سرطانزایی لیزر موهای زائد

چرا لیزر درمانی را برای از بین بردن موهای زائد انتخاب کنیم؟

برتری های لیزر

از بین بردن تمام وهای زائد بدن حس خوبی است که همه خانم ها و حتی آقایان دوست دارند. اما به روش های مختلف از بین بردن موهای زائد خود فکر کنید. روش های مختلفی را در خانه مورد استفاده قرار می دهید، اما تمام آنها وقت گیر و البته موقت هستند. بنابراین شما اغلب اوقات دغدغه از بین بردن موهای زائد خود را دارید.

با استفاده از روش لیزر درمانی نه تنها می توانید موهای تمام قسمت های بدن خود را، حتی بخش هایی که دست یافتن به آنها دشوار است، کاهش دهید و پوستی صاف و نرم داشته باشید، بلکه در وقت خود نیز صرفه جویی کرده و موهای زائد در حدی کاهش می یابند که انگار از ابتدا مویی روی بدن شما وجود نداشته است. لیزر برزیلی یکی از این روش های تایید شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزایای لیزر برزیلی

علاوه بر اینکه این روش پوستی نرم و لطیف را به شما ارائه می دهد، بلکه موهای بدن را تا حدی کاهش می دهد که دیگر در مورد موهای زائد خود انتخاب لباس هیچ نگرانی نخواهید داشت.

چه کسانی از لیزر برزیلی استفاده می کنند؟

خانم ها تنها کسانی نیستند که از داشتن پوستی صاف و بدون مو خوشحال می سوند. اکثر مردها نیز، به دلیل تاثیر لیزر و دوام آن، به این روش روی آورده اند.

استفاده از موم و تیغ را برای از بین بردن موهای زائد فراموش کنید. اگر در فکر استفاده از لیزر درمانی هستید، مطمئن باشید که لیزر دارای برتری های زیادی نسبت به دیگر روش های رایج است. طی 10 سال اخیر استفاده از لیزر درمانی طرفداران زیادی پیدا کزده است و این تکنیک جزء روش های برتر از بین بردن موهای زائد بدن محسوب می شود.

با استفاده از لیزر درمانی، علاوه بر اینکه مدت طولانی از شر موهای زائد خود راحت می باشید و دغدغه از بین بردن آنها را ندارید، دچار مشکلات دیگری مانند جوش های ناشی از اصلاح کردن و موهای زیر پوستی نیز نخواهید شد.

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments