انتخاب کلینیک معتبر با اپراتور با تجربه

لیزر درمانی برای موهای زائد پا

تصویر مرتبط

لیزر درمانی برای موهای زائد پا

پاها بزرگترین قسمتی از بدن هستند که باید موهای آن را از بین برد.   همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند پا هایی نرم و صاف و براق داشته باشند.  اما تصور این که هر بار که حمام می کنید باید موهای پاهایتان را بتراشید خسته کننده و آزار دهنده است.

با انجام  لیزر درمانی و از بین بردن موهای پاها یتان دیگر نیازی به اصلاح هر روزه پاها ندارید.  هم چنین از اپیلاسیون ماهانه نیز راحت می شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این که حذف موهای زائد در بین بانوان بسیار متداول و محبوب است اما لیزر برای مرد ها نیز روز افزون شده است.  مرد ها بیشتر برای از بین بردن موهای سینه و کمر خود به کلینیک های لیزر درمانی مراجعه می کنند.

پس از چند جلسه درمان با لیزر از کاهش دائمی موهای پاهای خود لذت خواهید برد.

مزایای لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد پا

نتیجه تصویری برای لیزر درمانی برای موهای زائد پا

با لیزر درمانی و حذف موهای زائد پا شما صاحب پا هایی نرم و صاف می شوید .  اما توجه داشته باشید که نتایج لیزر درمانی در افراد مختلف متفاوت می باشد.

مزایای لیزر درمانی برای حذف موهای پا عبارتند از:

  • حذف موهای زائد پا ها به طور دائمی
  • رهایی از نوک زدن موها
  • سوزش پس از تیغ زدن و بریدگی پوست
  • بی نیاز به برش یا عمل جراحی
  • به همراه آوردن راحتی و آسایش برای کاربر
  • متناسب با شیوه زندگی امروزی

نحوه عملکرد لیزر برای از بین بردن موهای پا

نتیجه تصویری برای لیزر درمانی برای موهای زائد پا

در لیزر درمانی ، پالس های نور لیزر  به صورت انتخابی ملانین مو ها را هدف قرار می دهند. رنگدانه های موجود درفولیکول مو ها بر اثر این پالس ها دچار آسیب می شوند.  آسیب وارده به فولیکول مو مانع از رشد مجدد مو ها می شود.

لیزر درمانی روش مطمئن  ومؤثر برای از بین بردن موهای پا ها است.  و شما می توانید خودتان قسمت هایی را که مایل هستید موهای آن از بین برود، انتخاب کنید.

دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد موجود در کلینیک های ما برای انواع پوست ها و موها مناسب هستند.  سخت ترین موها برای از بین بردن موهایی قرمز رنگ ، بلوند و خاکستری رنگ هستند.  زیرا آنها به سختی از بافت اطراف خود تشخیص داده می شوند.  اگر موهای شما به این رنگ ها هستند، قبل از انجام لیزر درمانی آنها را تیره تر کنید.  تا به نتیجه بهتری دست یابید.

بهترین لیزر برای حذف موهای پا ها

تصویر مرتبط

یکی از مطمئن ترین و مؤثر ترین لیزر های موجود برای رفع موهای زائد،  لیزر دایود و لیزر سایناشور که نوعی از لیزر الکساندریت است، می باشند.    این دو لیزر برای هرنوع پوست و رنگ معجزه می کنند.   لیزر سایناشور  ویژگی های منحصر به فردی دارد که پوست شما را در طول جلسه درمانی خنک و راحت نگه می دارد.

همچنین لیزر YAG  انتخاب مناسب تری  برای افرادی است که  دارای پوست و مو های تیره تر می باشند.  طول موج  لیزر YAG بلند تر است و نسبت به همه نوع و رنگ پوست و رنگدانه بسیار حساس است .  در نتیجه دقیق تر به فولیکول های مو نفوذ می کند و هیچ تأثیری بر روی  بافت  اطراف محل درمان نمی گذارد.

شما باید بدانید که  پوست های تیره تر در معرض خطر عوارضی مانند هایپو پیگمنتیشن، زخم کلوئید، و فولیکولیت قرار دارند.

طول جلسه لیزر درمانی برای حذف موهای زائد پا چقدر است؟

 

تصویر مرتبط

 

طول جلسه لیزر برای از بین بردن موهای  پا بستگی به اندازه منطقه تحت درمان دارد.  قبل از شروع جلسه لیزر درمانی  چشم های شما با یک  محافظ چشم پوشانده می شوند و در صورت تمایل بیمار از کرم های موضعی برای بی حسی محل درمان استفاده می شود.

اگر هنگام انجام پروسه لیزر درمانی احساس سوزش کردید، به ین معنی است که لیزر فعال است.  ممکن است کمی هم احساس سوزن سوزن شدن داشته باشید.  اما نگران نشوید و به نتیجه کار فکر کنید.

پس از جلسه لیزر درمانی ممکن است کمی تورم و قرمزی درد منطقه تحت درمان مشاهده کنید .   این علائم موقتی هستند . و به احتمال زیاد شما می توانید به زودی فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.   با این حالا از قرار گرفتن در معرض نورمستقیم خورشید اجتناب کنید.   و تا چند هفته  پس از آن لیزر درمانی از کرم ضد آفتاب با SPF   بالا و لباس های پوشیده استفاده کنید.

عوارض نادر لیزر درمانی شامل تاول، تورم، قرمزی، و زخم است.   عوارض بسیار نادر لیزر درمانی زخم دائمی و تغییر در رنگ پوست است.

تفاوت لیزر موهای پا با سایر روش ها

تصویر مرتبط

 

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد پا روشی  دائمی تر و مطمئن تر و مؤثر تر از اپیلاسیون، کندن، اصلاح، الکترولیز، و روش های دیگر می باشد.  بسیاری از کاربران پس از چهار جلسه لیزر درمانی متوجه می شوند که موهای پاها یشان از بین رفته است.    اما از آنجا که فولیکول های مو گاهی اوقات خود را ترمیم کنند ، نتیجه ممکن است دائمی نباشد.  در صورتی که  موهای منطقه تحت درمان مجدداً رشد کنند، لازم است که شما هر یک سال یا هر دو سال یک بار دوباره لیزر درمانی کنید.

* نتایج و تجربه هر بیمار ممکن است با بیمار دیگرمتفاوت باشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.laseraway.com/services/laser-hair-removal/leg-hair/#sm.000001hgrgxgsbcnzthgzkh8w71ld” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.idealimage.com/services/laser-leg-hair-removal.php” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.cynosure.com/treatment/hair-removal” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments