رفع موهای زائد نوک سینه با لیزر | حقایقی در مورد لیزر موهای زائد بدن

رفع موهای زائد نوک سینه با لیزر | حقایقی در مورد لیزر موهای زائد بدن

رفع موهای زائد نوک سینه با لیزر | حقایقی در مورد لیزر موهای زائد بدن

رفع موهای زائد نوک سینه با لیزر | حقایقی در مورد لیزر موهای زائد بدن

رفع موهای زائد نوک سینه یک مسئله حساس برای بسیاری از زنان است.  این موهای ناخواسته و اغلب نازیبا هورمونی هستند و می توانند دردناک باشند. از بین بردن موهای سرسینه بسیار دشوار می باشد.

خوشبختانه ، کاهش و حذف مو های نوک سینه در حال حاضر به سرعت و به طور دائمی به لطف بهترین مراکز لیزر درمانی تهران اسکین امکان پذیر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فرقی نمی کند که آیا موهای ناخواسته نوک پستان شما در نتیجه بارداری یا یائسگی است یا حتی اگر فقط چند تار مو دارید که بخواهید آن را از بین ببرید ، در هر حال با مراجعه به مراکز لیزر که آدرس آنها در سایت تهران اسکین موجود است می توانید این مو های زائد و ناخواسته را از بین ببرید.

 

توضیح بیشتر در مورد از بین بردن موی نوک سینه توسط لیزر :

این پروسه چه مدت طول می کشد؟

از بین بردن موی نوک پستان با استفاده از لیزر پیشرفته ما زمان بسیار کمی یعنی فقط چند دقیقه زمان می برد.

 

هزینه لیزر درمانی برای مو های زائد سینه

لیزر درمانی برای مو های سرسینه بسیار مقرون به صرفه است ،  شما می توانید با مراجعه به مراکز لیزر موهای زائد در مجموعه تهران اسکین لیست قیمت ها را ببینید.

 

حقایقی در مورد لیزر موهای زائد بدن و نوک سینه

حقایقی در مورد لیزر موهای زائد بدن نوک سینه

از بین بردن موی دائمی در هر کجای  بدن با استفاده از لیزر رایج تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.

ما در لیزر درمانی از هیچ ماده شیمیایی یا ژل استفاده نمی کنیم ، به همین دلیل است که از این لیزر می توان برای از بین بردن موهای زائد نوک پستان و یا دیگر مناطق حساس بدن مانند زیر بغل و خط بیکینی استفاده کرد.

 

چند جلسه درمانی برای لیزر موهای زائد لازم است؟

تعداد جلسات درمانی توسط لیزر در افراد مختلف متفاوت است.  به احتمال زیاد به چند جلسه نیاز دارید که هر 5 تا 6 هفته انجام می شود.  تا زمانی که فولیکول مو دیگر قادر به حمایت از رشد مو نباشد.  همچنین پس از این تعداد جلسات ممکن است لازم باشد یک یا دو بار در سال لیزر درمانی انجام دهید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر برکه تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد نوک سینه چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد نوک پستان چگونه کار می کند؟

درمان های لیزر برای موهای ناخواسته بدن از طریق استفاده از فتوترمولیز حذف می شود. این روش به معنای استفاده از انرژی نور  لیزر و تبدیل آن به گرما است که فولیکول مو را از بین می رود.

موهای ناخواسته اطراف نوک سینه را با لیزر موهای زائد می توان کاملاً درمان کرد. هیچ اثر جانبی برای بافتهای زیرین پوست  وجود ندارد.  در همان جلسه ما می توانیم موهای سینه ها ها را نیز لیزر کنیم.

با استفاده از روش پیشرفته لیزر موهای زائد برای همیشه از دست موهای زائد راحت می شوید.

انرژی نور لیزر توسط رنگدانه مو جذب فولیکول مو می شود. طول مدت هر پالس فقط به اندازه ای طول می کشد که به طور انتخابی به فولیکول آسیب برساند. سیستم منحصر به فرد، همراه با هندپیس مجهز به سیستم خنک کننده کمک می کند تا از پوست در طول و بعد از هر پالس محافظت کند. این روش لیزر ما تقریباً بدون درد است.

 

آیا لیزر برای رفع موهای زائد سایر نقاط بدن کار می کند؟

استفاده از تکنیک لیزر درمانی نه تنها مؤثرترین تکنیک حذف مو برای نوک سینه ها است ، بلکه  همچنین می تواند برای کاهش مو در سایر قسمت های بدن  از جمله  پا ها ، انگشتان  ، بالای ابرو،  سینه و کمر استفاده شود.

 

آیا حذف مو های زائد توسط لیزر درد دارد؟

لیزرهای ما دارای خنک کننده دینامیکی هستند که توسط جدید ترین تکنولوژی لیزر استفاده می شود. این خاصیت خنک کنندگی باعث می شود پوست در هنگام لیزر درمانی خنک شده و دردی احساس نشود.

اگر شما هم به دنبال یک راه مؤثر برای حذف موی زائد نوک پستان خود هستید ،  هرچه سریع تر از مراکز لیزر درمانی ما وقت بگیرید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

لینک منبع[button color=”green” size=”small” link=”http://www.laserhairremovalbysia.com.au/laser-hair-removal/nipplehttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید