لیزر یا الکترولیز ؟

لیزر موهای زائد6

لیزر و الکترولیز هر دو روش های مناسبی برای رفع موهای زائد هستند و نتایج حاصل از  به کار گیری انها نیز مثبت بوده است  ولی کدام یک از انها برای شما مناسب تر است  ؟

با مطالعه این پست میتوانید به این سوال پاسخ گویید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

الکترولیز 

الکترولیز  به عنوان روش دائمی رفع موهای زائد تایید شده است و در ان سوزن کوچکی در فولیکول مو فرو برده میشود تا  با استفاده از جریان الکتریکی این فولیکول از بین میرود .

الکترولیز برای افرادی با رنگ پوست و موی متفاوت کاربرد داشته  و البته قادر است موهای زائد را به طور دائمی از بین ببرد .ولی مراجعین حتما باید پیش از مراجعه به یک مرکز از اعتبار ان و تخصص فرد اطمینان  حاصل نمایند .

لیزر 

لیزر معمولا به عنوان روش جایگزین برای الکترولیز استفاده میشود و میتواند موهای زائد را به صورت دائمی و یا نیمه دائمی کاهش دهد .در لیزر از فتوترمولیز به منظور هدف گیری ملانین استفاده میشود .

تابش لیزر باید تا حدی به فولیکول مو اسیب رساند که  از رشد مجدد  مو جلوگیری نماید .در این روش در هر لحظه چندین تار مو هدف قرار داده میشوند .

لیزر بیشتر بروی ملانین تمرکز میکند و به همین دلیل  روش متناسبی برای موهای روشن نیست .این روش غیر جراحی بوده ولی میتواند با درد همراه باشد .

لیزر های خانگی هم در بازار وجود دارند ولی در صورتی که میخواهید در بلند مدت نتیجه مطلوبی بگیرید ،لیزر های حرفه ای را انتخاب کنید .

چه زمانی نمیتوان از الکترولیز استفاده نمود ؟

میتوان از الکترولیز برای افرادی با رنگ متفاوت پوست و مو استفاده نمود ولی از انجایی که این روش هر مو را به صورت جداگانه هدف قرار میدهد ،گزینه مناسبی برای  مناطق بزرگ بدن نیست و بیشتر برای رفع موهای زائد ناحیه ی ابرو ،چانه ،پشت لب و گردن  به کاربرده میشود .

اگر فردی بخواهد موهای زائد ناحیه ی پا و یا پشت خود را رفع کند ، بهتر است سراغ الکترولیز نرود .همچنین این روش برای موهای ضخیم و بدون فاصله هم مناسب نیست زیرا نمیتوان به راحتی سوزن را در مکان  مناسب فرو برد .

در صورتی که این موارد رعایت نشود ،فرد نتایج دلخواه خود را از الکترولیز کسب نخواهد کرد و یا به پوست وی اسیب خواهد رسید .

چه زمانی  نمیتوان از لیزر استفاده نمود ؟

لیزر روش مناسبی برای رفع موهای روشن و قرمز و خاکستری نیست و فقط برای موهای تیره موثر خواهد بود .

امروزه میتوان از تعدادی از لیزر های نوین برای رفع موهای زائد افرادی با پوست ها تیره هم استفاده نمود ولی لیزر های خانگی فقط برای افرادی با تن پوستی شماره 1 تا 4 از مقیاس فیتزپاتریک مناسب هستند .

همچنین افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند ،گزینه مناسبی برای لیزر نمیباشند و امکان دارد پوست انها بسوزد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments