لیزر پوست تیره

فواید و مضرات لیزر بیکینی را بیشتر بشناسیم | لیزر موهای زائد در یزد

فواید و مضرات لیزر بیکینی

فواید و مضرات لیزر بیکینی را بیشتر بشناسیم!

لیزر موهای زائد یک درمان تقریبا نوظهور در ایران است که مردم آشنایی چندانی با جنبه های مختلف آن ندارند.از آنجاییکه لیزردر هر صورت یک درمان به حساب می آید، بهتراست پیش از آنکه تصمیم به انجام آن بگیرید، حتما به فواید و مضراتش آگاه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ناحیه بیکینی یکی از پر طرفدار ترین نواحی بدن برای لیزر کردن موهای زائد است. چون موهای ناحیه تناسلی اولین نقطه ای هستند که هر نفر ممکن است به عنوان موی زائد اقدام به رفع آن کند. همانطور که خودتان نسبت به آنها واقف هستید، روش های سنتی زیادی برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه وجود دارند.اماهیچ کدام از این روش ها تاثیر چندان مطلوب و مهم تر از آن دائمی ندارند.

فواید و مضرات لیزر بیکینی
فواید و مضرات لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد درمانی برای رفع کامل و دائمی موهای زائد به حساب می آید که تاثیرات مادام العمر و همیشگی برای شما خواهد داشت.

خوشبختانه امروزه بهترین مرکز ها برای لیزر موهای زائد تنها محدود به پایتخت نبوده و بسیاری از مراکز با کیفیت و معتبر لیزر در شهرستان ها هم وجود دارند. به خصوص در استان و شهر یزد. به عنوان مثال، مرکز تخصصی لیزر یزد، به عنوان یکی از شعب مجموعه مراکز تهران اسکین در سراسر ایران، یکی از بهترین و معتبر ترین مرکز هایی است که می توانید برای لیزر کردن موهای زائد به آن مراجعه نمایید.

به بحث خودمان درباره لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی بر گردیم. یادتان باشد که لیزر کردن موهای این ناحیه، نه تنها مفید، بلکه تا حدی ضروری هم است.

چون موهای زائد این ناحیه به خاطر اینکه همیشه در زیر لباس پنهانند و تماس مستقیم با هواو نور ندارند، محیطی فوق العاده مناسب برای رشد باکتری به حساب می آیند. باکتری هایی که می توانند موجب عفونت ناحیه حساس تناسلی شوند. این امر برای خانم ها و آقایان فرقی نمی کند و هر دو به فع موهای این ناحیه نیازمندند. به همین دلیل هم هست که لیزر موهای زائد تنها مختص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند به همان اندازه از آن بهره ببرند.

در ادامه بیشتر در مورد لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی با شما صحبت خواهیم کرد.

فواید و مضرات لیزر بیکینی
فواید و مضرات لیزر بیکینی

خطرات لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه ی بیکینی نزدیک اندام تناسلی است. به دلیل حساسیت این اندام، معمولا باورهای غلطی در مورد لیزر بیکینی وجود دارند که منجر به بروز ترس ها و نگرانی های بی موردی گشته است.

بزرگترین ترسی که از لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد این است که مردم فکر می کنند لیزر موهای زائد بیکینی موجب نازایی می شود!!!

این شایعه هرگز صحت ندارد. چراکه اشعه ی لیزر ابدا مانند اشعه های رادیویی نیست که امواج بتوانند از داخل بدن عبور کنند، و روی اندام های داخلی تاثیری بگذارند.

لیزر یک اشعه ی مستقیم و پر حرارت است که با برد کوتاه فقط می تواند تا عمق ریشه های موی روی پوست نفوذ کند. بنابراین هرگز به بافت های عمیق نمی رسد که بخواهد روی آنها تاثیر بگذارد. بنابراین اصلا نگران نباشید. لیزر بیکینی هرگز باعث نازایی در خانم ها یا ناباروری در آقایان نمی شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی آیا لیزر باعث نازایی می شود را مطالعه کنید.

لیزر در دوران بارداری

ماجرای لیزر در دوران بارداری متفاوت است. هرچند تاثیر لیزر روی بدن در این دوره با سایر وقت ها فرقی ندارد، اما تفاوت اصلی در واکنش بدن به اشعه ی لیزر است.

بدن در دوران بارداری مرتبا تحت تاثیر تغییرات شیمیایی و هورمونی است و همین امر باعث می شود تا پیشبینی واکنش بدن به این اشعه غیر ممکن گردد. هرچندهنوز از نظر علمی ثابت نشده که لیزر می تواند در دوران باردرای تاثیر منفی روی بدن مادر یا جنین بگذارد، اما با این حال پزشکان توصیه می کنند که بهتر است در دوره ی حاملگی از لیزر موهای زائد استفاده نشود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

درد لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر اشعه ای پر حرارت است که با سوزاندن ریشه های مو و از بین بردن فولیکول های موجود در عمق ساقه ها عمل می کند. همین امر باعث شده بسیاری از مردم نگران درد لیزر باشند.

به دلیل حساسیت ناحیه بیکینی، ترس از درد لیزر در این بخش هم بیشتر است. حق دارید نگران باشید اماب هتر است بدانید استفاد از روش هایی مانند مالیدن کرم های ضد درد و سیستم های خنک کننده امروزه درد لیزر را به صفر رسانده اند.

سیستم های خنک کننده که در دستگاه های جدید لیزر وجود دارند، بعد از هر شات داغ لیزر سطح پوست را سرد کرده و از این راه با درد لیزر مقابله می کنند. درد لیزر با دستگاه های جدید عملا شبیه یک مور مور ساده است.

درد لیزر موهای زائد بیکینی
درد لیزر موهای زائد بیکینی

بهترین مرکز لیزر در یزد

چنانچه قصد دارید موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، بهتر است حواستان باشد که بهترین مرکز را برای این کار انتخاب کنید. این نکته را صرفا به خاطر آن نمی گوییم که کیفیت داشتن همیشه بهتر است نداشتن است، بلکه هدفمان این است که متوجه شوید لیزر یک درمان است و با سلامتی شما سر و کار دارد. سهل انگاری در انجام آن فقط هزینه ی مالی برای شما ندارد بلکه سلامت پوستتان را هم به خطر می اندازد.

بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر برای لیزر موهای زائد یک امر واجب و حیاتی است. مراکز با کیفیت لیزر دو خصوصیت بارزه دارند. یکی این که تکنسین های مجرب لیزر در آنها فعال هستند و دیگری اینکه به جدیدترین دستگاه های لیزر مجهزند.

جدید بودن دستگاه لیزر به قدری مهم است که هرچه دستگاه جدیدترباشد صد در صد با کیفیت تر و ایمن تر خواهد بود.

مرکز تخصصی لیزر یزد با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های لیزر متخصص، به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و با قیمت هایی که به نسبت خدماتش بسیار به صرفه هستند، عملا یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای لیزر موهای زائد به آن مراجعه کنید.برای آشنایی بیشتر با این مرکز و دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت، به صفحه ی تماس با ما سری بزنید.

لیزر چقدر طول می کشد؟

لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای است. باید چندین جلسه به صورت منظم آن را تکرار کنید تا اثر کند.  فاصله بین جلسات وابسته به سرعت رشد مو در هر نفر است که به صورت میانگین 4 الی 6 هفته محاسبه می شود.

از طرف دیگر تعداد جلسات لیزر نیز به شرایط خاص پوست و موی هر کس وابسته است.که باز هم به صورت میانگین6الی 10جلسه در نظر گرفته می شود. به همین دلیل لیزر درمانی است که عملا 6تا 12 ماه زمان می برد تا دوره اش را کامل کند.

علاوه بر آن برای پایداری اثر لیزر باید بعد از دوره تا چهار یا پنج سال، هر شش ماه تا یکسال یک بار، برای یک جلسه ی ترمیمی دوباره به مرکز لیزر مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments