لیزردرمانی برای اسکار آکنه و جای جوش

      لیزردرمانی برای اسکار آکنه و جای جوش 

Related image

لیزردرمانی یکی ازبهترین روش ها برای ازبین بردن جای آکنه وجوش است.

جای آکنه کیستیک مشکلی بزرگ است که نه تنها برروی ظاهرافراد تأثیردارد بلکه تأثیرات روحی و عاطفی نیزبجا می گذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگرفکرمی کنید جای جوش های صورتتان تبدیل به یک معضل شده با شروع لیزردرمانی اطمینان حاصل می کنید که این مشکل برطرف خواهد شد.

جای جوش قابل درمان است اما بیاد داشته باید که درمان آن دشواراست.  روش های درمانی متعددی برای جای جوش وجود دارد.

 

لیزردرمانی روشی غیرتهاجمی برای درمان اسکار آکنه است و بهترین جایگزین برای جراحی است.  این روش بسیارسریع و با حداقل درد و ناراحتی است.  لیزردرمانی علاوه برازبین بردن اسکارو جای جوش خطوط ریز و چین و چروک را نیزبرطرف می کند.  اما توجه داشته باشید که لیزردرمانی دردرمان جای جوش های قدیمی مؤثرتراست.

Related image

 

 روش های مختلف درمان لیزری جای جوش

لیزردرمانی برای جای جوش روش های مختلفی دارد.  برخی ازگزینه های لیزردرمانی برای جای جوش عبارتند از:

 

  • لیزر درمانی:  این روش غیر تهاجمی لایه های عمیق تر پوست را هدف قرارمی دهد.  به این صورت که اشعه لیزر بصورت هزاران  ستون باریک اما عمیق به مناطق تحت درمان پوست تابیده می شود. این روش MTZ نیز نامیده می شود.   MTZ به حذف پیگمان های قدیمی کمک می کند و بطورهمزمان با نفوذ به درم، به بازسازی و تشکیل کلاژن کمک می کند.

  

  • لیزردرمانی با دی اکسید کربن: ازاین روش برای درمان مشکلات پوستی مانند زخم، زگیل و یا چین و چروک استفاده می شود.  لیزردرمانی با دی اکسید کربن شامل بیهوشی موضعی و دادن داروهای آرام بخش قبل از بیحس شدن موضع است.  پس ازانجام لیزردرمانی موضع پانسمان می شود. مراقبت ازموضع به جلوگیری از تشکیل زخم کمک می کند.

Related image

  • لیزر درمانی اربیم:   این متد بهترین روش برای از بین بردن جای زخم های سطحی است.  در مقایسه با درمان لیزرCO2   برای اسکارهای آکنه، این روش سریع ترجواب می دهد.  مدت زمان بهبودی معمولاً یک هفته است و عوارض جانبی کمتری مانند تورم، کبودی و قرمزی نیزدارد.
  • پیکسیلیشن:  این روش بهترین انتخاب برای هدف قرار دادن نقاط خاص است.  دراین روش ازتمرکزنقاط ریزلیزری برای مناطق آسیب دیده استفاده می شود.

 

هریک ازاین روش ها مزایای خاص خود را دارد.   درمورد انتخاب روش درمان با لیزر با پزشک خود مشورت کنید.  فراموش نکنید که در مورد خطرات و عوارض احتمالی که ممکن است در طول و بعد از درمان اتفاق بیفتد نیز با پزشک خود مشورت کنید.

برای درمان جای جوش با لیزر از یک پالس شدید نوراستفاده می شود که قادر به نفوذ درلایه های پوست است. نور لیزر تولید کلاژن و تجدید سلولی را تحریک می کند و بطورهمزمان پوست را سفت می کند.  سپس لایه های آسیب دیده از پوست برداشته  شده و درنتیجه لایه های سالم زیرین پوست ظاهرمی شوند.

لیزردرمانی برای جای جوش می تواند برای حداکثر یک ساعت و با توجه به اندازه محل درمان انجام می شود.   برخلاف روش های جراحی پس از درمان با لیزر شما بلافاصله می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

به خاطر داشته باشید که درمان با لیزر نیاز به حداقل 5 جلسه دریک ماه دارد.   زیرا درمان با لیزرهنگامی که برروی یک بخش ازصورت انجام می شود، نسبت به زمانی که برروی تمام صورت متمرکزشده باشد، مؤثرتر است.

منبع: www.dermeffacem

مترجم و نگارنده: مینو شفیعی

گروه پزشکان تهران اسکین 

تهران اسکین ارائه دهنده بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های جدید و مختلفی استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب به مراجعین می دهد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments