فواید لیزر موهای زائد

تجربه صبا در مورد مزایای لیزر موهای زائد

تجربه های صبا درباره فواید و مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صبا

سلام. صبا هستم. من یه صفحه شخصی در اینستاگرام دارم که خاطرات روزمره مو توش ثبت می کنم و افراد زیادی هم صفحه مو دنبال می کنن. راستش چند ماه پیش تو یه پست نوشته بودم که دارم برای لیزر موهای زائدم به یه مرکز لیزر می رم. ظاهرا این پست خیلی مورد استقبال فالورها قرار گرفت چون زیر پستم پر شد از نظرات و سوالات. بعضی ها تجربیات شون رو در این زمینه باهام در میون گذاشتن. اما بیشتر قریب به اتفاق دوستان ازم پرسیده بودن: آیا لیزر خوبه؟ – فواید لیزر بدن چیه؟ – برای لیزر موهای زائد کدوم مرکز می ری؟ – آیا از نتیجه لیزر راضی هستی؟ – مزایای لیزر موهای زائد چیه؟ – هزینه هر جلسه لیزر چنده؟ و …

برای همین تصمیم گرفتم همه چیز در مورد موهای زائد و مراجعه مو به مرکز لیزر برای دوستام در قالب این مطلب بازگو کنم و اون رو با شما هم به اشتراک بگذارم تا همه ابهامات و سوالات تون رفع شه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از دوستانم به نام ترنم که چند ماه بود برای رفع موهای زائدش به یک مرکز لیزر مراجعه می کرد، بهم پیشنهاد کرد که منم برای از بین بردن موهای زائدم اقدام کنم. ترنم به بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران مراجعه کرده بود و از کارشون خیلی راضی بود. البته ناگفته نماند قبل از این که به این جا مراجعه کنه، یه مطب دیگه می رفت اما چون دستگاهشون استاندار و مدرن نبوده و متخصص هم با تجربه نبوده، پوستش دچار سوختگی شده بود. خلاصه با تعریف و تمجیدهای ترنم، منم تصمیم گرفتم برم به این مرکز.

ترنم بهم گفته بود روزی که نوبت جلسه لیزرشه باهاش برم تا اول از هر چیز مشاوره بشم. روز مراجعه ترنم رسید و منم باهاش رفتم. تو فرصتی که ترنم خودشو برای لیزر آماده کنه، منشی یه سری توضیحات به من داد که فکر می کنم  لازمه هم بدونن. خانم منشی توضیح دادن:

در این مرکز ، خدمات تخصصی لیزر با دستگاه لیزر اسکلپیون 2019 ارائه می شود. این دستگاه لیزر جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

بعد بهم گفتن باید یه تست پچ بدم. من سوال کردم: تست پچ چیه؟

منشی: تست پچ همون تست حساسیت پوست هستش. معمولا تست حساسیت پوست بر روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می شود. انجام این تست به منزله ی چگونگی واکنش پوست نسبت به لیزر انجام می شود. هر واکنش پوستی به غیر از قرمزی خفیف یا سوزش بسیار نادر است، ما با انجام پچ تست پوست را ارزیابی می کنیم و بررسی می کنیم که چه دستگاهی و با چه تنظیماتی با پوست شما سازگاری دارد. برای همین انجامش خیلی به نفع تونه.

بعد خانم منشی گفتن قبل از شروع کار لیزر دوستم برم داخل برای مشاوره و اگه سوالی دارم بپرسم.

 

سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دختران نوجوان
مزایای لیزر موهای زائد

وارد اتاق مخصوص لیزر شدم. اپراتور دستگاه خیلی خوش برخورد و صمیمی بودن چون همه سوالای منو با صبر و حوصله جواب دادن. سوالای من اینا بود:

کارکرد لیزر موهای زائد چگونه ست؟

اپراتور دستگاه لیزر: لیرز به طور انتخابی، فولیکول های موی شما رو مورد هدف قرار میده و اونها رو تا جایی که تخریب بشن حرارت میده. اما سطح پوست هیچ آسیبی نمیبینه و سالم باقی می ماند.

 هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه موهای زائدش رو لیزر کنه؟

اپراتور دستگاه لیزر: با انتخاب لیزر مناسب، هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه از مزایای لیزر برخوردار بشه. با این حال، لیزر موهای زائد در موهای تیره موثرتره.

آیا همه قسمت های بدن رو میشه لیزر کرد؟

اپراتور دستگاه لیزر: خیر، مثلا ابروها رو نمیشه لیزر کرد. اما وسط ابرو قابلیت لیزر شدن رو داره. همینطور لیزر موهای زائد برای داخل بینی یا گوش که آقایون خیلی دنبالش هستن، مناسب نیست. به غیر از این موارد، تمام قسمت های بدن رو می توان لیزر کرد.

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمیه؟

اپراتور دستگاه لیزر: سوال خوبیه. متاسفانه بعضی از مراکز لیزر، تبلیغات گمراه کننده ای درباره لیزر موهای زائد می کنند. در زیر پوست ما فولیکول های موی خاموشی وجود داره که تحت تاثیر درمان لیزر قرار نمی گیرن. برای همین ما به همه مراجعین این رو میگیم که پس از اتمام 8 تا 12 جلسه درمان، حدود 75 تا 80 درصد موهای زائد بدنشون رو از دست می دن. تغییرات هورمونی می تونن بر رشد موهای زائد جدید تاثیر بگذارن. مردم باید واقع بینانه به لیزر موهای زائد نگاه کنند؛ همه ما از لحاظ بیولوژی با یکدیگر متفاوتیم، برای همین آثار و نتایج لیزر در هر فردی متفاوته. اما صادقانه میگم، اکثر قریب به اتفاق مراجعین از نتیجه کار بسیار راضی اند.

 لیزر موهای زائد عوارضی هم داره؟

اپراتور دستگاه لیزر: ممکنه پوست بیش از حد داغ بشه و دچار سوختگی بشه یا تاول و تغییر رنگ روی پوست ایجاد بشه. اما اگر لیزر موهای زائد تو یک مرکز معتبر، با دستگاه های به روز و توسط یک متخصص مجرب انجام بشه هیچ کدوم از این عوارض رو تجربه نمی کنین. در این صورت فقط لازمه مراقبت های بعد از درمان لیزر رو دنبال کنید که مهم ترینش استفاده از ضد آفتاب در زمان قرارگیری در مقابل نور خورشیده.

1
آیا شما عوارض خاصی تجربه کردید؟ نظرتون رو بنویسید.x

آیا دستگاه شما تفاوتی با سایر دستگاه ها داره؟

اپراتور دستگاه لیزر: دستگاه لیزر موهای زائد این مرکز، جدید تر و پیشرفته تر از سایر دستگاه هاست که ایمنی و راحتی مراجعه کننده رو بیشتر تامین می کنه. این لیزر دارای یک سیستم خنک کننده خودکاره که حین فرآیند لیزر، پوست رو خنک نگه می داره و به همین خاطر درد زیادی احساس نمیشه.

دیگه بعد از لیزر موهای زائد، هیچ اقدامی برای از بین بردن موها لازم نیست؟

اپراتور دستگاه لیزر: خیر. این یک تصور غلطه. هیچوقت موهای زائد کلا از بین نمی رن، اما به طور خیلی چشمگیری کم میشن و برای چند سال از ژیلت زدن بی نیاز میشین. در برخی نواحی هم ممکنه لازم باشه هر چند هفته یکبار از ژیلت استفاده کنید.

لیزر بیکینی درد داره؟
دستگاه لیزر اسکلپیون

خلاصه سر اپراتور رو با سوالام درد آوردم. ازشون خیلی تشکر کردم که وقت گذاشتن برای مشاوره من و ایشون هم منو با لبخند بدرقه کرد. بعد از اون جلسه مشاوره، اولین وقت مراجعه مو تنظیم کردم. من تا امروز فقط تو 2 جلسه لیزر شرکت کردم، اما همونطور که خانم اپراتور گفته بودن، رشد موهای زائد بدنم خیلی کم شده و تازه قراره کمتر هم بشه. توی این سه ماه من فقط 2، 3 بار از ژیلت استفاده کردم و به نظرم این واقعا یه معجزست! من احتمالا به 6 جلسه لیزر دیگه نیاز دارم که در کل میشه 8 جلسه. بعد از اون شاید سالی یک بار به لیزر موهای زائد نیاز داشته باشم شاید هم نداشته باشم.

 

هزینه لیزر موهای زائد بدن

درباره هزینه لیزر موهای زائد بدن باید بگم که بسته به تعداد جلسات، نواحی ای که می خواهید لیزر انجام بدین و قد و وزن شما، هزینه های لیزر موهای زائد متفاوته. اما با یه حساب سر انگشتی می تونین راحت متوجه بشین که تمام هزینه هایی که تا الان برای از بین بردن موهای زائدتون کردید خیلی خیلی بیشتر از هزینه لیزر موهای زائد تموم شده!

 

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای حذف موهای زائد فول بادی با لیزر الکساندرایت اسکلپیون
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تجربه هایی که من تا امروز از فواید لیزر موهای زائد کسب کردم رو میشه به صورت خلاصه این طور بگم:

  • سریع بودن درمان. لیزر موهای زائد بسیار سریع تر از آن چیزیست که تصور می کنید. برای مثال، از بین بردن موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی تنها 20 دقیقه طول می کشد.
  • دائمی بودن. اساسا این مورد، تنها دلیل محبوبیت لیزر محسوب می گردد. اینکه دیگر هیچوقت مجبور به اصلاح، وکس و اپیلاسیون موهای زائد خود نباشید، می تواند مزیت فوق العاده ای باشد. بدین ترتیب می توانید یک ماه، بدون کوچکترین نگرانی به سفرهای دریایی و ساحلی بروید. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش نیمه دائمی است.
  • صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت. با کاهش دائمی موی زائد دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است.
  • کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی. لیزر موهای زائد بهترین گزینه و تنها راه حل جهت کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی است. همچنین یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که پوست حساسی دارند و پس از شیو و اپیلاسیون دچار التهاب پوست می شوند.
  • آسیب های اپیلاسیون را ندارد. با وجودی که همه ما به خوبی می دانیم که اپیلاسیون کمی دردناک است، اما رفتن به یک سالن زیبایی و انجام آن بسیار ساده و راحت است. اما باید بگوییم که اپیلاسیون آنقدرها هم که فکر می کنید خوب نیست. علیرغم دردی که حین انجام این کار متحمل می شوید، فولیکول های مو از پوست جدا می شوند و گاهی اوقات نیز به دلیل داغ بودن بیش از حد موم، سوختگی ایجاد می گردد. داشتن پوستی نرم و بدون مو، ارزش تجربه سوختگی درجه سوم را ندارد!
  • سوزش ناشی از تیغ را ندارد. سوزش ناشی از تیغ، بسیار وحشتناک و آزار دهنده است و برای همه ما بارها و بارها اتفاق افتاده است. هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، تیغ زدن آزار دهنده تر می شود و متاسفانه اثر آن قابل رویت است. این جوش های خارش دار قرمز اصلا ظاهر جذابی به شما نخواهند بخشید. پس یک تجدید نظر لازم است.
  • صرفه جویی در زمان. لیزر موهای زائد، نیاز شما به شیو کردن روزانه را کاهش می دهد. به واسطه لیزر، هفته ها با تیغ و ژیلت سر و کار نخواهید داشت و این به نوبه خود، نوعی صرفه جویی در وقت و زمان است.
  • شیو کردن بین جلسات. بر خلاف اپیلاسیون، می توانید بین جلسات درمان خود از ژیلت استفاده کنید. با لیزر موهای زائد، می توانید به هر اندازه ای که دوست دارید از ژیلت در بین جلسات لیزر استفاده کنید.
  • ایمنی و بی خطر بودن. مهم ترین موضوع در خصوص لیزر موهای زائد این است که فرآیند آن توسط متخصصین و افراد حرفه ای انجام می شود. لیزر مو، یک روش بسیار جدی است که با تجهیزات ایمنی و ابزار آلات ماشینی سر و کار دارد. بنابراین، تنها افراد واجد شرایط می توانند این کار را انجام دهند.

امیدوارم همه سوالات و ابهامات تون درباره مزایای لیزر موهای زائد و سایر موارد رفع شده باشه.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران از نظر کاربران

در آخر پیشنهاد می کنم اگه تو تهران زندگی می کنید و دنبال یه مرکز عالی برای لیزر موهای زائد تون می گردید و دنبال این هستید که به مزایای لیزر موهای زائد دست پیدا کنید، به این مرکز لیزر مراجعه کنید.

این مرکز لیزر واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) هست که خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می ده. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو محسوب میشه. از فواید و مزایای لیزر موهای زائد اینه که موها را به طور دائمی کاهش می دهد و وقتی هم که موهای زائد بلند بشن خیلی خیلی کم پشت و سست میشن. چی بهتر از این؟!

شما می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

نویسنده: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مینو زرفش
مینو زرفش
1 year ago
 لیزر موهای زائد عوارضی هم داره؟ اپراتور دستگاه لیزر: ممکنه پوست بیش از حد داغ بشه و دچار سوختگی بشه…" بیشتر بخونید

واقعا لیزر خیلی خوبه و به همه توصیه میکنم مخصوصا خانمها (:

Last edited 1 year ago by مینو زرفش