لیزردرمانی ،متدی مقرون به صرفه و ایمن برای رفع موهای زائد

لیزردرمانی
لیزردرمانی

طرفداران لیزر درمانی بیش از پیش در حال افزایش هستند و امروزه آقایان و خانمهای زیادی از جدیدترین فناوری های لیزر مطلع هستند و بهترین ها را انتخاب میکنند .لیزر های نوین به راحتی میتوانند موهای زائد را با ایمنی کامل و به صورت مطمئن رفع نمایند .این متد بیش از آنچه تصور کنید نیاز مندیهای شما را براوره می‌سازد .

لیزردرمانی و رفع موهای نواحی مختلف بدن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خط بیکینی

لیزر برزیلی ناحیه بیکینی و موهای زائد ناحیه تناسلی از پرطرفدارترین نمونه‌های موجود در بین شناگران ،ورزشکاران و مدل ها هستند .این خدمات برای درمان موهای زیر پوستی هم کاربرد دارند .

پاها

خانمها بیشترین هزینه و زامن خود را برای رفع موهای زائد این ناحیه صرف میکنند .بیشتر محصولات تجاری رفع موهای زائد فقط به مدت کوتاهی میتوانند به پوست شما شفافیت و زیبایی ببخشند و پس از آن همان داستان قدیمی تکرار می‌شود .
البته اگر تا به حال سراغ لیزر نرفته اید ،بهتر است از ناحیه زیر بغل آغاز کنید تا نتایج حاصل را مشاهده کنید و در صورتی که این نتایج مطلوب باشند ،درمانی خود را ادامه دهید .رفع موهای زائد ناحیه زیر بغل با این فناوری سریع و ساده است و نتایح مطلوبی را برای خانمها و آقایان بوجود می آورد .

قفسه سینه

امروزه رفع موهای این ناحیه فقط مختص شناگران و یا بدنسازان نیست ،بلکه به موردی معمول برای آقایان تبدیل شده است .ممکن است درمان موهای این ناحیه کمی بیش از حالت نرمال طول بکشد ولی نتیجه نهایی به معنی رهایی از اپیلاسیون و شیو است .

پشت

این ناحیه بیشترین مساحت را برای رفع موهای زائد دارد و متدهای سنتی موجود هم نمیتوانند به خوبی موهای این ناحیه را از بین ببرند .اما لیزر به راحتی و با سرعت زیاد این کار را انجام میدهد و پس از آن به راحتی میتوانید لباس‌های باز بپوشید بدون آنکه نگرانی داشته باشید .

هزینه لیزر درمانی

لیزر درمانی در میان روش‌های متداول رفع موهای زائد از نظر اقتصادی گزینه ایده‌آل است زیرا شما با پرداخت هزینه ای در مدت کوتاه‌تر برای همیشه و به حالت دائمی از شر موهای زائد خود راحت می‌شوید .البته این هزینه با توجه به ناحیه درمانی و تعداد جلسات آن متفاوت خواهد بود .اگر هزینه صرف شده برای ایپلاسیون و شیو و سایر موارد به همراه زحمت و سختی آن را درنظر بگیرید ،متوجه می‌شوید که استفاده درستی از زمان و پول خود نداشته اید و لیزر میتواند نتایج بهتری را برایتان فراهم نماید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments