غذاهایی که سبب پیری زودرس پوست می شوند

مواد غذایی که سبب پیری زودرس پوست می شوند

شما می توانید کرم ضد آفتاب و یا شب و روز از کرم های ضد پیری استفاده کنید، اما آنچه که وارد بدنتان می شود نقش بسزایی در حفظ ظاهر جوان شما دارد. در ادامه می توانید ببینید که کدام غذاها و نوشیدنی ها به سن و لبخند چند سال اضافه می کنند و آن طراوت جوانی را شاید زودتر از شما می گیرند.

1)     نمک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دانه های سفیدی که اگر بیش از مقدار توصیه شده مصرف شوند ( توصیه انجمن قلب آمریکا 1500 میلی گرم از سدیم می تواند منجر به فشار خون بالا شود)  می تواند بر روند کلاژن سازی پوست تأثیر بگذارد و آن را تضعیف کند. بعلاوه می تواند سبب افزایش چین و چروک بویژه در مناطق حساس مثل دو چشم شود.نمک همچنین می تواند پف کردگی چشم ها را به همراه داشته باشد. به نا به توصیه پزشک پوست و لیزر در نیویورک، چشمان پف کرده هیچ زیبایی ندارد، یک روش دوستانه با پوست این است که غذاها را با عطر و طعم واقعی خودشان بخورید. و یا از طعم دهنده های گیاهی استفاده کنید.

2)     قند

بی مقدمه به آب نبات اشاره می کنیم، یک پزشک جراحی زیبایی می گوید: اگر مصرف قند و شکر را کم کنید در عرض یک هفته تغییر مشهود آن را خواهید دید. پوست روشن تر و شاداب تر  به خواهد شد، برای ارضای میل به شیرینی خوردن میوه ها توصیه می شود. از آنجا که قند طبیعی پیچیده تر است ، بدن به آرامی به هضم و جذب آن می پردازد، بار اضافه ای برای پیری پوست ندارد.

3)     قهوه

مصرف بیش از حد قهوه نه تنها سبب بروز لکه هایی بر روی دندان می شود، سفیدی کلی آنها را نیز می گیرد وبدن را خشک تر می کند و بی آبی بدن پوست را خشک و چروک و پیرتر نشان می دهد. پزشکان توصیه می کنند به جای مصرف قهوه می توانید چای سبز بنوشید که حاوی آنتی اکسیدان فراوان می باشد و کافئین کمتری دارد.

4)     الکل

اگر شما کسی هستید که به مصرف مشروبات الکلی عادت کرده اید بهتر است بدانید که الکل آب  سلولهای بدن را می کشد و سبب می شود چشمان پف کرده ای داشته باشید.یکی دیگر از مضرات مشروبات الکلی این است که هنگام مصرف آن به خوردن تنقلات، شور مانند چوب شور و چیپس نیز ترغیب می شوید که همه نمک فراوان دارد و مضر می باشد.

5)     گوشت قرمز

گوشت قرمز شاید در مناطق خاصی جزء رژیم غذایی اصلی خانواده ها باشد، اما مطالعات نشان می دهد مصرف بیش از یک بار در هفته ی آن سبب افزایش چین و چروک پوستی می شود. همچنین به لحاظ بهداشتی خطرات دیگری به همراه دارد. کارنیتین که یک پروتئین حیوانی می باشد، می تواند دیواره  رگ های خونی را سفت و سخت کند.گوشت قرمز منبع خوبی از ویتامین B12  می باشد که برای سلولهای قرمز و عملکرد مغز بسیار مفید است، اما غذاهای دریایی و بسیاری از محصولات لبنی سرشار از این ویتامین می باشند.

6)      چربی های ترانس

این چربی ها بیشتر در غذاهای آناده و مارگارین وجود دارد، که باعث انسداد شریان می شود. و آب نمی تواند در بافت ها نفود کند و پوست شما زودتر پیر خواهد شد. بهتر است از روغن زیتون، نارگیل که سرشار از ویتامین e می باشد استفاده کنید.

 منبع:

HEALTHDIGZET

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments