ناپدید می ‌شوند.

 

پاسخ به سوالات رایج در مورد تنگ کردن و زیباسازی واژن با لیزر

من هم اکنون باردار هستم و تعدادی کودک در گذشته داشتم ، واژن من الان مانند گذشته نیست و به خاطر داشتن فرزندان زیاد، دچار گشاد شد گی واژن شده ام.  دیگر مانند گذشته از رابطه جنسی لذت نمی برم.  به تازگی در مورد تنگ کردن واژن با لیزر شنیده ام.  آیا این روش درمانی قطعی و دائمی برای من است یا خیر لطفاً برای ام توضیح دهید.

پاسخ:

در ابتدا شما باید به پزشک معالج مراجعه کنید تا پزشک قادر باشد شما را معاینه کند و سپس در مورد سوال شما که لیزر واژن چیست باید بگوییم که  تنگ کردن واژن با لیزر فرآیندی است که طی آن یک سری وارد واژن میشود و اشعه های لیزر را به دیواره های داخلی و خارجی واژن می تاباند.  با تابش اشعه های لیزر به دیواره ها، کلاژن و الاستین که باعث ارتجاعی شدن سطح پوست می‌ شوند ، تولید شده و پوست دوباره جوان و شاداب گردد. در نتیجه واژن تنگ تر، جوان تر و خشکی آن رفع می گردد.  از ویژگی های بارز لیزر واژن افزایش لذت جنسی و درمان بی اختیاری ادرار است.  لیزر واژن سبب افزایش تون ، مقاومت یا تقویت ماهیچه ها و افزایش کنترل فرد بر ماهیچه ها می گردد.  لیزر واژن کاملاً بی درد و بدون خونریزی ست.

سوال:

من بارداری های پیاپی داشته ام و هم اکنون دچار گشاد شد گی واژن شده ام ، به طوری که هیچ اختیاری بر ادرار خود ندارم، زمانی که میخندم ، سرفه می کنم ، عطسه می کنم و یا ورزش می کنم، این حالت شدت بیشتری پیدا می کند.  واقعاً  اعتماد به نفس خود را از دست داده ام و در اجتماع احساس شرمندگی می کنم.  آیا تنگ کردن واژن با لیزر درمانی برای این مشکل است یا خیر؟

پاسخ:

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که بله. درمان بی اختیاری ادرار، کاملاً با لیزر واژن قابل انجام است.  به این صورت که سری دستگاه وارد واژن میشود و ماهیچه‌ های زیر مثانه را هدف می‌ گیرد.

سوال:

تنگ کردن واژن با لیزر چه مدت طول میکشد؟

پاسخ:

جوانسازی و تنگ کردن واژن با لیزر با توجه به وسعت سطحی که شما به لیزر آن می‌پردازید متفاوت است گاهی ۱۵ دقیقه و گاهی یک ساعت است.

سوال:

تنگ کردن واژن با لیزر در چه مکانی انجام می شود؟

پاسخ:

از آنجا که لیزر واژن عملی غیر تهاجمی است نیازی به رفتن به بیمارستان نیست و درمان و عمل در کلینیک به راحتی انجام می شود.

سوال:

خانمی هستم که دچار گشاد شد گی در قسمت پایین واژن و جسم پرینه شده ام می توانم از لیزر واژن استفاده کنم یا خیر؟

پاسخ:

بله. درمان با لیزر به این صورت انجام می‌ شود که تنها بخش و قسمت پایین واژن مورد درمان قرار می گیرد و نه تنها سبب زیبایی بلکه سبب تنگ شدن واژن و افزایش لذت جنسی می شود.

سوال:

من فرزندی ندارم، احساس می کنم که کمی دچار افتادگی واژن شده ام، آیا لیزر واژن برای من مناسب است؟

پاسخ:

بله. این موضوع که شما فرزندی دارید و یا نه، مهم نیست بلکه شرایط و وضعیت جسمانی شما مهم است. در صورت افتادگی و یا گشاد شد گی واژن ، شما کاندید ای مناسب برای لیزر واژن هستید.

سوال:

چه ماده ی بی حسی برای لیزر واژن استفاده می شود؟

پاسخ:

انواع مختلفی بی حسی برای لیزر واژن وجود دارد، برای مثال ؛ بی حسی موضعی، اپیدورال، اسپینال، آی وی سداکشن، بی حسی عمومی.  معمولاً بر حسب نیاز و شرایط جسمی شما بی حسی موضعی انتخاب می شود.

سوال:

چه مدت پس از لیزر واژن می توانم ، رابطه جنسی داشته باشم؟

پاسخ:

معمولاً تنها یک روز یا ۲۴ ساعت پس از لیزر واژن شما قادر هستید به رابطه جنسی خود باز گردید، البته پزشکان به شما ۵ روز تا یک هفته توصیه می کنند تا از داشتن رابطه ی جنسی خودداری کنید.

سوال:

اگر به شهر دیگری برای لیزر واژن مراجعه کنیم ، چند روز باید در آن شهر بمانیم؟

پاسخ:

معمولاً پزشکان به شما توصیه می کنند، تا چهار روز در آن شهر بمانید تا تحت نظر آنها باشید.

سوال:

پس از لیزر واژن آیا مشکلاتی برای فرد به وجود می آیند؟

پاسخ:

خیر.  در حدود ۱۸ تا ۲۴ ساعت پس از لیزر واژن شما احساس درد ندارید ، ولی پس از آن، بی حسی اثر خود را از دست می دهد و شما کمی احساس سوزش در واژن خواهید داشت.

سوال:

خطرات و عوارض لیزر واژن چه چیزهایی هستند؟

پاسخ:

جوان سازی واژن با لیزر کاملاً بی خطر و با ریسک پایین است.  هر عملی در کل دارای عوارض است شاید بتوان برای لیزر واژن و جوانسازی واژن با لیزر اینگونه گفت که خطر خونریزی و عفونت برای این روش وجود دارد.  اما به یاد داشته باشید که این خطرات تنها یک درصد ممکن است اتفاق بیافتند. گاهی ممکن است به مثانه و روده ی راست صدمه وارد شود. و در مواردی ایجاد زخم و درد در هنگام رابطه ی جنسی گزارش شده است. البته بازهم خاطرنشان می کنیم که این عوارض به کلی نادر هستند.

سوال:

آیا تنگ کردن واژن با لیزر می تواند همراه با لابیاپلاستی با لیزر انجام شود؟

پاسخ:

بله. قطعا این دو روش در کنار یکدیگر جوانسازی کامل را برای واژن به ارمغان خواهند آورد.

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر

در روش های قدیمی تمام تغییر اندازه ها و تغییر حجم ها را با برش اندام و بخیه مجدد آن عضو بدن انجام می دادند. مثلاً برای تنگ کردن واژن بر روی دیواره واژن ۲ برش ایجاد می کردند و این دو برش را به فاصله کمتری بخیه می‌زدند و این عمل باعث تنگ شدن واژن می شود.
که در بعضی موارد نیز باعث بروز عفونت و چرک می شود و دوران نقاهت و درد زیادی نیز به همراه داشت حتی نیاز به بیهوش شدن بیمار بود.
اما در طب نوین و در عصر جدید این عمل دیگر نیاز به بیهوشی ندارد و حتی دیگر در انجام این عمل نیاز به تحمل درد و یا گذراندن دوران نقاهت نمی باشد.

در دانش پزشکی جدید این کار را با استفاده از دستگاه لیزر انجام می دهند به طوری که سری دستگاه که درون یک استوانه شیشه ای است وارد واژن میشود و استوانه ثابت بوده و سری دستگاه درون استوانه شروع به چرخش به دور خود در زاویه ۳۶۰ درجه می کند و در هنگام چرخش با سرعت بسیار کم به سمت انتهای استوانه شیشه ای نیز حرکت می کند و در تمام این مدت اشعه ی لیزر به ماهیچه های دیواره واژن برخورد می کنند و باعث تحریک ماهیچه ها و در نتیجه سلول ها می شود.

 

این سلول ها به دلیل بالا رفتن دمای درون، خود شروع به تولید کلاژن و الاستین می کنند و ماهیچه های دیواره واژن شروع به منقبض شدن کوچک شدن و سفت شدن هر چه تمام تر می کنند.

این عمل باعث تنگ شدن دیواره های واژن می شود که در این روش نه دردی وجود دارد و نه خونریزی و نه نیاز به بیهوشی ست، پس تنگ کردن واژن به کمک لیزر هیچ خطری در بر ندارد.

تنگ کردن واژن به چند روش صورت می گیرد که عبارت اند از :

  1. تنگ کردن واژن با استفاده از نخ
  2. تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر
  3. تنگ کردن واژن با استفاده از جراحی

که بهترین روش و ارزان ترین و سریع ترین و بهداشتی ترین روش استفاده از لیزر می باشد. تنگ کردن واژن به وسیله دستگاه لیزر بسیار راحت و بدون درد است و تنها باعث تنگ شدن واژن و زیاد شدن لذت جنسی نمی شود، بلکه این دستگاه باعث مداوای بسیاری از مشکلات واژینال می شود که عبارتند از:

  1. درمان افتادگی رحم
  2. درمان بی اختیاری ادرار
  3. لابیا پلاستیکی
  4.  درمان علائم یائسگی
  5. درمان خشکی واژن
  6. درمان سوزش خوارش واژن
  7. درمان درد درزمانی مقاربت

نه تنها با لیزر می توان تمام این بیماری‌ها و مشکلات را از بین برد بلکه لیزر جدا از مزایای درمانی، مزایای دیگری هم دارد که عبارت اند از:

  1.  عدم نیاز به هر نوع بیهوشی
  2.  هزینه بسیار کمتر از جراحی
  3.  مشاهده تغییرات بلافاصله پس از لیزر (یعنی سرعت بالای درمان)
  4.  بدون درد
  5.  بدون خونریزی
  6.  ماندگاری بسیار بالا

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

منابع

منبع 1

منبع 2

منبع 3

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments