لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد دست مردان |بهترین مرکز لیزر

لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد دست مردان |بهترین مرکز لیزر

لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد دست مردان |بهترین مرکز لیزر

لیزر درمانی برای از بین بردن مو های زائد دست مردان |بهترین مرکز لیزر

از بین بردن موهای زائد دست پیش از این یک گزینه فقط برای زنان بود.  مگر اینکه شما یک بدنساز ، دوچرخه سوار ، شناگر یا رقصنده مرد بودید ، در غیر یان صورت موهای بدن شما دست نخورده می ماند.
اما جالب ینجا است که مردان می خواهند از حقوق همان برابر زنان برای داشتن پوستی صاف و نرم برخوردار باشند.
پوست متخصص دیوید گلدبرگ می گوید: “اکثر مردان لزوما نمی خواهند همه موهای خود را لیزر کنند اما بیشتر علاقه دارند که موهای کمر و سینه را از بین ببرند.

مردانی که از مو های پرپشت و انبوه و ضخیم دست های خود ناراحت هستند ، می توانند با انتخاب لیزر درمانی این مو ها را به مو هایی نازک تبدیل کنند و یا موهای دستان خود را کاملاً از بین ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تکنولوژی لیزر قادر است کنترل موهای زائد و غیر قابل انعطاف دستان شما را آسان تر کند.  به طوری که پوست دست ها عرق کمتری کند.  عرق کردن باعث سوزش پوست در هنگام کار کردن می شود.

شما می توانید انتخاب کنید که با لیزر درمانی مو های زائد دست های خود را برای همیشه از بین ببرید و صاحب پوستی نرم و بی عیب و نقص شوید.  بیشتر آقایان  روش های مناسب برای از بین بردن مو های زائد دست های خود را نمی شناسند.

خوشبختانه ، لیزر درمانی یک راه حل دائمی برای حل این مشکل است.  لیزر با هدف قرار دادن موهای دست با طول موج های خاصی از نور، موهای زائد دست را به طور دائم از بین می برد.

هدف لیزر درمانی از بین بردن فولیکول مو ها برا ی جلوگیری از رشد مجدد مو ها می باشد.   هر جلسه لیزر درمانی برای حذف مو های زائد دست معمولاً در حدود  10 تا 15 دقیقه طول می کشد.  این درمان های مؤثر توسط تکنسین های با تجربه و با جدید ترین تکنولوژی لیزر انجام می شود.

از آنجایی که فولیکول های مو در مراحل فعال رشد می کنند و در مراحل و غیر فعال  رشدی ندارند ،  لازم است برای از بین بردن  موهای زائد دست در هر فاز رشد ، برنامه ریزی کنیم.

تعداد جلسات توصیه شده برای لیزر به منظور حذف کامل مو های زائد دست ها  8 تا 12 جلسه است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

مزایای حذف موهای زائد دست آقایان با لیزر

مزایای حذف موهای زائد دست آقایان با لیزر

  • نازک شدن مو های دست که دیگر نیازی به نظافت هر روزه ندارد ؛
  • به طور قابل توجهی التهاب و مو های زیر پوستی را کاهش می دهد ؛
  • صرفه جویی در پول و درمان طولانی مدت ؛
  • از بین رفتن عوارض تیغ زدن از قبیل بریدگی و سوزش ؛
  • کاهش تعریق و خارش در طول تمرینات ورزشی ؛
  • عضلات بدون مو به نظر قوی تر و محکم تر می رسند زیرا دیگر با موها پوشیده نیستند ؛
  • صرفه جویی در زمان ؛

تکنسین های لیزر درمانی ما آموزش دیده و با تجربه هستند.  در مراکز لیزر درمانی ما با توجه به نوع پوست و نوع مو برنامه درمانی برای از بین بردن مو های زائد طراحی و اجرا می شود.  قیمت های ما مقرون به صرفه است و رضایت مراجعه کنندگان هدف ما است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

لینک منبع  [button color=”red” size=”small” link=”https://www.simplicitylaser.com/pages/arm-hair-removalhttp://” target=”blank” ]لینک منبع [/button]

لینک منبع  [button color=”red” size=”small” link=”https://www.bodydetails.com/arm-laser-hair-removalhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]/

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید