فیلم عمل پلک

فیلم عمل پلک | ضروری ترین نکاتی که باید درباره عمل پلک بدانید

فیلم عمل پلک

فیلم عمل پلک

عمل پلک یا بلفاروپلاستی از جمله عمل های زیبایی رایج است که به منظور لیفت لک و جوانسازی ناحیه دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در سایت تهران اسکین همین کلمه ” بلفاروپلاستی” یا “جراحی پلک” را جستجو کنید با ده ها مقاله رو به رو خواهید شد که ابعاد مختلف این جراحی را مورد بررسی قرار می دهند. مقالاتی که می توانید از اینجا تمامی آنها را ببینید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم عمل پلک
فیلم عمل پلک

اما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا بیشتر به صورت تیتر وار نکات مهمی که در مورد بلفاروپلاستی وجود دارد را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. هرچند دیدن فیلم عمل پلک بیش از هر متن نوشتاری دیگری می تواند در مورد آن به شما عزیزان کمک کند.
با ما در ادامه همراه باشید.

جراحی پلک برای چیست؟

هدف از انجام دادن جراحی پلک می تواند متفاوت و مختلف باشد. اما عموم مردم آن را به خاطر بهبود وضعیت ظاهری پلک ها و چشم های خود انجام می دهند. از همین رو بلفاروپلاستی اصولا یک عمل زیبایی به حساب می آید. این مهم است تا بدانید که احتمالا هیچ بیمه ای هزینه های آن را به خاطر “عمل زیبایی” بودن تقبل نمی کند.

افتادگی پلک

رایجترین علت برای انجام بلفاروپلاستی درمان افتادگی پلک است. وقتی سن بالا می رود عضلات بدن رفته رفته ضعیف و سست می شوند. عضلات حساس و ظریف ناحیه چشم و مخصوصا نگهدارنده پلک زودتر از بقیه دچار این تاثیر می شوند. به همین خاطر هم هست که اولین نشانه های چین و چروک را معمولا در ناحیه اطراف چشم مشاهده می کنید.
با شل شدن عضلات نگهدارنده پلک علاوه بر اینکه خود پلک کمی پایین می آید، به مکانی ایده آل برای تجمع چربی، پوست و حتی عضلات اضافی تبدیل می شود. موادی که با جمع شدن روی پلک آن را بیش از پیش سنگین می کنند اثر افتادگی را دوچندان می نمایند.

فیلم عمل پلک
فیلم عمل پلک

پلک افتاده ظاهری خسته، ناراحت، خواب آلود و افسرده به فرد می دهد. علاوه بر این پایین آمدن پلک می تواند بخشی از مردمک چشم را مسدود کرده و زاویه دید شخص را نیز محدود نماید. به همین دلیل هم هست که بلفاروپلاستی برای درمان افتادگی پلک الزاما فقط برای اهداف زیبایی انجام نمی گیرد.
جراحی پلک بالا برای رفع افتادگی پلک از طریق ایجاد برش در خط مژه انجام می شود. پزشک سپس پوست، بافت و عضلات اضافی را از طریق همین برش برمی دارد.

کیسه زیر چشم

بلفاروپلاستی پلک پایین اغلب برای درمان کیسه زیر چشم صورت می گیرد. به وجود آمدن کیسه در زیر چشم هم نتیجه همان اثراتی است که عضلات پلک بالا به آن دچار می شوند. سستی عضلات نگهدارنده این ناحیه را به مکانی برای تجمع چربی و مایعات اضافی تبدیل می کند که در نهایت حالت کیسه ای به زیر چشم می دهند.
بلفاروپلاستی پلک پایین از طریق ایجاد برش در زیر پلک انجام می شود تا این مواد اضافی برداشته شوند.

فیلم عمل پلک
فیلم عمل پلک

بلفاروپلاستی و چین و چروک

اثر اصلی بلفاروپلاستی کشیدن عضلات ناحیه دور چشم است. به همین دلیل می تواند تاثیر زیادی روی محکم کردن پوست و رفع چین و چروک های این نایحه داشته باشد.
نکته: می توان در حین بلفاروپلاستی از میکرونیدلینگ هم استفاده نمود تا تاثیر جوانسازی و برطرف کردن چین و چروک ها دوچندان شود.

روش های بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی را می توان به صورت مستقیم و با جراحی انجام داد، یا اینکه می توان آن را با لیزر و به صورت غیر مستقیم نیز انجام داد.

جای زخم بلفاروپلاستی

نگران این مورد نباشید. چراکه برش های بلفاروپلاستی پلک بالا در خط مژه و بلفاروپلاستی پلک پایین در پشت پلک به گونه ای جای گرفته اند که حتی بلافاصله بعد از عمل هم نخواهید توانست آنها را ببینید و تشخیص دهید.

دوره درمان بلفاروپلاستی چقدر طول می کشد؟

بهتر است خودتان را آماده کنید تا چیزی در حدود دو الی چهار هفته را به استراحت مطلق بپردازید. چراکه حداقل دو هفته طول می کشد تا پلک رفته رفته با تغییرات جدیدش اخت شود و به روال عملکرد طبیعی خود بازگردد. همچنین تا دو هفته بعد ورم ها و کبودی های ناشی از عمل همچنان سرجای خودشان هستند.
نکته : برای تسریع روند بهبودی کبودی و ورم پلک بهتر است به صورت منظم از کمپرس سرد استفاده کنید.

فیلم عمل پلک
فیلم عمل پلک

خطرات بلفاروپلاستی

جراحی یا عمل پلک یکی از عمل های جراحی ایمن و قابل اعتماد است. به همین دلیل خطرات شایان زیادی دربرنخواهد داشت. مگر آنکه به مرکز یا پزشک غیرقابل اعتمادی مراجعه کرده باشد که کارش را به درستی انجام ندهد. در این صورت بلفاروپلاستی که خودش عمل حساسی است می تواند خطرات جدی برای شما به همراه داشته باشد. از جمله:
• عفونت
• ظاهر نامتناسب پلک ها
• تاری دید
• دوبینی
• از بین رفتن موقت یا دائمی بینایی
• آسیب به چشم

بلفاروپلاستی در بیمارستان

جراحی پلک یک عمل سرپایی است که عموما برای انجام دادن آن به مراجعه به بیمارستان احتیاجی نیست. بلفاروپلاستی را می توانید در مطب یا کلینیک خود پزشک درمانگر انجام دهید. این عمل به بستری نیازی ندارد و بعد از یکی دو ساعت پس از آن می توانید به خانه بازگردید.
بلفاروپلاستی تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود.

تاثیر بلفاروپلاستی چقدر دوام می آورد؟

برخی از پزشکان معتقدند که اثر بلفاروپلاستی بین ده تا پانزده سال دوام دارد. اما این محاسبه یا تخمینی نیست که بتوان به درستی و دقت آن را اعلام کرد. واقعیت آن است که خیلی از کسانی که یکبار بلفاروپلاستی انجام می دهند، تا آخر عمر دوباره به انجام آن نیازی پیدا نمی کنند.

فیلم عمل پلک
فیلم عمل پلک

بهترین پزشک بلفاروپلاستی

بهترین پزشکان بلفاروپلاست را می توانید در بهترین مراکز زیبایی پیدا کنید. برای پیدا کردن چنین مرکزهایی بهتر است حتما به آن مراجعه حضوری داشته و پس از دیدن کردن از مطب، با خود پزشک هم مشورت کنید. پس از ارزیابی هایی که طی این جلسه انجام می دهید، خودتان بهتر از هرکس دیگری می توانید تشخیص دهید که آیا این مرکز قابل اعتماد هست یا نه.

مرکز زیبایی برکه یکی از باکیفیت ترین مراکز زیبایی در تهران است که با خدماتی ارزنده و مطلوب، در کنار کادری مجرب و تعرفه های مناسب، به یکی از بهترین مراکز زیبایی تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و همچنین گرفتن نوبت جراحی پلک بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

فیلم جراحی پلک

در بخش آخر مقاله بهتر است نگاهی به یک ویدئو از بلفاروپلاستی بیندازید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments